آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

کابینت PVC

کابینت PVC

کابینت PVC
آشپرخانه مهمترین قسمت یک خانه به شمار می رود. برای هر خانه آشپزخانه و دکوراسیونی که در آن بکار رفته است بسیار با اهمیت است. در آشپرخانه کابینت مهم ترین جزء است در این نوشتار می خواهیم در مورد یکی از جدیدترین و مدرن ترین کابینت های آشپرخانه یعنی کابینت آشپزخانه پی وی سی صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

تاریخ مقاله : 1399/04/02

ایرانادکور، نامی درخشان در زمینه طراحی، ساخت، بازسازی و نوسازی کابینت های آشپزخانه، با اجرای پروژه های موفق دکوراسیون داخلی آشپزخانه و دکوراسیون داخلی در شیراز در خدمت شما عزیزان خواهد بود. ما مرجع تخصصی دکوراسیون داخلی در جنوب کشور هستیم.

کابینت زیر سینک

خانم ها بیشترین زمان روز را در آشپزخانه می گذرانند. پس این مکان یکی از استراتژیک ترین مکان‌های خانه است. یکی از ویژگی هایی که آشپزخانه را می تواند مکانی مناسب گرداند کابینت آن است. آیا برای کابینت خود برنامه ریزی ویژه ای دارید؟ آیا انواع کابینت ها را می شناسید و مزایا و معایب هر یک را می دانید؟ در ادامه به معرفی کابینت PVC خواهیم پرداخت.

کابینت پی وی سی

کابینت PVC

کابینت پی وی سی نوعی از کابینت است که از پلاستیک فشرده ساخته شده است. پی وی سی (PVC) نوعی پلاستیک فشرده است که با ورق های نسبتاً ضخیمی که دارد یعنی بین ۱٫۵ تا ۲ سانتی متر یکی از بهترین نوع متریال به حساب می آید. یکی از کاربردهای اصلی کابینت پی وی سی ضد آب بودن آن است که درصد پوسیدگی آن بسیار پایین و در حد صفر خواهد بود. بنابراین خصوصا در کابینت زیر سینک می توان از ان بهره برد.

PVC

مزایای اصلی کابینت PVC

سایر کابینت ها در مقابل آب پوسته پوسته می شوند اما کابینت آشپزخانه پی وی سی دارای دوام بالایی در برابر رطوبت هستند. همچنین پی وی سی دارای طول عمر بسیار بالا بوده و در برابر مواد قلیایی و اسیدی مقاومت بالایی دارد از مزایای دیگر آن تمیز کردن کابینت های پی وی سی است که بسیار راحت تر انجام می شود. کابینت پی وی سی وزن سبکی است که دارند و بسیار سریعتر و راحت تر از دیگر انواع کابینت ها نصب می شوند.

کابینت آشپزخانه

معایب کابینت پی وی سی 

کابینت های پی وی سی طرفداران زیادی دارند. اما این کابینت ها چه معایبی دارند؟ این نوع کابینت چون از جنس پلاستیک هستند و مصنوعی بودن آنها و آسیب رسانی آنها به محیط زیست به دلیل تجزیه ناپذیری تنها ایرادی است دارند که البته از نظر ساختاری نمی توان این را عیب عنوان نمود. همچنین ممکن است در متراژ بالا هزینه بیشتری را به شما تحمیل نماید. بنابراین حتی اگر کابینت چوبی یا هایگلاس را انتخاب می کنید، بسیار خوب است که بدنه اطراف و زیر سینک کابینت رو با پی وی سی بسازید.

کابینت ضد آب

مقالات زیر به شما عزیزان ارائه شده است :

enlightenedدیزاین کابینت آشپزخانه مدرن

enlightenedدکوراسیون آشپزخانه فوق لوکس

enlightenedچه نوع کابینت بهتر است

کابینت

سخن پایانی ایرانادکور

همیشه در نهایت این شمایید که بهترین را برای خود انتخاب خواهید کرد. اما تیم طراحی دکوراسیون داخلی  ایرانادکور به عنوان مشاوری با تجربه در کنار شماست تا انتخاب های گوناگون را به شما معرفی نماید، چراکه احتمالا شما تمام متریال های موجود و کاربردها و مزایا و معایب آن ها را نمی دانید. مشاوران ما آماده ارائه خدمات رایگان تلفنی به شما ارجمندان هستند. برترین دکوراسیون آشپزخانه در شیراز و جنوب ایران را به شما ارائه خواهیم داد.

نویسنده : ص. توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

کابین پی وی سیpvcکابینت ضد آبکابینت زیر سینککابینت آشپزخانه

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه