دکوراسیون

تم رنگی برای اتاق نوزا د

تم رنگی برای اتاق نوزا د

تم رنگی برای اتاق نوزا د
خواب برای نوزاد، یکی از موضوعات بسیار مهم در آرامش و سلامتی اوست. رنگ اتاق نوزاد از جمله ویژگی های بسیار حیاطی برای خواب نوزاد است. نوزاد از همان روزهای آغازین واکنش به رنگ ها و محیط اطراف را نشان می دهد. و می تواند طیف های رنگی را تشخیص دهد. پس بهتر است برای سلامتی جسم و روح نوزاد تازه وارد بهترین ها را انتخاب و اجرا کنیم. با ما همراه باشید.

تاریخ مقاله : 1399/02/22

دکوراسیون اتاق نوزاد ممکن است بسیار پر هزینه و یا مقرون به صرفه انجام گیرد. تیم ایرانادکور با سابقه درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون اتاق نوزاد، کودک و نوجوان، افتخار دارد شما را یاری کند  تا با ایده های طراحی اتاق کودکان بیشتر آشنا شوید.

اتاق نوزاد

انتخاب رنگ اتاق نوزاد

برای انتخاب رنگ اتاق نوزادان بایستی دقت و حوصله بسیار به خرج داد. بسیاری از نوزادان با رنگ اتاق به هیجان می آیند و یا آرام می شوند. والدین هم دوست دارند تا به گونه ای با انتخاب رنگ اتاق، دختر و پسر بودن نوزاد را نشان دهند و به گونه ای جنسیت را وارد این تم می کنند. در این میان تم های گرم انرژی زیادی را وارد محیط می کنند و تم های سرد آرامش بیشتری را همراه دارند. البته می توان از ترکیبی از رنگ های گرم و سرد بهره گرفت. اما اصولا بهترین رنگ ها رنگ های ملیح و پاستیلی هستند.

تم رنگی اتاق نوزاد

روانشناسی رنگ ها برای اتاق نوزاد

enlightenedزرد : رنگ زرد رنگی مشترک برای دختر و پسر است و انرژی زیادی به همراه دارد. رنگ زرد رنگ شادی قلمداد می شود و حتی می تواند برای رنگ آمیزی کامل اتاق استفاده شود. افزایش تمرکز نتیجه استفاده از رنگ زرد در اتاق نوزاد است. و ذهن او را تحریک خواهد کرد.

تم رنگی اتاق نوزاد

enlightenedلطفا رنگ قرمز برای تم رنگی اتاق نوزادان را فراموش کنید. این رنگ موجب خشونت و عدم تمرکز خواهد بود. البته می توان با ترکیب قرمز با رنگ های دیگر محیط را شاد کرد اما بهیچ وجه توصیه نمی کنیم کل اتاق را قرمز کنید!

تم رنگی اتاق نوزادان

enlightenedآبی و صورتی : از زمان کارتون باربی رسما رنگ صورتی برای دختر ها و رنگ آبی برای پسر ها به ثبت جهانی رسید. شما هم می توانید از همین دو رنگ بهره ببرید. اما تلاش کنید کمی خلاقیت داشته باشید، مثلا آبی را با سفید و یا طوسی و حتی سبز برای پسر ها و صورتی را با نقره ای و یا سفید برای دختر ها بکار برید.

اتاق آبی

اتاق صورتی

enlightenedبنفش : رنگ بنفش جزو رنگ هایی است که هم برای دکوراسیون اتاق دخترانه مناسب است هم پسرانه. اما خواب خوبی در اتاق بنفش را تحقیقات نشان نداده است. روانشناسان بر این باورند که رنگ بنفش باعث کم خوابی و گاهی دیدن کابوس خواهد شد.

اتاق نوزاد بنفش

enlightenedسبز : قطعا سبز جزو برترین رنگ ها برای اتاق کودکان و نوزادان است، رنگی از دل طبیعت سرشار از حس آرامش و پاکی. بنابراین می توانید از رنگ سبز برای آرامش دادن بهره ببرید خصوصا سبزهای روشن و چمنی.

اتاق سبز نوزاد

مقالات زیر را هم مرور نمایید :

enlightened25 طرح جذاب برای اتاق نوزاد

enlightenedدیزاین خلاقانه اتاق نوزاد

enlightenedدکوراسیون اتاق کودک

تم اتاق نوزاد

سخن پایانی ایرانادکور

با به دنیا آمدن فرزند جدید، والدین دوست دارند همه چیز را برای فرزند تازه از راه رسیده به بهترین شکل ممکن محیا کنند. تزیین و آماده سازی اتاق نوزاد یکی از همین کارهاست که انتخاب تم و رنگ نیز بخش مهمی از آن محسوب می شود. ترفندهای دکوراسیون اتاق کودک را هم پیشتر در همین سایت بررسی کرده ایم.

ما نیز در ایرانادکور در کنار شماییم تا این لحظات زیبا را برایتان زیباتر کنیم. برای تماس با کارشناسان ما می توانید از شماره های درج شده در سایت و یا صفحه اینستاگرام ما بهره ببرید. بهترین اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب ایران را با افتخار برای شما ارجمندان اجرا خواهیم کرد.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور 

برچسب ها :

رنگ اتاق نوزادتم رنگی اتاق نوزاداتاق نوزاددکوراسیون اتاق نوزاد

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه