مقالات تخصصی معماری

دکور مغازه با سنگ

دکور مغازه با سنگ

دکور مغازه با سنگ
در یک مغازه اولین و مهم‌ترین اصل پس از ارائه خدمات مناسب، قطعاً داشتن یک دکور مناسب و زیبا است. اجرای دکور مغازه با سنگ این تضمین را به شما خواهد داد.

تاریخ: 1399/2/23

سنگ یکی از مصالح محبوب در طراحی و اجرای دکوراسیون به حساب می‌آید. با افزایش تنوع رنگ و مدل انواع مختلف سنگ، امروزه از سنگ در نماهای داخلی و خارجی با هم استفاده می‌شود. اجرای دکور مغازه با سنگ یکی از دکورهای محبوب به حساب می‌آید. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی با داشتن سابقه‌ای درخشان در طراحی و اجرای دکور مغازه همواره بهترین‌ها را به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

اجرای دکور مغازه با سنگ

طراحی داخلی و خارجی با سنگ

سنگ در ابتدا یکی از مصالحی به حساب می‌آمد که فقط در مراحل ساخت و ساز ساختمان و در نهایت کف سازی از آن استفاده می‌شد. سپس با گسترده شدن انواع و رنگ‌های آن، سنگ‌ها کم کم راه خود را به نماهای خارجی منزل و پس از آن به داخل خانه و اجرای دکور داخلی باز کردند. امروزه با توجه به استقبال روزافزون از سنگ در اجرای دکور داخلی و خارجی منزل، اجرای دکور مغازه با سنگ نیز بین مغازه‌داران بسیار رواج یافته است. قابل به ذکر است که اجرای دکوراسیون پشت تلویزیون با سنگ آنتیک نیز بسیار شیک و مدرن است.

دکور مغازه

دکور مغازه با سنگ

در طراحی و اجرای دکور مغازه باید تمام عوامل موثر در طراحی و جذاب مشتری را با هم در نظر گرفت. طراحی و اجرای دکور مغازه با مصالح مختلفی از جمله کامپوزیت، ترمووود، آجر و سنگ صورت می‌گیرد. اما نکته مهم در انتخاب هر کدام از این مصالح برای اجرای دکور مغازه این است که هر شخص با توجه به بودجه اختصاص داده شده برای این کار و سنجیدن شرایط خود ممکن است هر کدام از این مصالح را انتخاب کند. آشنایی با انواع سنگ‌ها و محل کاربرد آن‌ها به شما در انتخاب کمک خواهد کرد.

دکور مغازه با سنگ

نکات مهم در اجرای دکور مغازه با سنگ

هنگامی که سنگ را به عنوان یکی از مصالح مورد نیاز در اجرای دکور مغازه انتخاب کردید، باید به یک سری از نکات مهم در اجرای دکور مغازه با سنگ نیز توجه کنید. مطالعه مقاله معرفی سنگ‌های ساختمانی به شما کمک می‌کند تا با انواع سنگ‌های ساختمانی و ویژگی‌های آن‌ها آشنا شوید.

* نوع سنگ انتخابی برای دکور مغازه خود را مشخص کنید. قطعاً هر مدل سنگ با ویژگی‌های منحصر بفرد قرار نیست تا یک سنگ خوب و مناسب برای دکور مغازه به حساب آید. بنابراین، شناخت انواع سنگ‌ها و انتخاب بهترین نوع سنگ ضروری است.

سنگ در دکور مغازه

* متراژ فضای مورد استفاده برای اجرای سنگ در دکور مغازه خود را مشخص کنید. شما ممکن است فقط قصد داشته باشید که نمای مغازه خود را با سنگ کار کنید یا حتی فقط بخشی از مغازه و یک دیوار مشخص را برای اجرای دکور سنگی مشخص کنید. در هر صورت باید متراژ فضای مورد را نظر با دقت انتخاب کنید تا بتوانید برآورد هزینه صحیحی داشته باشید.

* طرح اولیه را همراه با یک متخصص و طراح آماده کنید. کمک گرفتن و مشورت کردن با یک طراح و متخصص در این امر بسیار ضروری است. زیرا با توجه به هزینه سنگ‌ها و نحوه اجرای سنگ در دکور مغازه باید قبل از اجرا همه چیز را کامل مشخص کنید تا هزینه اضافی برای شما به همراه نداشته باشد.

طراحی و اجرای دکور مغازه با سنگ

سنگ همیشه نماد دوام و استقامت بوده و یکی از مصالح محبوب و بسیار پرکاربرد در اجرای دکور مغازه به حساب می‌آید. اما نکته مهم این است که هنگام انتخاب سنگ باید به رنگ، جنس و بافت سنگ دقت کنید و تلاش کنید تا بهترین مدل را که با دکور مغازه شما بیشترین همخوانی را دارد انتخاب کنید. کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه همیشه مفید خواهد بود، بنابراین مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید.

enlightenedسنگهای ساختمانی و کاربرد آن‌ها

enlightenedطراحی دکور منزل با سنگ آنتیک

enlightenedسنگ آنتیک در دکوراسیون آشپزخانه

نمای مغازه با سنگ

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص طراحان حرفه‌ای و تیمی متخصص در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه در شیراز و جنوب کشور تلاش‌ می‌کند تا با ارائه بهترین و خاص‌ترین خدمات همواره رضایت شما همراهان گرامی را جلب کند.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

دکور مغازه با سنگطراحی دکور مغازهاجرای تخصصی دکور مغازه در شیرازطراحی و اجرای دکور مغازه

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه