رنگ آمیزی

بهترین رنگ ساختمانی در شیراز

بهترین رنگ ساختمانی در شیراز

بهترین رنگ ساختمانی در شیراز
نقاشی ساختمان یکی از برترین روش‌ها برای ایجاد تغییر و تنوع در دکوراسیون داخلی منزل است. به راحتی و با قیمت‌های نسبتا ارزان تر از بقیه روش ها می‌توانید به فضای خانه ، حس و حالی تازه‌ای ببخشید. تا پایان مقاله همراه ما باشید تا در خصوص بهترین نقاشی ساختمان در شیراز با شما صحبت کنیم.

تاریخ مقاله : 1399/02/29

تیم ایرانادکور، با در اختیار داشتن علم و هنر روز دنیا با اضافه کردن خلاقیت و ایده های ناب، می کوشد خانه ای رویایی برایتان بسازد. با ما همراه باشید تا خانه ای ژورنالی با بهترین ترکیب رنگ‌های دکوراسیون داخلی برایتان تدارک ببینیم.

رنگ آمیزی

اهمیت رنگ آمیزی خانه

پس از مدتی در هرخانه ای دیوارها رنگ کهنگی به خود می گیرد و گاهی سقف و دیوارهای آلوده و کثیف و دوده زده و غبارآلود منظره خانه را بسیار دلگیر می کند.رنگ‌آمیزی خانه علاوه بر زیبایی حتی در بهداشت آن نیز موثر است. اگر توان پرداخت کاغذ دیواری ها و دیوارکوب های گران قیمت را ندارید، می توانید با رنگ آمیزی دیوار و سقف، به خانه جلوه و جلای تازگی ببخشید.

رنگ آمیزی در شیراز

انواع رنگ ها در ساختمان

انواع رنگ‌های ساختمانی  با تنوع بسیار بالا وجود دارد. فضای شاد و زیباتر در خانه در روحیه افراد آن خانه تاثیر زیادی دارد.  لازم است قبل از انتخاب رنگ، ویژگی‌ها، مزایا و معایب هر نوع رنگ را بدانید و مزایا و معایب هر کدام را نیز در نظر بگیرید و سپس بهترین انتخاب را انجام دهید. در ادامه انواع رنگ‌های ساختمانی را معرفی می‌کنیم و بهترین روش‌های استفاده از آن‌ها را بررسی خواهیم کرد. امروزه رنگ‌های دکوراتیو جدید در دسترس هستند اما همچنان رنگ‌های قدیمی هم طرفداران خود را دارند.

رنگ آمیزی دیوار

رنگ روغنی

از قدیمی‌ترین انواع رنگ‌های ساختمانی رنگ روغنی است. سه نوع براق، مات و نیمه‌براق از رنگ روغنی وجود دارد. رنگ روغنی براق برای در و پنجره‌ها و رنگ مات آن برای دیوار و سقف استفاده می شود. این رنگ دوام بالایی دارد و قابل شست‌وشو است.نوع براق آن باعث روشن‌تر به نظر رسیدن فضا می‌شود. اما ایرادات دیوار را به وضوح نمایان می‌کند. زمان زیادی به رنگ آمیزی اختصاص میابد و  بوی رنگ شدیدی خواهد پیچید.

رنگ روغنی

رنگ پلاستیک

رنگ پلاستیک هم از رنگ‌های قدیمی محسوب می‌شود. رنگ‌آمیزی خانه با رنگ پلاستیک آسانتر است. این رنگ با آب ترکیب می‌شود و نیاز به حلال نفتی نیست پس بوی تند و آزاردهنده‌ای ندارد. رنگ‌های پلاستیک درجه یک قابلیت شست‌وشو دارند و به سرعت خشک می‌شود. به دلیل مات بودن عیوب دیوار را می‌پوشاند. اما رطوبت را به خود جذب می‌کند و دوام کمتری دارد. رنگ پلاستیک را نمی‌توان بر روی در و پنجره و آهن‌آلات استفاده کرد.

رنگ لاستیک

رنگ مولتی کالر

این رنگ از دسته رنگ‌های ساختمانی دکوراتیو و مدرن و جدید است. مولتی کالر بعد از اجرا با چند رنگ دیده می‌شود؛ یعنی یک رنگ زمینه با رگه‌هایی از رنگ‌های مختلف. تنوع طرح و رنگ بسیار زیاد دارد و روی سطوح مختلف قابل اجرا است. عیب‌های زیر آن اصلا به چشم نمی آید و چون دوده و غبار را به خود جذب نمی‌کند، برای محل‌های پر رفت ‌و آمد و راه‌پله‌ها مناسب است. رنگ‌آمیزی بسیار سریع و توسط اسپری انجام شده و قابلیت شست‌وشوی بالای آن بر محبوبیتش می افزاید. قابلیت تعمیر دارد و بوی کمی پخش می کند.

مولتی کالر

رنگ پتینه

یکی از جدیدترین رنگ‌های ساختمانی دکوراتیو است که روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند پتینه کاری دیوار است. این رنگ را مطابق با سلیقه خود می توان بر روی دیوارها پیاده کرد. در طرحی که بسیار پرطرفدار است، ظاهری قدیمی را بر روی دیوار اجرا می کنیم و به سطوح مختلف حالتی قدیمی و آنتیک می دهیم. این رنگ دوام و پایداری بالایی دارد. بسیار دیر کثیف می‌شود. کاملا قابل شست‌وشو است. قابلیت ترمیم و لکه‌گیری بالایی دارد.

پتینه

حال که بهترین رنگ ساختمانی در شیراز را مطالعه کردید مقالات زیر را هم از دست ندهید:

enlightenedراهنمای انواع رنگ ساختمان

enlightenedانواع نقاشی ساختمان در شیراز

enlightenedنقاشی ساختمان یا کاغذ دیواری

رنگ آمیزی

سخن پایانی ایرانادکور

نقاشی ساختمان مانند تمام فعالیت های دیگر در دکوراسیون داخلی، اصولی دارد که اگر آن‌ها را رعایت نکنیم، نتیجه از دست رفتن زمان و صرف هزینه‌های اضافی است. بنابراین بهترین راه مشورت با حرفه ای هاست. کسانی که علم و تجربه را با هم دارند.

کارشناسان ما آماده اند تا بهترین نقاشی ساختمان در شیراز را به شما عزیزان ارائه دهند. برای دریافت مشاوره با ما در تماس باشید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

رنگ آمیزی دیواررنگ روغنیرنگ پلاستیکمولتی کالرپتینه دیوار

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه