دکوراسیون

بهترین رنگ فرش برای دکوراسیون خانه

بهترین رنگ فرش برای دکوراسیون خانه

بهترین رنگ فرش برای دکوراسیون خانه
فرش المانی اصلی و بزرگ در خانه ما ایرانی ها است که در زیبایی دکوراسیون نقش بسیار زیادی دارد، فرش به دلیل قیمت بالا چیزی نیست که اگر از آن خوش تان نیامد سریع آن را با مدل جدیدتر عوض کنید و تقریبا جزو انتخاب های بلند مدت و یا حتی دائمی است پس در انتخاب مدل و رنگ و جنس فرش باید حساس بود. در این نوشتار بهترین رنگ فرش برای دکوراسیون خانه را بررسی خواهیم کرد با ما در ایرانادکور همراه باشید.

تاریخ مقاله : 1399/05/02

گروه معماری مهندسی ایرانادکور، متخصص در طراحی بهترین سبک‌های دکوراسیون داخلی ، با سالها سابقه در زمینه دکوراسیون داخلی در شیراز، آماده ارائه خدمات مشاوره، طراحی و اجرای دکوراسیون منزل و محل کار شما خواهد بود.

بهترین رنگ فرش

بهترین رنگ فرش برای دکوراسیون خانه چیست؟

قطعا می دانید که هماهنگی بین وسایل خانه از اصول اولیه دکوراسیون است. نمی شود رنگ و تم تمام وسایل سفید صورتی باشد اما فرشی سرمه ای در بین آن پهن کنیدبهترین کار اسین است که رنگ فرش را با رنگ مبل ست کنید. برای ست کردن رنگ ها در منزل از طیف های تیره و روشن هم می توانید براحتی استفاده کنید چراکه زیبا تراین است که همه وسایل نباید دقیقا همرنگ باشند، اگر مبلمان تان صورتی است باید فرشی انتخاب کنید که کرم و صورتی باشد. اگر مبلمان قهوه است فرش می تواند کرم باشد.

بهترین رنگ فرش

راهکار های عملی انتخاب رنگ فرش

اگر خرید وسایل به مرور زمان باعث شده وسایلی بی ربط از لحاظ رنگی داشته باشید فرش هایی انتخاب کنید که رنگ های زیادی در آن ها به کار رفته است اینگونه فرش ها قابل استفاده برای انواع دکوراسیون ها هستند و به راحتی قابل ست کردن هستند.

اگر خانواده شما پر رفت و آمد و شلوغ است و یا اکر بچه کوچک دارید بهتر است از فرش هایی با رنگ تیره استفاده کنند زیرا فرش های رنگ روشن خیلی زود کثیف میشوند و مجبور میشوید سالی چند بار آن ها را بشویید.

بهترین رنگ فرش برای خانه

اگر مبل شما کلدار و شلوغ است از فرش های کم طرح تر و اگر مبلتان ساده است می توانید از فرش های پر نقش و نگار استفاده کنید. سعی کنید تعادل را رعایت کنید تا فضایی دلنشین و آرام را برای خودتان بسازید. بالعکس انتخاب فرش غیراصولی موجب ایجاد اغتشاش دیداری و حسی ناخوشایند روحی می شود. انتخاب درست وسایل، خوش سلیقگی، هنرمندی وطبع لطیف شما را به نمایش می گذارد. پس تلاش کنید آرامش خانه را با انتخاب های صحیح حفظ کنید.

بهترین رنگ فرش

نکات ظریف انتخاب رنگ فرش

برای انتخاب بهترین رنگ فرش در دکوراسیون خانه، شما می بایست اول مبل را تهیه کنید گاهی می توان به استفاده از رنگ مبل براحتی فرش مناسبی برای آن پیدا کرد. نکته دیگر توجه به ابعاد فضا است برای پذیرایی کوچک نمی توان فرشی تیره انتخاب کرد بهتر است بهتر است فرشی روشن انتخاب کنیم تا فضا را دلباز نشان دهد. موضوع مهم دیگر سبک خانه است بهتر است برای سبک کلاسیک از فرش های گل دار سنتی ایران و برای سبک کدرن از فرش های پتینه و ساده و راه راه یا دارای طرح های هندسی استفاده کرد.

انتخاب فرش

مقالات زیر را برای آگاهی بیشتر مطالعه کنید :

enlightenedجایگاه فرش های ایرانی در دکوراسیون منزل

enlightenedتکنیک های ست کردن فرش و مبل

enlightenedمدل های فرش مناسب منزل کوچک

انتخاب بهترین فرش

سخن پایانی ایرانادکور

از دید ظریف ما ایرانی ها، فرش تنها یک زیرانداز نیست. بلکه اثر هنری فاخر و چشم نوازی است که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. پس انتخاب بهترین رنگ فرش برای دکوراسیون خانه بسیار واجب است. ما در ایرانادکور در کنار شماییم تا بهترین ها را انتخاب کنید. انتخابی بدون حسرت و افسوس و پشیمانی!

بهترین اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب ایران را با ما تجربه کنید. کافیس با شماره های ما تماس بکیرید تا در خصوص اصولی ترین روش انتخاب فرش برای خانه با شما صحبت کنیم.

نویسنده : ص.توکلی عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

رنگ فرشست کردن فرش و مبلمانبهترین فرشانتخاب رنگ قالی

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه