رنگ آمیزی

دکوراسیون زرد و طوسی

دکوراسیون زرد و طوسی

دکوراسیون زرد و طوسی
رنگ زرد از انواع رنگ های پرهیجان و پر از طراوات می باشد که برای جلوه دادن به دکوراسیون قسمت های مختلف منزل مناسب است ولی به سرعت غیر قابل تحمل می شود بنابراین بهتر است برای کاهش غلظت این رنگ آن را با رنگ هایی نظیر طوسی و مشکی و … ترکیب نمایید. در ادامه ایده هایی برای طراحی دکوراسیون اتاق زرد و طوسی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

تاریخ مقاله : 1399/03/30

در مطالب قبل درمورد اصول کاربرد رنگ و الگوی رنگ در دکوراسیون داخلی توضیح داده شد. همچنین مطالب کاملی در مورد رنگ های متفاوت و ترکیب آن ها در دکوراسیون داخلی توسط تیم ایرانادکور به تفصیل بیان شد. در این مطلب دگکوراسیون زرد و طوسی را به شما عزیزان تقدیم می کنیم.

دکوراسیون زرد و طوسی

ایده هایی برای طراحی دکوراسیون زرد و طوسی

دکوراسیون خاکستری یا طوسی امروزه توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده است و اگر شما تمایل دارید از این دکوراسیون رنگی استفاده نمایید بهتر است آن را با رنگ هایی نظیر زرد و آبی و صورتی و … ترکیب نمایید. اگر تمایل دارید برای دیزاین داخلی سالن پذیرایی از رنگ های طوسی و زرد استفاده نمایید می توانید رنگ مبلمان و فرش و سایر وسایل را از بین طیف های مختلف رنگ طوسی انتخاب نمایید و رنگ جزئیات نظیر تابلوها و سایر وسایل تزیینی را زرد انتخاب کنید.

دکوراسیون زرد و طوسی

رنگ طوسی و زرد در کنار یکدیگر ترکیب بی نظیری را ایجاد می کنند و اگر شما تمایل دارید سالن پذیرایی منزل تان دیزاینی خیره کننده داشته باشد بهتر است از ترکیب این دو رنگ خاص و جذاب استفاده نمایید. همچنین اگر ترجیح می دهید از رنگ زرد در طراحی داخلی استفاده بیشتری داشته باشید می توانید رنگ دیوارها و رنگ مبلمان را زرد را انتخاب نمایید.

دکوراسیون زرد و طوسی

طراحی داخلی اتاق خواب زرد و طوسی

اتاق خواب یکی دیگر از بخش های منزل است که اغلب افراد خانواده بیشتر وقت خود را برای انجام فعالیت های روزانه و استراحت در آنجا سپری نمایند از این بهتر است در هنگام دیزاین داخلی اتاق خواب دقت لازم را به خرج داده شود. اگر شما تمایل دارید از رنگ های زرد و طوسی برای دیزاین داخلی اتاق خواب استفاده نمایید می توانید رنگ دیوارها و رنگ روتختی و … را به صورت ترکیبی از این دو رنگ انتخاب کنید.

اتاق زرد و طوسی

طراحی داخلی آشپزخانه زرد و طوسی

رنگ طوسی مانند سایر رنگ های در انواع طیف های روشن و تیره موجود می باشد و طیف روشن این رنگ برای فضاهای کوچک انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شود و برای فضاهای بزرگ نیز می توانید از طیف های مختلف رنگ طوسی استفاده نمایید. آشپزخانه به رنگ طوسی و زرد جزء دکوراسیون های رنگی متفاوت و امروزی است و با توجه به اینکه رنگ زرد به زودی خسته کننده می شود بهتر است شما رنگ کابینت ها و وسایل بزرگ را طوسی انتخاب نمایید و از رنگ زرد در جزئیات استفاده نمایید.

دکوراسیون زرد و طوسی

مقالات زیر به شما عزیزان تقدیم شده است:

enlightenedترکیب‌های زیبای رنگ زرد

enlightenedدکوراسیون اتاق زرد و سفید

enlightenedدکوراسیون داخلی رنگ طوسی

دکوراسیون زرد و طوسی

سخن پایانی ایرانادکور

در این مطلب روش هایی برای طراحی دکوراسیون زرد و طوسی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم این دیزاین های داخلی مورد توجه تان قرار گرفته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها طراحی بی نظیری را در قسمت های مختلف منزل خود ایجاد نمایید. در صورت وجود هر گونه ابهام کارشناسان ما در تیم طراحی دکوراسیون داخلی ایرانادکور در کنار شما هستند تا برترین اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز را به شما ارائه دهند. با ما در تماس باشید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

دکوراسیون طوسیدکوراسیون زردترکیب رنگ در دکوراسیونبهترین رنگ برای دکوراسیون

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه