دکوراسیون

چیدمان سرویس خواب در اتاق

چیدمان سرویس خواب در اتاق

چیدمان سرویس خواب در اتاق
چیدمان صحیح سرویس خواب در اتاق کمک می‌کند تا با استفاده بهینه از فضا همواره دکوراسیونی متفاوت و زیبا داشته باشیم.

تاریخ: 1399/2/19

در مقاله‌های قبل بیشتر راجع به رنگ دیوارها، تم رنگی اتاق خواب، کمد دیواری و دیگر اجزای موثر در دکوراسیون داخلی اتاق خواب صحبت کردیم. در این مقاله قصد داریم تا در مورد نحوه چیدمان سرویس خواب در اتاق خواب صحبت کنیم. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با داشتن اطلاعات به روز و تخصصی در حوزه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی این مقاله را به شما عزیزان تقدیم می‌کند.

نحوه چیدمان سرویس خواب

سرویس خواب در اتاق خواب

یک سرویس خواب از اجزای متنوع و متفاوتی تشکیل شده است که هر کدام به تنهایی می‌توانند بخشی از زیبایی دکور اتاق خواب را تضمین کنند. مهم‌ترین و بزرگترین جزء یک سرویس خواب در اصل همان تخت‌خواب است. در هنگام چیدمان اجزای سرویس خواب در اتاق باید در نظر داشت که بهترین و حرفه‌ای‌ترین کار این است که در ابتدا جای تخت را در اتاق خواب مشخص کرده و سپس دیگر اجزا را با توجه به جای تخت‌خواب در اتاق ساماندهی کنیم. در هنگام چیدمان وسایل اتاق خواب باید به اصول چیدمان و دکور داخلی اتاق خواب توجه کرد.

قرارگیری سرویس خواب در اتاق خواب

اصول چیدمان سرویس خواب

در هنگام قرار دادن تخت و دیگر لوازم سرویس خواب در اتاق باید یک نکته مهم را حتماً رعایت کرد. بهتر است که در هنگام چیدمان تلاش کنیم تا تخت خواب کامل به دیوار نچسبد و اندکی از دیوار فاصله داشته باشد. البته رعایت این نکته در اتاق خواب بسیار به متراژ و اندازه فضا بستگی دارد. رعایت یک فاصله 3 تا 5 متری از دیوار برای قرار دادن تخت بسیار مناسب است. پاتختی نیز کاملاً واضح است که باید در قسمت بالا و در کنار تخت قرار بگیرد تا به راحتی بتوان لوازم و چراغ خواب را روی آن قرار داد.

چیدمان سرویس خواب در اتاق خواب

اگر تازه عروس هستید، مطالعه مقاله راهنمای خرید سرویس خواب عروس می‌تواند اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهد. اگر در فضای اتاق طاقچه یا هر گونه شلفی قرار دارد، سعی کنید تا تخت‌خواب را در آن ضلع از اتاق خواب قرار ندهید. هم به دلیل مسائل امنیتی و هم به دلیل رعایت اصول دکوراسیون داخلی. بهتر است تا دیواری که دارای شلف یا حتی پنجره کوچک است را با لوازم دیگر تزیین و ساماندهی کنید.

چیدمان سرویس خواب در اتاق

چیدمان سرویس خواب در اتاق

بخشی دیگر از سرویس خواب را میز آرایش و آینه تشکیل می‌دهند. آینه همیشه یکی از عناصر دکوراتیو و زیبایی بخش به فضای خانه به حساب می‌آید و همیشه می‌توان با قرار دادن آینه در بهترین نقاط خانه و اتاق، فضا را بزرگتر و روشن‌تر جلوه داد. میز آرایش و آینه را در جایی قرار دهید که پشت به نور نباشد. اگر در اتاق پنجره یا تراس قرار دارد، تلاش کنید تا آینه رو به نور باشد، تا با هر تابش خورشید نیز اتاق شما هم پر از نور و گرما شود. انعکاس نور در آینه زیبایی خاصی را به فضا می‌بخشد. نور در دکوراسیون داخلی نقش مهمی را ایفا می‌کند.

چیدمان سرویس خواب

آیا شما نیز علاقه‌مندید تا با اصول دکوراسیون داخلی آشنا شوید و با بهره‌گیری از این ایده‌ها بهترین و جذاب‌ترین سبک دکوراسیون داخلی را در منزل و اتاق خواب خود داشته باشید؟ بنابراین وقت آن رسیده است که با دقت به مطالعه مقالات زیر بپردازید.

enlightenedسرویس خواب مدرن دو نفره

enlightenedایده‌های دکوراسیون اتاق خواب 2019

enlightenedاجرای کمد دیواری ریلی

اصول چیدمان سرویس خواب در اتاق

ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص طراحان و تیم اجرایی حرفه‌ای تلاش می‌کند تا با استفاده از بهترین و مدرن‌ترین ایده‌های دکوراسیون داخلی همواره بهترین و خاص‌ترین دکوراسیون داخلی را به شما عزیزان ارائه کند. جهت ثبت سفارش طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل خود با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

چیدمان سرویس خواب در اتاقاصول چیدمان سرویس خوابانواع چیدمان سرویس خواب در اتاق

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه