دکوراسیون

ست کردن کاغذ دیواری با مبل

ست کردن کاغذ دیواری با مبل

ست کردن کاغذ دیواری با مبل
بهترین راه ست کردن کاغذ دیواری و مبلمان چیست؟ کاغذ دیواری با طیف رنگی بسیار گسترده ای این روزها در بازار یافت می شود؛ اما برای زیبا تر کرن خانه، ست کردن مبلمان با کاغذ دیواری و پرده باید اصولی را مد نظر قرار داد. با ما همراه باشید تا این اصول را بررسی کنیم.

تاریخ مقاله : 1399/02/20

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور، پیشرو در طراحی خانه های مدرن و لاکچری در خدمت شما عزیزان خواهد بود.

گاهی ما مبلمان را داریم و می خواهیم کاغذ دیواری را انتخاب کنیم و گاهی بر عکس. گاهی هم میخواهیم تازه وارد خانه ای شویم و قرار است همه چیز را با هم از ابتدا بسازیم. ما فرض را بر این می گذاریم که شما وارد یک خانه جدید شده اید و می خواهید با خرید یک کاغذ دیواری مناسب و ایده ال و تهیه یک دست مبل دکوراسیونی زیبا و جذاب را تجربه کنید.

ست کردن مبل و کاغذ دیواری

سبک  مبلمان مدرن و کاغذ دیواری

در سبک مدرن معمولاً کاغذ دیواری و پرده ساده با تم های رنگی شاد استفاده می شود. یک کاغذ دیواری سفید با رگه های از تم رنگی که در منزل . مبلمان بکار رفته می تواند زیبایی خانه رو دو چندان کند. پرده حریر سفید و والان هم رنگ با رگه های که در کاغذ دیواری استفاده شده است ترکیبی ظریف و زیبا را برایتان خواهد ساخت. به کار بردن همان تم رنگی که رگه ها دارند برای کوسن های مبلمان نیز یک تناسب نسبی را خواهد داشت. تابلو ها و آباژور را هم هماهنگ با همان رگه ها در نظر بگیرید.

ست کردن مبل و کاغذ دیواری

سبک مبلمان سلطنتی و کاغذ دیواری

زرق و برق بیشتر در سبک سلطنتی شکوه چشم نوازی دارد. از همین رو شما می توانید رنگ کرم و طلایی را برای کاغذ دیواری خود در نظر بگیرید؛ اما این بدان معنا نیست که تمام فضا با رنگ کرم و طلایی پر شود بهتر است به صورت عمودی از سه خط طلایی، سفید و رنگی از مبلمان به صورت همزمان استفاده شود تا حس اشرافی بودن در فضا حاکم شود و در عین حال هماهنگی بین کاغذ دیواری و مبلمان نیز حفظ شود. برای پرده هم بهتر است بژ سیر را برای رویه پرده طلایی خود استفاده کنید.

ست کردن مبل استیل و کاغذ دیواری کرم

استفاده از چند رنگ کاغذ دیواری

شاید تصور کنید ست کردن کاغذ دیواری و مبلمان به این معنا است که تمام فضا با یک رنگ کاغذ دیواری به رنگ مبلمان باید پوشانده شود اما اینگونه نیست! شما برای فضای پشت تلویزیون می توانید از کاغذ دیواری سه بعدی و یا آینه ای و حتی گل برجسته استفاده کنید و برای راهروها کاغذ دیواری راه راه عمودی برای بلند تر نشان دادن آن بهره ببرید. برای تناسب شاید تنها کافی باشد فقط یک دیوار در پذیرایی را با مبلمان ست کنید و بقیه را در طیف آن رنگ استفاده کنید.

ست کردن مبلمان و کاغذ دیواری

مقالات زیر تقدیم به شما عزیزان :

enlightenedطراحی کاغذ دیواری پذیرایی

enlightenedترفند هایی برای داشتن خانه لوکس

enlightenedدکوراسیون داخلی اتاق نشیمن بزرگ

ست کردن مبل و کاغذ دیواری مدرن

سخن پایانی ایرانادکور

ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان کار دشواری نیست به شرطی که شما گام های اول را با دانستن اصول طراحی داخلی، درست بردارید. حتی اگر هزینه ست کردن پرده با کاغذ دیواری را ندارید می توانید با اضافه کردن کوسن و تابلو و قالیچه این تشابه رنگی را به دست آورید. ما نیز در ایرانادکور در کنار شماییم تا با هر هزینه ای که برای دکوراسیون منزل در نظر دارید برترین و خلاقانه ترین طرح ها را ارائه دهیم. با ما در تماس باشید و در خصوص اجرای دکوراسیون داخلی منزل در شیراز و جنوب ایران مشاوره رایگان دریافت کنید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

ست کردن کاغذ دیواریانتخاب کاغذ دیواریمبلمانبهترین رنگ مبل و کاغذدیواری

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه