مصالح ساختمانی

آموزش نصب روشویی

آموزش نصب روشویی

آموزش نصب روشویی
روشویی مهمترین عنصر هر سرویس بهداشتی است. روشویی یکی از پراستفاده ترین وسایل در خانه است که تمام اعضای خانواده روزی چندین بار از آن استفاده می کنند. علاوه بر انتخاب و خرید یک روشویی با کیفیت و مناسب، زیبایی و دوام روشویی، نصب صحیح و اصولی روشویی به لحاظ ایمنی و کارایی هم بسیار مهم است. در این نوشته سعی داریم مراحل نصب روشویی را شرح دهیم. با ما در ایرانادکور همراه شوید.

تاریخ مقاله : 1399/03/15

اگر از فضای تکراری سرویس بهداشتی خود خسته و دلزده شده اید و به فکر نو کردن محیط دستشویی هستید با کارشناسان ما در ایرانادکور تماس گرفته و ایده های ناب طراحی داخلی را با توجه به فضای موجود خود دریافت نمایید.

نصب روشویی

مراحل نصب روشویی پایه دار

۱- ابتدا محل قرار گرفتن روشویی را با توجه به محل خروجی فاضلاب و شیرهای سرد و گرم، بر روی دیوار تعیین کنید. روشویی را به همراه پایه در محل مورد نظر قرار دهید و با استفاده از تراز از تراز بودن روشویی اطمینان پیدا کنید.

۲- در این مرحله روشویی در جای نهایی خود قرار دارد، حال محل‌های پیچ شدن روشویی بر روی دیوار را با دقت علامت گذاری کنید. حالا خطی به دور پایه روشویی بکشید.

نصب روشویی

۳- روشویی و پایه را از روی دیوار برداشته و کنار بگذارید. محل‌های علامت گذاری شده را با استفاده از مته‌ مناسب سوراخ کنید. رول پلاک پیچ های مخصوص نصب روشویی پایه دار (پیچ‌های دو سر حدیده ) را در دیوار قرار دهید و پیچ‌ها را ببندید. به جهت و ترتیب پیچ و مهره و واشرهای دقت داشته باشد.

نصب روشویی

۴- در مرحله بعد به سراغ نصب شیر و سیفون بر روی کاسه‌ روشویی می‌رویم. از آنجا که نصب شیر و سیفون بر روی روشویی پس از بستن روشویی به دیوار، دستگیر و مشکل می‌شود، بهتر است شیرآلات و سیفون را ابتدا بر روی روشویی نصب کنیم.

۵- روشویی را روی پیچ‌های مخصوص دو سر حدیده ای که بر دیوار نصب کرده‌اید قرار دهید. واشر مربوطه را روی پیچ قرار داده و مهره‌ی پیچ را بیاندازید اما محکم نکنید. حال پایه را زیر روشویی در محل دقیق خود قرار داده. سپس مهره‌ها را محکم کنید.

نصب روشویی

۶-  شیلنگ‌ها یا لوله‌های شیر روشویی را به شیرهای آب سرد و گرم روی دیوار متصل کنید. سایر اتصالات سیفون را نصب کرده و لوله‌ی انتهای آن را به لوله‌ی فاضلاب بر روی دیوار متصل کنید.

۷ – فاصله‌ی میان روشویی و دیوار را با چسب سیلیکونی آب بندی کنید. چسب‌های اضافی پاک نمایید.

۸ – پس از خشک شدن چسب. شیرهای آب را باز کرده و از کارکرد درست و عدم نشتی مطمئن شوید.

نصب روشویی

مقالات زیر را مطالعه کنید تا اطلاعات بیشتر کسب نمایید:

enlightenedطراحی سرویس بهداشتی مدرن

enlightenedدکوراسیون دستشویی

enlightenedانتخابی خاص با کاغذ دیواری ضد آب

نصب روشویی

نصب روشویی

سخن پایانی ایرانادکور

همه جای خانه در دکوراسیون داخلی مهم است. هرجایی که ما از آن استفاده می کنیم در طراحی اهمیت دارد. از انباری و زیر پله گرفته تا سقفی قناس در خانه. سرویس بهداشتی هم از مکان هایی است که توجه به طراحی آن در خانه بسیار با اهمیت است. ما در کنار شماییم تا بهترین و خلاقانه ترین ایده ها را در طراحی هر چه زیباتر سرویس بهداشتی فرنگی بکار بریم. برای دریافت مشاوره رایگان با شماره های ما در تماس باشید. بهترین دکوراسیون داخلی شیراز و جنوب ایران را برایتان اجرا خواهیم کرد. سقف کاذب حمام را هم پیشتر در همین سایت بررسی کرده ایم.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه