آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

طراحی سه بعدی آشپزخانه در شیراز

طراحی سه بعدی آشپزخانه در شیراز

طراحی سه بعدی آشپزخانه در شیراز
طراحی سه بعدی آشپزخانه قبل از اجرای کار بسیار مفید و کاربردی است و به شخص اجازه می‌دهد تا پروژه را از تمامی زوایا مشاهده کند. طراحی سه بعدی آشپزخانه در شیراز نیز بسیار رایج و پرکاربرد است.

تاریخ: 1399/3/12

طراحی سه بعدی قبل از اجرای کار به کارفرما و طراح این امکان را می‌دهد که نتیجه نهایی کار را در قالب تصویر با نرم‌افزار دیده و تغییرات مورد نیاز را قبل از اجرای کار اعمال کنند. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان داخلی تلاش می‌کند تا همواره بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد.

طراحی سه بعدی آشپزخانه در شیراز

طراحی آشپزخانه

آشپزخانه مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش یک خانه در طراحی و اجرا به حساب می‌آید، بنابراین، باید در طراحی و اجرای آشپزخانه نهایت دقت و سلیقه را به کار برد. افراد هر خانواده بخشی از زمان روزانه خود را در آشپزخانه می‌گذرانند و به همین دلیل آشپزخانه می‌تواند به فضایی دوست داشتنی یا خسته کننده تبدیل شود. برای داشتن یک آشپزخانه شیک و زیبا باید اول سبک دکور داخلی آشپزخانه و نحوه چیدمان کابینت‌ها و دیگر لوازم آشپزخانه را مشخص کرد. طراحی کابینت آشپزخانه سه بعدی در این مراحل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

طراحی انواع اشپزخانه

طراحی سه بعدی آشپزخانه

در طراحی سه بعدی آشپزخانه می‌توان به راحتی با داشتن اندازه‌ها و زاویه‌های مورد نظر در فضای آشپزخانه، طراحی سه بعدی را با نرم‌افزارهای معماری انجام داد. در طراحی سه بعدی آشپزخانه، کارفرما می‌تواند درخواست‌های خود را قبل از شروع کار اعلام کند و سپس طراح با توجه به نیازها و خواسته‌های کارفرما طراحی را آغاز کند. برای مثال ممکن است افرادی علاقه داشته باشند تا فضای لازم برای یخچال، فرگاز، ماشین ظرفشویی و هود از قبل در طراحی‌ها در نظر گرفته شوند. با طراحی سه بعدی به راحتی می‌توان اجرای کفپوش برای آشپزخانه را نیز مشخص کرد.

طراحی آشپزخانه به صورت سه بعدی

مثلث کار در آشپزخانه

یکی از نکاتی که در هنگام طراحی و اجرای دکور آشپزخانه باید حتماً آن را در نظر گرفت، توجه به مثلث کار در طراحی آشپزخانه است. مثلث کار در اصل از اتصال سه خط فرضی در آشپزخانه به دست می‌آید که نواحی اساسی و مهم کار در آشپزخانه را مشخص می‌کند. این سه نقطه اصلی که سه راس مثلث کار در آشپزخانه را مشخص می‌کنند عبارتند از: یخچال، سینک و گاز. یکی از مزایای طراحی سه بعدی آشپزخانه این موضوع است که به راحتی می‌توان در طراحی، مثلث کار را مشخص کرد. طراحی سه بعدی آشپزخانه در شیراز نیز توسط تیمی متخصص انجام می‌شود.

مثاث کار در آشپزخانه

انواع آشپزخانه در طراحی سه بعدی

آشپزخانه‌ها دارای انواع مختلفی در طراحی هستند که فقط با توجه به متراژ، اندازه فضا و مدل چیدمان آشپزخانه و خانه مشخص می‌شوند. این انواع آشپزخانه عبارتند از: آشپزخانه کریدوری، آشپزخانه خطی، آشپزخانه U شکل، آشپزخانه L شکل و آشپزخانه جزیره‌ای. در هنگام طراحی آشپزخانه به صورت سه بعدی می‌توان به راحتی نوع آشپزخانه و نحوه چیدمان کابینت‌ها را مشخص کرد. دیزاین کابینت آشپزخانه مدرن نیز توسط طراحی سه بعدی به راحتی قابل انجام است.

بهترین طراحی سه بعدی آشپزخانه

اگر شما نیز به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی هستید یا قصد دارید تا با آشنایی با سبک‌ها و رو‌ش‌های مختلف طراحی دکوراسیون داخلی به صورت مجازی آشنا شوید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید.

enlightenedایده‌های کاربردی در آشپزخانه کوچک

enlightenedنور مخفی سقف آشپزخانه

enlightenedچه نوع کابینت بهتر است

بهترین طرح سه بعدی آشپزخانه

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور تلاش می‌کند تا بهترین و خاص‌ترین خدمات را به شما همراهان گرامی ارائه کند.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه