دکوراسیون

مدل های فرش مناسب منزل کوچک

مدل های فرش مناسب منزل کوچک

مدل های فرش مناسب منزل کوچک
امروزه ویلاها و خانه های بزرگ به آپارتمان های کوچک تبدیل شده و همین امر باعث شده تا انتخاب همه چیز بر همین اساس انجام شود. ار مبلمان گرفته تا فرش و هر چیزی باید بر اساس متراژ کم صورت پذیرد. در این نوشتار می خواهیم مدل های فرش مناسب منزل کوچک را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

تاریخ مقاله : 1399/03/04

کارشناسان و مشاوران ایرانادکور، همیشه در کنار شما هستند تا بهترین ایده ها و خلاقانه ترین روش ها را برای فضاهایی که در اختیار دارید به شما پیشنهاد دهند، اگر دغدغه چیدمان داخلی آپارتمان کوچک و نقلی خود را دارید با ما در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

فرش برای خانه های کوچک

اهمیت رنگ فرش های کوچک در آپارتمان ها

فرش مناسب فضای کوچک یکی از دغدغه های خانواده های امروزی است. پس مانند همه چیز در دکوراسیون داخلی بهتر است ابتدا با اصول انتخاب آن آشنا شوید. یکی از ماری که باید به آن توجه داشته باشید انتخاب رنگ فرش است. رنگ فرش مناسب فضای کوچک، رنگ هایی از طیف روشن است. رنگ فرش مناسب فضای کوچک از دید کارشناسان ما در ایرانادکور بهتر است از بین رنگ‌ های خنثی یا روشن انتخاب شود. تم رنگی خنثی یا روشن در پذیرایی کوچک، راهروهای باریک، اتاق خواب باعث دلبازتر شدن محیط خواهد شد.

فرش برای خانه های کوچک

انتخاب طرح فرش برای فضاهای کوچک

طرح و نقش فرش هم تاثیر به سزایی در بزرگی و کوچکی محیط خواهد داشت.  فرش های شلوغ تر و دارای نقش و نگار های بیشتر و همچنین رنگ های تیره برای فرش، فضا را کوچکتر از چیزی که هست نشان می دهد. نقش و نگار و رنگ های تیره و پر رنگ به طور خودکار باعث بهم ریختگی ذهن می شود. رنگ های روشن و طرح های بسیار ساده خود به خود نظم و آرامش را به انسان القا می کند و همین موضوع باعث دلباز شدن فضا در ذهن خواهد شد.

فرش برای خانه های کوچک

بهترین نقش و سایز فرش برای پذیرایی کوچک

فرش هایی که در وسطشان نقشهای ترنج دارند فرش های مناسبی برای محیط های کوچک نیستند. اما فرش هایی با نقش افشان مانند طرح های ماهی مخصوص خانه ها و آپارتمان های کوچک هستند و باعث بزرگتر دیده شدن فضای خانه می‌شوند. فرش های دایره ای و مربع کامل برای خانه های کوچک مناسب ترند فرش های دراز و باریک فضا را کوچک تر نشان می دهد. بیاد داشته باشید که فرش را باید به صورتی انتخاب کنید که تناسب میان ابعاد فضا با فرش بهم نریزد.

فرش کوچک

چیدمان فرش در پذیرایی کوچک

چیدمان در فضای کوچک بهتر است به گونه ای باشد که پایه های مبل بر روی فرش قرار نگیرد و وسایل با فاصله مناسب دور تا دور فرش چیده شوند اما دقت کنید نباید پاهای شما و مهمانان شما بر روی زمین قرار بگیرد بنابراین طوری مبل ها را بچینید که پای خودتان و مهمانان بر روس فرش قرار بگیرد. مقالات زیر برای مطالعه بیشتر شما در نظر گرفته شده است :

enlightenedمیز های ناهار خوری مناسب خانه های کوچک

enlightenedخانه های کوچک را این طور بچینید

enlightenedطراحی داخلی دکوراسیون فضاهای کوچک

خانه های کوچک

سخن پایانی ایرانادکور

در هر فضایی با هر ابعادی می توانید زیباترین و جذابترین دکوراسیون را اجرا نمایید. حتی در فضاهایی بسیار کوچک می تواند با خلاقیت و تفکر خلاق در معماری، فضایی چشم نواز داشت. ما در ایرانادکور در کنار شماییم تا برترین اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب ایران را ارائه نماییم. با ما در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

نویسنده: ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

چیدمان خانه های کوچکفرش مناسب برای آپارتمانفرش کوچکبهترین فرش برای محیط کوچک

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه