دکوراسیون

بازسازی شومینه در شیراز

بازسازی شومینه در شیراز

بازسازی شومینه در شیراز
شومینه ها در اتاق نشیمن المانی است برای ایجاد فضایی گرم و دنج. اما امروز تنوع و زیبایی شومینه ها به حدی است که بسیاری از شومینه برای ایجاد نمایی بهتر استفاده می کنند. در این مقاله بازسازی شومینه در شیراز را بررسی می کنیم با ما همراه باشید.

تاریخ مقاله : 1399/03/03

شرکت طراحی مهندسی ایرانادکور، با سالها تجربه و اعتبار در زمینه دکوراسیون داخلی، آماده ارائه با کیفیت ترین خدمات در راستای انواع طرح‌های شومینه در انواع سبک های دکوراسیون داخلی به شما عزیزان خواهد بود. با دفاتر ما در شیراز در ارتباط باشید .

بازسازی شومینه

بازسازی شومینه قدیمی

شومینه المانی است که گاهی نقطه کانونی یک خانه به حساب می آید. این روزها برای طراحی و ساخت شومینه از متریال های مختلفی استفاده می شود که با هر سبک از دکوراسیون براحتی هماهنگ می شود. شاید شما هم شومنیه ای در اتاق نشمن خود دارید که سال هاست بدون استفاده باقی مانده، می توانید با هر هزینه ای به بازسازی آن اقدام کرده و از زیبا تر شدن اتاق نشیمن خود لذت ببرید. در ادامه چند مثال کاربردی از بازسازی شومینه را خواهیم خواند.

شومینه

شومینه ای مدرن با سنگ مرمر سیاه رنگ

سنگ مرمر سیاه رنگ یکی از متریال های بسیار مدرن و شیک برای بازسازی شومینه قدیمی است. سنگ مرمر جذابیت چشم گیری دارد که هر جا استفاده شود، با خود شکوه و جلال به همراه می آورد. سنگ مرمر باعث می شود توجه افراد دقیقا به شومینه جلب شده و از این رو آن را به نقطه کانونی اتاق نشیمن تبدیل می کند و این همان چیزی است که شما می خواهید.

شومینه مرمر سیاه

بکارگیری کاشی های براق جدید در دیوار شومینه

ما عادت داریم شومینه چوبی و آجری را ببینیم و یا حتی شومینه سنگی، اما در طراحی مدرن متریال دیگری به نام کاشی های براق را داریم که می تواند جلوه بی نظیری به شومینه ببخشد. استفاده از انواع کاشی های براق برای طراحی دیوار باعث ایجاد نمای متفاوتی در اتاق نشیمن می شود. این کاشی ها رنگ های متفاوتی داشته و شما می توانید با توجه به سایر وسایل دکوری و چیمان منزل خو، رنگ مناسبی از آن را انتخاب نمایید.

شومینه

طاقچه های بالای شومینه

طاقچه بالای شومینه یکی از قدیمی ترین ایده ها برای قرار دادن وسایل تزیینی است. اینکه شما چه چیزهایی برای روی این طاقچه انتخاب می کنید به نظر و سلیقه شما وابسته است اما المان های تزئینی رنگی معمولا برای طاقچه شومینه انتخاب بهتری است. قاب عکس هم می تواند گزینه مناسبی باشد به خصوص اگر عکسهای فامیلی و خاطره انگیزی را در این قسمت قرار دهید. مقالات زیر برای مطالعه بیشتر شماست :

enlightenedاصول بازسازی منازل قدیمی

enlightenedشومینه در طراحی داخلی

enlightenedمزایا و معایب انواع شومینه

طاقچه شومینه

استفاده های دیگر از شومینه

حتما شما هم دیده اید که برخی از افراد منقل و وسایل اصلی شومینه را خریداری نمی کنند و شومینه سال های سال در خانه بی استفاده می ماند. اگر شومینه ای در اتاق نشیمن وجود دارد و تمایل به استفاده از آن به عنوان وسیله گرمایشی ندارید، می توانید از آن به عنوان یک المان تزئینی استفاده نمایید. کمی از خلاقیت خود استفاده نمایید. حتما راه های زیادی برای تزیین یک شومینه خالی به ذهن شما خواهد رسید. مثلا قرار دادن سایز های مختلف شمع در آن و یا گل های خشک و زیبا.

شومینه

سخن پایانی ایرانادکور

وقتی شخصی به مقوله دکوراسیون داخلی بها می دهد تک تک اجزا برایش مهم خواهند بود. شومینه قسمتی از فضای خانه است که می تواند مورد توجه قرار گرفته و به المانی زیبا و جذاب در منزل شما بدل شود. ما نیز در ایرانادکور همراه شماییم تا این زیبایی را اجرا کنیم. بازسازی شومینه در شیراز را به ما بسپارید. ما لبخند رضایت را قطعا بر لبانتان خواهیم نشاند. صفر تا صد بازسازی منزل شما را با کمترین هزینه انجام خواهم داد.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

شومینه سنگیشومینه شیشه ایشومینه قدیمیشومینه خالیبازسازی شومینه

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه