دکوراسیون

بهترین مکان برای قرارگیری تلویزیون

بهترین مکان برای قرارگیری تلویزیون

بهترین مکان برای قرارگیری تلویزیون
انتخاب مکان مناسب برای قرار دادن تلویزیون در سالن از اهمیت بسیاری برخوردار است. بنابراین باید تلاش کرد تا بهترین مکان برای قرارگیری تلویزیون را مشخص کرد.

تاریخ: 1399/3/20

تلویزیون یکی از عناصر اصلی و مهم در دکوراسیون داخلی به حساب می‌آید و انتخاب بهترین مکان برای قرارگیری تلویزیون یکی از اصول مهم در دکوراسیون داخلی می‌باشد. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا بهترین و خاص‌ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد.

مکان مناسب برای تلویزیون

بهترین مکان برای قرارگیری تلویزیون

امروزه کمتر خانه‌ای پیدا می‌شود که در آن حداقل یک تلویزیون وجود نداشته باشد. تلویزیون به یک بخش مهم در زندگی انسان‌ها و همچنین دکوراسیون داخلی منزل تبدیل شده است. تلویزیون‌ها معمولاً دارای ابعاد و اندازه‌های متفاوتی هستند و هر خانواده می‌تواند با سنجیدن نیاز و بودجه مالی خود یک تلویزیون را انتخاب کند. در دکوراسیون داخلی منزل، انتخاب یک مکان مناسب برای قرارگیری تلویزیون در انتخاب سبک چیدمان منزل نیز بسیار تاثیرگذار است. طراحی دیوار پشت تی وی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد.

محل قرارگیری تلویزیون

در هنگام انتخاب بهترین مکان برای قرارگیری تلویزیون باید به یک نکته حتما توجه کرد. تلاش کنید تا مکانی را برای قرار دادن تلویزیون انتخاب کنید که از تمام نقاط به تلویزیون داشته باشد. تلویزیون معمولاً یک نقطه مرکزی و اصلی در دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی به حساب می‌آید، پس مکان قرارگیری آن باید هوشمندانه انتخاب شود. علاوه بر انتخاب مدل و ابعاد تلویزیون، انتخاب دکور دیوار پشت تلویزیون نیز در دکوراسیون داخلی بسیار تاثیرگذار می‌باشد. تزئین دیوار پشت تلویزیون یکی از روش‌های موثر می‌باشد.

محل قرار دادن تلویزیون

نکات انتخاب بهترین مکان برای تلویزیون

اگر فضای سالن پذیرایی شما مستطیل شکل است، بهتر است تا تلویزیون را در عرض سالن قرار دهید تا فضای بیشتری برای چیدن مبلمان داشته باشید. با قرار دادن تلویزیون در قسمت کم عرض سالن، می‌توانید فضای صمیمانه‌تری را با چیدن یک دست مبلمان راحتی در اطراف تلویزیون به وجود آورید. مبل‌ها در حالتی دایره‌ای بچینید تا از تمامی مبل‌ها به صفحه تلویزیون دید داشته باشند. همچنین می‌توانید از جدیدترین انواع میز تلویزیون در دکور منزل خود استفاده کنید.

محل تی وی در سالن

یکی از نکات مهم دیگری که باید هنگام مشخص کردن بهترین مکان برای قرارگیری تلویزیون در نظر داشته باشید، فاصله بین مبلمان و تلویزیون است. یکی از قوانین کلی در این باره ذکر می‌کند که فاصله مناسب و مطلوب  بیننده از صفحه تلویزیون دو و نیم برابر طول تلویزیون است. پس در اینجا اینچ و ابعاد تلویزیون نیز اهمیت پیدا می‌کند. همچنین باید توجه داشت که هیچ منبع نور مصنوعی نباید در پشت تلویزیون قرار داده شود، زیرا این کار باعث ایجاد اختلال در دید می‌شود. طراحی دیوار پشت ال سی دی با ام دی اف به تحقق این امر کمک می‌کند.

بهترین مکان برای قرارگیری تلویزیون

در هنگام انتخاب سبک دکوراسیون داخلی و نحوه چیدمان مبلمان و لوازم در منزل، مهم‌ترین عاملی که به ما کمک می‌کند تا انتخابات هوشمندانه‌ای داشته باشیم این است که به اندازه کافی اطلاعات داشته باشیم. از همین رو به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مقالات زیر را مطالعه فرمایید.

enlightenedراهنمای خرید میز تلویزیون

enlightenedمیز تلویزیون دیواری ام دی اف

enlightenedمدل کاغذ دیواری پشت تلویزیون

بهترین مکان برای تی وی

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور تلاش می‌کند تا همواره بهترین و منحصر به فردترین خدمات را به شما همراهان گرامی عرضه کند.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

بهترین مکان برای قرارگیری تلویزیونمکان مناسب برای تی ویبهترین مکان تلویزیون در سالن

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه