دکوراسیون

چیدمان میز کار

چیدمان میز کار

چیدمان میز کار
وقتی در یک محیطی منظم و زیبا کار می کنید، قطعا از کار کردن لذت می برید. بیشتر افراد در طول روز وقت زیادی را در محل کار سپری میکنند. پس کار کردن در یک محیط مناسب و آرام تاثیر زیادی در روحیه و همچنین سلامتی دارد. در این نوشتار از تیم ایرانادکور قصد داریم در خصوص چیدمان میز در دفترکار صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

تاریخ مقاله : 1399/06/12

ایرانادکور پیشرو در طراحی دکوراسیون اداری در شیراز و جنوب کشور، با سالها سابقه درخشان و صدها  مشتری راضی در خدمت شما عزیزان است. ایده های ناب طراحی داخلی را از ما بخواهید.

میز کار

نظم دهی به میز کار

اگر در یک اداره و یا شرکت کار میکنید و در پایان روز احساس خستگی و بدن درد دارید و همین موضوع باعث نارضایتی از کار شده  میتوانید با انتخاب درست وسایل داخل اتاق خود و چیدمان مناسب وسایل روی میز کار مشکل خود را حل کنید و از کار کردن لذت بیشتری ببرید. بهتر است یک میز کار زیبا و منظم برای خود درست کنید. بهترین وسایل و همچنین وسایلی که بیشتر از آن ها استفاده میکنید را انتخاب و به درستی بچینید. چیدمان صحیح میز کار تاثیر مستفیم در کار شما و لذت بردن از کار و دیدگاه سایرین به شما دارد.

میز کار

قرار دادن گیاه روی میز کار

مطالعات مختلف میزان تاثیرگذاری نگاه کردن به گیاهان در محیط کار را نشان داده اند. گیاهان رومیزی نه تنها میز شما را برجسته تر نشان می دهند، بلکه می توانند به شما کمک کنند کارهایتان را نیز سریعتر به اتمام برسانید. قرار دادن گیاهان در روی میز کار می تواند تفاوت چشمگیری ایجاد کند. تحقیقات نشان داده اند گیاهان در محیط کار سرعت کارمندان را برای اتمام کارهای رایانه ای تا 12 درصد افزایش می دهند.

چیدمان میز کار

صفحه کلید و یا موسِ رنگی برای چیدمان میز کار

در اکثر مواقع صفحه کلید و موس ها بی رنگ و یا از رنگ های کدر و خسته کننده هستند. اما شما می توانید یک صفحه کلید با موسِ رنگی خریداری کنید و به میز خود جذابیت ببخشید. تادر طول روز با انرژی بهتری کار کنید. حداقل کاری که می توانید بکنید چسباندن استیکر بر روی دکمه های کیبرد و یا استفاده از ماوس پد زیبا و رنگی است.

چیدمان میز کار

نکاتی کاربردی در چیدمان میز کار

خوب است بدانید مرکز میز مهم ترین قسمت میز است، با توجه به نوع کارتان و وسایلی که استفاده می کنید، سعی شود پرکاربردترین وسیله در قسمت وسط میز قرار گیرد. یکی از وسایلی که خیلی ظاهر میز را شلوغ نشان می دهد و  نظم میز را به  هم می ریزد، سیم ها هستند. سعی کنید آن ها را کاملا از دید مخفی و یا همه آن ها را در یک قسمت متمرکز کنید. سعی کنید حس انباشتگی با وسایل شما منتقل نشود و تا حد امکان ظاهر میز را ساده و زیبا طراحی کنید تا با آرامش به کارهایتان برسید.

چیدمان میز کار

برای یادداشت کردن کارهایتان جایی برای گذاشتن یک دفترچه کوچک قرار دهید. همچنین می توانید برای نوشتن کارهای ضروری همان روز، از برچسب های رنگی شاد استفاده کنید. در طراحی میز باید به زیر میزتان نیز توجه کنید، آنجا محل قرار گرفتن سیم های وسایل برقی شما هستند، اگر تعداد آن ها زیاد است  برای این که فراموش نکنید کدام کابل برای کدام وسیله است، می توانید روی آن ها علامت بگذارید و یا با نوارهای رنگی آن ها را از هم جدا کنید.

چیدمان میز کار

مقالات زیر هم به شما در این زمینه کمک میکند:

enlightenedبهترین رنگ برای اتاق کار

enlightenedدیزاین اتاق کار با استفاده از چوب

enlightenedدکوراسیون دفتر کار ساده

چیدمان میز کار

سخن پایانی ایرانادکور

سعی کنید یک عکس خانوادگی در جاییکه خودتان ببینید و بقیه کمتر دید داشته باشند در محل کار داشته باشید تا بدانید هدفتان از کار کردن عشق ورزیدن به زندگی و تامین نیازهای کسانی است که دوستشان دارید. حالا با انگیزه و انرژی بهتری کار کنید. برای دریافت مشاوره رایگان از تیم طراحی دکوراسیون داخلی ایرانادکور کافیست با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. بهترین اجرای دکوراسیون اداری در شیراز و جنوب ایران را به شما ارائه خواهیم داد.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه