دکوراسیون

دکوراسیون دفتر کار ساده

دکوراسیون دفتر کار ساده

دکوراسیون دفتر کار ساده
شاید شما هم یک اتاق کار ساده دارید که می خواهید آن را زیباتر و جذابتر و یا کاربردی تر کنید. ایده هایی برای دکوراسیون اتاق کار می تواند به شما کمک کند تا بهترین استفاده را از میز، صندلی، قفسه، کمد و کامپیوتر و سایر المان های موجود اتاق کارتان داشته باشید و تمام ساعات کار را با آرامش بیشتر و لذت بالاتر سپری کنید.

ایرانادکور پیشرو در طراحی دکوراسیون اداری در شیراز و جنوب کشور، با سالها سابقه درخشان و صدها  مشتری راضی در خدمت شما عزیزان است. ایده های ناب طراحی داخلی را از ما بخواهید.

دکوراسیون دفتر کار

اهمیت رنگ در دفتر کار

فضای بهتر و زیباتری از نظر دیداری در دفتر کار خواهید داشت اگر ترکیب رنگی در دکوراسیون اتاق کار را به درستی و با استفاده از رنگ های مکمل، مشابه و رنگ های خنثی انجام داده باشید. رنگ های تیره و خنثی معمولا مناسب ترین رنگ ها برای دفتر کار هستند. به کار بردن رنگ های شارپ و بسیار تند و شاد برای یک فضای کار مناسب نبوده و رسمیتی که لازمه یک محیط کار است را از بین می برد.

دکوراسیون دفتر کار

چیدمان دفتر کار

در دفتر کار شما کشو، کمد، فایل و قفسه های متعددی وجود دارند که معمولا مدارک و وسایل مختلفی را در آنها نگهداری می کنید. لپ تاپ ، کتاب، سالنامه، پرینتر، برد و قفسه های کتاب هم دیده می شوند و همه این ها باعث شلوغی محیط خواهد شد. این وسایل قطعا وسایل مشترک هر دفتر کاری است. اولین اصل، رعایت نظم است. تلاش کنید تمام وسایل بسیار منظم و مرتب چیده شود اگر قفسه کم دارید حتما تهیه کنید تا از اشفتگی و بهم ریختگی دور شوید. کشوهای کوتاه را در زیر میز کار خود قرار دهید تا راحت تر بتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

چیدمان دفتر کار

مدیریت یادداشت های کاری

همیشه آنقدر کار شلوغ می شود که در بین صحبت با تلفن دنبال کاغذی هستیم تا شماره ای یا مبلغی یا مطلبی یادداشت کنیم. بعید نیست که بعد هم آن یادداشت مهم را گم کنیم. راه حلی ساده و اساسی برای این مشکل تهیه و نصب یک برد یادداشت در اتاق کار است. کمی که خلاق باشید همین برد را دکور می کنید و یا هماهنگ با مبلمان اتاق کار آنرا تهیه می کنید. گاهی نیز کاغذ های چسب دار رنگی را می توان روزانه با طرحی زیبا و جذاب بر روی این بردها چسباند که با دیدن آن خستگی شما هم کمتر می شود.

دکوراسیون دفتر کار

مبلمان اتاق کار

هر چقدر کار شما ساده و کم حجم و خصوصی باشد بالاخره روزی مهمانی خواهید داشت. بهتر است از ابتدا برای مهمان و یا جلسات فکری کنید و مبلمانی متناسب با تعداد نفرات احتمالی و هماهنگ با سایر اجزای دفتر کار تهیه نمایید. یکی از اصول طراحی دفتر کار، به کار بردن مبلمان با استاندارد و ارگونومی مناسب کارمندان است. اگر قرار است ساعت ها در جلسه دور یک میز بنشینید بیش از زیبایی، راحتی و سلامتی افراد مهم خواهد بود.

مبلمان دفتر کار

مقالات زیر در سایت ایرانادکور برای افزایش اطلاعات شما قرار داده شده است :

enlightenedبهترین دکوراسیون دفتر کار کوچک

enlightenedدکوراسیون دفتر کار شیک و مدرن

enlightenedاجرای دکوراسیون دفتر کار تیره

دکور اتاق کار

سخن پایان ایرانادکور

کار اصولا با استرس زیاد و خستگی همراه است.  ساعت های کاری زیاد و جلسه های طولانی در دفتر کاری که رنگ های کسل کننده و بهم ریختگی و آشفتگی دارد واقعا روح انسان را تحلیل می برد.گاهی یک آکواریوم کوچک، یک تابلوی هنری، گلدانی زیبا یا یک مجسمه الهم بخش، می تواند تاثیر شگرفی در این محیط داشته باشد.

ما در ایرانادکور در کنار شماییم تا بهترین دفتر کار را برایتان طراحی و اجرا کنیم. نگران هزینه ها نباشید چراکه اجرای دکوراسیون با هر هزینه ای که شما در اختیار دارید قابل اجراست. کافیست با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان در جهت دکوراسیون دفتر کار در شیراز و جنوب ایران دریافت نمایید. برای دیدن عکس دکوراسیون دفتر کار روی لینک کلیک کنید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

دکور دفتر کاردکوراسیون اداریدفتر کار سادهاتاق کار مدرن

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه