دکوراسیون

ست کردن رنگ فرش و مبل

ست کردن رنگ فرش و مبل

ست کردن رنگ فرش و مبل
در دکوراسیون داخلی هر منزل مسکونی توجه به رنگ‌ها یکی از الزامات به حساب می‌آید. ست کردن رنگ فرش و مبل به صورت صحیح و اصولی می‌تواند زیبایی چشم‌گیری را به دکور منزل شما ببخشد.

تاریخ: 1399/4/9

در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل باید به تمام نکات کوچک و بزرگ توجه کرد، زیرا هر کدام از این نکات می‌تواند تاثیر چشمگیری در طراحی داخلی فضا داشته باشد. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی همواره تلاش دارد تا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد.

بهترین رنگ فرش و مبل

ست کردن مدل فرش و مبل

فرش و مبل در هر خانه از لوازمی به حساب می‌آید که تاثیر چشمگیری در زیبایی و دکوراسیون داخلی منزل دارد. تنوع و تعدد رنگ‌ها و طرح‌های فرش و مبل باعث شده است تا ست کردن رنگ فرش و مبل ب یکدیگر شاید کمی سخت و دشوار شود. بنابراین، آشنایی با اصول ست کردن رنگ فرش و مبل و همچنین انتخاب بهترین گزینه برای منزل امری ضروری است. شما نیز می‌توانید با آشنایی با این اصول و استفاده از آن در دکور منزل، فضایی صمیمی و شاد را به وجود آورید. استفاده از تکنیک‌های ست کردن فرش و مبل به شما در این مسیر کمک خواهد کرد.

اصول ست کردن مبل و فرش

یکی از نکات مهمی که باید در هنگام ست کردن رنگ فرش و مبل در نظر داشت این است که حتماً به طرح فرش یا مبلمان خود دقت کنید. معمولاً مبلمان همراه با کوسن است و باید رنگ کوسن‌ها هم نیز در هنگام ست کردن در نظر گرفت. برای مثال اگر مبلمان شما طرحدار است و رنگ‌های گرم و نسبتاً تند دارد، پس باید حتماً طرح فرش شما ساده و یکرنگ باشد و ترجیحاً از رنگ‌های خنثی و با تناژ ملایم‌تری تشکیل شده باشد. مخصوصا ًدر منازل کوچک باید حتماً از مدل فرش مناسب فضای کوچک استفاده کرد.

رنگ ست برای مبل و فرش

ست کردن رنگ فرش و مبل

رنگ و طرح با یکدیگر سنجیده می‌شوند و نباید این تفکر به وجود آید که مقوله رنگ و طرح از یکدیگر جداست. این نکات تنها به شما در انتخاب کمک خواهند کرد. یکی از روش‌هایی که می‌توانید برای ست کردن رنگ فرش و مبل به کار ببرید این است که از الگوی تک رنگ یا کروماتیک استفاده کنید. این الگو بدین صورت است که از توناژهای‌ مختلف یک رنگ برای مبلمان و فرش استفاده می‌شود. قطعاً در دکور مغازه فرش فروشی یک رنگ مناسب برای منزل شما وجود دارد.

ست کردن فرش و مبل

گاهی اوقات ممکن است شما تمایل داشته باشید تا از رنگ‌های بیشتری در دکور منزلتان استفاده کنید. قطعاً در همین حالت نیز باید رنگ‌ها را با رعایت اصول ترکیب‌بندی و روانشناسی آن‌ها انتخاب کنید. در این هنگام شما می‌توانید از اصول رنگ‌های متضاد در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده کنید. انتخاب رنگ‌های متضاد و در اصل مکمل یکدیگر یکی از روش‌هایی است که مناسب افراد خوش ذوق و باسلیقه است. این رنگ‌ها در ترکیب با یکدیگر زیبایی و هیجان خاصی را به فضای زندگی شما انتقال می‌دهند.

طرح ست فرش و مبل

آیا شما هم به دکوراسیون منزل خود اهمیت می‌دهید و علاقه‌مندید تا با استفاده از بهترین و خاص‌ترین روش‌ها و تکنیک‌های دکوراسیون داخلی همواره فضایی شاد و صمیمی را برای اعضای خانواده خود به ارمغان آورید؟ بنابراین، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید.

enlightenedکفپوش اتاق کودک

enlightenedاصولی‌ترین روش انتخاب فرش برای خانه

enlightenedبهترین طراحی مبلمان در شیراز

مدل ست کردن فرش و مبل

ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور تلاش دارد تا با ارائه برترین خدمات به شما عزیزان رضایت مشتریان خود را جلب کند.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

ست کردن رنگ فرش و مبلبهترین رنگ فرش و مبلاصول ست کردن فرش و مبل

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه