مقالات تخصصی معماری

دکور مغازه آرایشگاه مردانه

دکور مغازه آرایشگاه مردانه

دکور مغازه آرایشگاه مردانه
دکور مغازه آرایشگاه مردانه باید خلاقانه و جذب کننده باشد تا بتواند مشتری‌های بسیاری را در کنار ارائه خدمات مناسب به خود جذب کند. پس رعایت نکات و اصول طراحی بسیار مهم می‌باشد.

تاریخ: 1399/2/22

یکی از عوامل بسیار مهم که در موفقیت و افزایش درآمد یک آرایشگاه بسیار تاثیرگذار است در اصل دکور مغازه آرایشگاه مردانه است. بی شک هر شخصی ترجیح می‌دهد تا آرایشگاهی را انتخاب کند که علاوه بر ارائه خدمات خوب و مناسب، دارای سالن تمیز و شیک و دکور خاص و زیبایی باشد. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی با داشتن سابقه‌ای درخشان در طراحی دکور مغازه همیشه بهترین‌ها را برای شما عزیزان رقم خواهد زد.

اجرای دکور آرایشگاه مردانه

دکور مغازه آرایشگاه مردانه

عامل مهم دیگری که به اندازه مهارت فرد آرایشگر اهمیت دارد قطعاً دکور مغازه آرایشگاه است. همگی ما ترجیح می‌دهیم که وارد مغازه‌هایی شویم که از لحاظ دکور داخلی و خدمات در سطح خیلی خوب قرار داشته باشند. اهمیت این امر در آرایشگاه‌ها دو برابر می‌شود، زیرا محیط آرایشگاه جایی است که نظافت و دکور منحصر به فرد و شیک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در هنگام اجرای دکوراسیون پیرایشگاه مردانه باید به نکات ریز و مهمی توجه نشان داد.

بهترین دکور مغازه آرایشگاه مردانه

نورپردازی و رنگ در دکور مغازه آرایشگاه

نور و رنگ دو عامل مکمل یکدیگر در دکوراسیون آرایشگاه به حساب می‌آیند. همیشه باید به این دو عامل بیشتر از عوامل دیگر توجه و دقت نشان دهید. رنگ دیوارها و مبلمان داخل مغازه آرایشگاه تقریباً نیمی از دکور مغازه آرایشگاه را تشکیل می‌دهند، پس باید هوشمندانه انتخاب شوند. نورپردازی نیز اثر مکملی را برای رنگ در سالن آرایشگاه ایفا می‌کند. فرد آرایشگر در هنگام کار با ابزار خود در سالن به بیشترین چیزی که نیاز دارد، یک نورپردازی عالی و صحیح است. این عوامل در دکوراسیون آرایشگاه زنانه نیز بسیار مهم هستند.

اجرای دکور مغازه آرایشگاه مردانه

اختصاص فضایی برای نشستن مشتریان

یکی از عواملی که تاثیرگذاری بسیاری در دکور مغازه آرایشگاه مردانه دارد این موضوع است که آیا در سالن آرایشگاه، به اختصاص فضایی برای نشستن مشتریان دقت کرده‌اید یا خیر؟ این فضا باید بسیار شیک و با دقت کافی طراحی و اجرا شده باشد، زیرا سالن آرایشگاه در ساعاتی ممکن است شلوغ شود و دیگر مشتریان که منتظر نوبت خود هستند باید در یک فضایی اختصاصی و شیک منتظر بمانند.

دکور آرایشگاه مردانه

انتخاب کفپوش برای دکور مغازه آرایشگاه مردانه

کفپوش سالن و مغازه آرایشگاه نیز یکی از اجزای مهم در دکور مغازه آرایشگاه می‌باشد که تاثیر بسیاری نیز بر زیبایی و تمیزی سالن آرایشگاه دارد. در انتخاب کفپوش دقت کافی را به خرج دهید زیرا یک کفپوش مناسب باید علاوه بر زیبایی، کارآیی خوب نیز داشته باشد. در یک مغازه آرایشگاه مردانه به دلیل اینکه باید کف مغازه مدام تمیز و ضدعفونی شود پس باید یک متریال مناسب به همین منظور نیز انتخاب شود. استفاده از طرح جدید برای دکور سالن زیبایی نیز می‌تواند بسیار موثر باشد.

دیوارها در مغازه آرایشگاه مردانه

دیوارهای مغازه می‌توانند به عنوان عناصر تزیینی مهمی در دکور مغازه آرایشگاه مردانه نقش ایفا کنند. تلاش کنید تا با استفاده از طرح‌های جدید و مدرن امروزی، بهترین استفاده را از دیوارهای مغازه ببرید. برای مثال می‌توانید با استفاده از قفسه‌ها و شلف‌های دیواری و قرار دادن لوازم آرایشی در آن‌ها فضایی متفاوت و منحصر به فرد را در مغازه ایجاد کنید.

طراحی دکور مغازه آرایشگاه مردانه

آیا شما هم صاحب یک مغازه آرایشگاه مردانه یا زنانه هستید؟ به نظر خودتان تا چه اندازه با اصول طراحی و اجرای دکور مغازه آرایشگاه مردانه و یا زنانه آشنا هستید؟ از دیدگاه شما تا چه اندازه دکور و سالن آرایشگاه در میزان موفقیت و درآمد فرد آرایشگر تاثیرگذار است؟ با مطالعه مقالات زیر اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل کنید.

enlightenedنکات مهم در دکور آرایشگاه زنانه

enlightenedدکوراسیون سالن آرایش زنانه

enlightenedدکوراسیون ام دی اف آرایشگاه زنانه

دکوراسیون آرایشگاه مردانه

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از تیمی متخصص و حرفه‌ای در اجرا و همچنین داشتن سابقه‌ای درخشان و طولانی در طراحی و اجرای دکور مغازه در شیراز و جنوب کشور تلاش می‌کند تا خدماتی شایسته و منحصر به فرد را به شما همراهان عزیز ارائه دهد.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

دکور مغازه آرایشگاه مردانهاجرای دکور مغازهطراحی و اجرای دکوراسیون آرایشگاهایده جذاب دکور آرایشگاه

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه