دکوراسیون

دکوراسیون بالکن منزل

دکوراسیون بالکن منزل

دکوراسیون بالکن منزل
دکوراسیون بالکن و تراس خانه اهمیت بسیار دارد اگر خوب فکر کنیم متوجه می شویم که به همان اندازه که برای پذیرایی خانه پول دادهایم برای بالکن هم هزینه کرده ایم پس چرا به جای اینکه مکانی با صفا در آن مهیا کنیم باید با ریختن وسایل اضافه خانه آن را به انباری زشت و به درد نخوری تبدیل کنیم در این نوشتار در تلاشیم با ارائه تصاویر زیبا در این خصوص به شما ایده های خوبی را ارائه دهیم. با ما در ایرانادکور همراه باشید.

تاریخ مقاله : 1399/05/22

بالکن‌ها یکی از فضاهای جدانشدنی در طراحی و ساخت و ساز ساختمان‌ها و آپارتمان‌های امروزی هستند. بنابراین، دکوراسیون آن‌ها نیز اهمیت دارد. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور همواره بهترین و مدرن‌ترین ایده‌ها را در دکوراسیون داخلی به شما همراهان گرامی عرضه می‌دارد. دکوراسیون بالکن‌های کوچک را در ادامه بررسی می کنیم.

دکوراسین بالکن

اهمیت بالکن در خانه

برای تقویت روحیه افراد خانواده داشتن فضایی که تکه ای از طبیعت به حساب بیاید نعمت بزرگی اس. پس به تزیین دکوراسیون داخلی بالکن منزل تان بیشتر اهمیت دهید تا بتوانید فضایی زیبا و بانشاط را در بالکن و تراس منزل خود داشته باشید. دکوراسیون بالکن های کوچک آپارتمان شما ربط مستقیم به سلیقه و ذوق شما دارد. سبک مدرن در دکوراسیون بالکن معمولا جوان پسند تر و زیباتر خواهد بود.

دکوراسین بالکن

کاربردهای بالکن

فضای بالکن می تواند جایی برای کتاب خواندن، لباس بافتن و گل آرایی باشد، می تواند محلی برای صحبت های دو نفره و یا اگر بزرگ باشد خوردن عصرانه باشد. حتی اگر از بالکن فقط برای خشک کردن لباس استفاده می کنید، و یا حتی اگر به دلیل کمبود فضا آن را طبقه بندی کرده و به یک انباری تبدیل می کنید، در هر حالتی می توان ذوق و سلیقه را چاشنی کار کرد و بعدا از آن فضا لذت برد.

دکوراسین بالکن زیبا

مقالات زیر پیشتر در سایت ایرانادکور به شما تقدیم شده است:

enlightenedبالکن در دکوراسیون داخلی

enlightenedتفاوت بالکن و تراس کاربرد آنها

enlightenedپوشش تراس در فصول سرد

تزیین بالکن

راه های کاربردی برای زیبا سازی بالکن

می توانید برای زیبا تر شدن فضای کوچک بالکن منزل تان از گلدان ها و گل های رنگارنگ استفاده کنید و همچنین فکری برای نورپردازی آن بکنید تا وقتی هوا تاریک میشود هم بتوانید از بالکن استفاده کنید. ریسه های نور در این میان کار ساز و کم هزینه خواهند بود. از بالشت ها و کوسن های تزیینی برای بالکن استفاده کنید. برای خصوصی تر کردن فضای بالکن می توانید پرده های زیبایی برای این محدوده به کار ببرید. استفاده از فانوس های زیبا یا شمع هم ایده ای خوب است.

دیزاین بالکن

چند پیشنهاد ساده برای تزیین بالکن

از میز های یک طرفه برای لبه بالکن استفاده کنید. نرده های بالکن را نور باران کنید. یا دور تا دور آن را با گیاهان پیچک و بالا رونده زینت کنید. اگر امکان لوله کشی برایتان وجود دارد، می توانید یه انشعاب گاز به بالکن بکشید و برای داشتن منقلی گازی و یا باربکیو از آن بهره ببرید. اگر چنین امکانی را ندارید منقل های پیک نیکی و یا باربکیو های برقی را امتحان کنید. ما ایرانی ها علاقه زیادی به کباب کردن داریم. پس این لذت را برای خانواده در بالکن کوچک خانه تان هم می توانید فراهم نمایید.

دیزاین بالکن

سخن پایانی ایرانادکور

مانند همیشه توصیه نهایی ما رعایت نکات اصولی دکوراسیون در هر فضایی است و البته پیش از آن رعایت اصول ایمنی. اگر چیدمان بالکن به نحو صحیح انجام شده باشد و استانداردهای لازم برای آن در نظر گرفته شده باشد می تواند مکانی برای باز گرداندن آرامش به شما و اعضای خانواده تان باشد. نفسی تازه کردن در فضایی که دوستش دارید و با صفاست خالی از لطف نیست. برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص طراحی بالکن در شیراز و جنوب ایران با تیم طراحی دکوراسیون داخلی ما در تماس باشید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه