دکوراسیون

نوسازی سقف اتاق

نوسازی سقف اتاق

نوسازی سقف اتاق
تعمیر، بازسازی و نوسازی همیشه خوب است، همیشه حال ما را بهتر می کند. وقتی چهره قدیمی و ترک خورده سقف یا دیواری را نو می کنیم، انگار نور و روشنی را به خانه دعوت کرده ایم. در این میان خلاقیت، و کنار گذاشتن افکار کهنه قطعا زیبایی را دوچندان خواهد کرد در این نوشتار در خصوص نوسازی سقف اتاق صحبت می کنیم، با ما در ایرانادکور همراه شوید.

تاریخ مقاله :1399/03/12

ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی، با علم و آگاهی از انواع کاربرد های کناف در ساختمان بهترین و خلاقانه ترین پیشنهادات در خصوص اجرا و نوسازی سقف را به شما عزیزان ارائه می دهد تا در محیطی دلخواه و رویایی، شادتر از پیش زندگی کنید.

سقف اتاق

تاریخچه دکوراسیون سقف

حتما از کاخ ها بازدید کرده اید و می دانید که در گذشته زیبایی و بازسازی سقف و دیوار ها بسیار مورد توجه بوده است. در سقف تمام کاخ ها نقش و نگار و آینه کاری و گچبری های جذاب و هنرمندانه ای به چشم می خورد. استفاده از گچ بری هایی برای سقف، حتیدر خانه های مردم عادی هم دیده می شد. از این رو زیبایی سقف یکی از مهم ترین عناصر در بازسازی ساختمان های قدیمی بوده است. اما بعدها میزان علاقه به این گچ بری ها کاهش یافت و طرح های ساده تری برای سقف و دیوار در نظر گرفته شد.

سقف اتاق

تخریب یا نوسازی سقف ؟

گاهی آنقدر فرسودگی و خرابی در سقف به بار آمده که راهی جز تخریب و دوباره ساختن ندارید اما اغلب مردم برای ایجاد تغییر و تحول از بازسازی و نوسازی ساختمان به‌جای تخریب و ساخت یک مجموعه جدید بهره می‌برند. بنابریان هنگامی ‌که ساختمان‌ها جذابیت و زیبایی اولیه خود را از دست می‌دهند، می‌توان به راحتی از تعمیر و بازسازی ساختمان برای ایجاد فضایی جدید استفاده کرد. در این بین سقف به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و وسیع ترین اجزا معماری داخلی، دارای قابلیت بسیاری در ایجاد تغییر است.

دکوراسیون سقف اتاق

نورپردازی در سقف

یکی از تغییراتی که به عنوان نوسازی سقف اتاق می توان انجام داد، ایجاد نورپردازی در ساختار سقف است. امروزه به حدی نورپردازی سقف مورد توجه قرار دارد که تقریبا هیچ خانه نوسازی را بدون کناف و نورپردازی در سقف نمی توانید بیابید. مقالات زیر را هم به شما تقدیم کرده ایم :

enlightenedبازسازی سقف چوبی

enlightenedاجرای سقف کاذب در شیراز

enlightenedاجرای باکس نور مخفی در سقف

دکوراسیون سقف اتاق

نکاتی کاربردی در بازسازی سقف

برای انتخاب رنگ سقف یا رنگ نورهای بگار رفته در سقف بهتر است که ابتدا رنگ هایی که می خواهید در دکوراسیون اتاق استفاده کنید را انتخاب کنید. رنگ تخت و کمد و پرده ها و …سپس تصمیم بگیرید که برای سقف چه رنگی می خواهید. اگر سقف اتاقتان کوتاه است. و می خواهید بلند تر از چیزی که هست به نظر بیاید، از سقف های ساده با رنگ های روشن بهره ببرید. همچنین می توانید با استفاده از قاب های فایبرگلاس یا پلی پروپیلن سقف خانه خود را قاب کنید.و از نورپردازی با رنگ روشن استفاده کنید.

دکوراسیون سقف اتاق

اگر سقف اتاق تان بلند است و می خواهید که کوتاه تر از چیزی که هست به نظر برسد بهتر است از رنگ های تیره تر برای سقف استفاده کنید و بخشی از این رنگ را روی چند دیوار هم بیاورید به طوری که دیوار و سقف یک رنگ باشند. این کار موجب می شود سقف کوتاه تر به نظر برسد. که در باسازی سقف قدیمی باید حتما به آن توجه داشت.

نوسازی سقف

سخن پایانی ایرانادکور

اهمیت بازسازی سقف و زیباسازی آن از گذشته برای افراد بسیار مهم بوده است. به طوری که از روش های مختلفی برای زیبا سازی آن استفاده می کردند. امروزه متریال های جدیدی برای نوسازی سقف اتاق در بازار موجود است که ممکن است شما کاربرد آن را ندانید اما کارشناسان ما در تیم طراحی دکوراسیون داخلی ایرانادکور به خوبی با تمام آن ها آشنا هستند و می توانند در این راه در کنار شما باشند، تا بهترین اجرای سقف در شیراز و جنوب ایران را تجربه کنید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریری ایرانادکور

برچسب ها :

نوسازی سقفدکوراسیون سقف اتاقنورپردازی سقف اتاقسقف اتاق

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه