مقالات تخصصی معماری

اجرای کمد دیواری ریلی

اجرای کمد دیواری ریلی

اجرای کمد دیواری ریلی
کمد دیواری یکی از بخش‌های مهم هر اتاق خواب امروزی به حساب می‌آید که روزانه مدل‌ها و طرح‌های جدیدی نیز وارد بازار می‌شود. کمد دیواری ریلی یکی از بهترین نوع کمد دیواری است که اجرای آن احتیاج به تخصص دارد.

تاریخ: 1399/2/18

امروزه کمد‌های دیواری در منازل به یک بخش جدانشدنی از دکوراسیون داخلی هر منزل و اتاق تبدیل شده‌ است. در خانه‌های کوچک و جمع و جور امروزی، قطعاً کمد دیواری فضای بسیار خاص و متفاوتی را برای نظم دادن به وسایل در اتاق به ما می‌دهد. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی با داشتن ایده‌های جدید و مدرن همیشه بهترین‌ها را برای شما عزیزان به ارمغان خواهد آورد.

enlightenedشما می توانید با مراجعه به مقاله جامع صفر تا صد اجرای کمد دیواری در شیراز با اصول و استاندارد طراحی و اجرای کمد دیواری آشنا شوید ، مطالبی که در آن مقاله ارائه شده است را با دقت مرور کنید تا اطلاعاتتان در این زمنیه به روز و تکمیل شود.

کمد دیواری شیک و مدرن

کمد دیواری

شاید همگی ما عادت کرده باشیم که کمد دیواری را در اتاق خواب‌ها دیده باشیم. علاوه بر اینکه کمد دیواری در تمام قسمت‌های خانه و به شکل‌های مختلف قابل استفاده است، باید این موضوع را نیز در نظر داشته باشیم که طراحی جزء به جزء بخش‌های کمد دیواری نیز بسیار اهمیت دارد. یکی از بخش‌های مهم کمد دیواری، انتخاب نوع درب آن می‌باشد. مدل کمد دیواری ریلی اتاق خواب بسیار محبوب می‌باشد.

کمد دیواری ریلی مدرن

مزایای کمد دیواری ریلی

درب‌های کمد دیواری دارای انواع مختلفی می‌باشند که هر کدام مزایا و معایب مختص به خود را دارند. در این میان، درب‌های ریلی از انواع جدید درب‌های کمد دیواری است و محبوبیت بسیاری نیز در بین مردم پیدا کرده است. یکی از مزایای اصلی کمد دیواری ریلی این است که دیگر احتیاجی نیست تا برای باز و بسته کردن درب کمد دیواری، فضایی از اتاق اشغال شود. فقط با یک حرکت ساده درب کمد به پشت بخش دیگری از کمد حرکت کرده و فضای بیشتری در اتاق آزاد می‌ماند.

کمد دیواری ریلی لاکچری

اجرای کمد دیواری ریلی مدرن

کمد دیواری می‌تواند از جنس‌های متنوعی تشکیل شده باشد و با توجه به سبک دکوراسیون داخلی منزل و اتاق هر طرح متفاوتی را داشته باشد. یکی از بهترین و مناسب‌ترین جنس‌ها برای کمد دیواری چوب می‌باشد. چوب دارای تنوع رنگ و طرح بسیاری است و هنگام ترکیب با آینه نیز بسیار زیبا و باشکوه می‌شود. طرح‌های جدید کمد دیواری شامل استفاده از انواع مختلف طرح‌های مدرن می‌باشد.

کمد دیواری ریلی در اتاق خواب

اگر شما نیز به دنبال یک طرح بسیار مناسب و شیک برای کمد دیواری منزل خود هستید یا اینکه قصد دارید تا یک مدل جدید کمد دیواری را به فضای منزل و اتاق خود اضافه کنید.

کمد دیواری ریلی جدید

کمد دیواری ریلی با طرح جدید

کمد دیواری ریلی اتاق خواب

کمد دیواری ریلی 1

کمد دیواری ریل ی

طرح‌های جدید کمد دیواری ریلی

طرح کمد دیواری ریلی

طرح جدید کمد دیواری ریلی

طراحی و اجرای کمد دیواری ریلی

طراحی مدرن برای کمد دیواری

بهترین کمد دیواری ریلی

بهترین طرح کمد دیواری ریل

انواع متفاوت کمد دیواری ریلی

اجرای کمد دیواری ریلی در شیراز

اجرای کمد دیواری ریلی در اتاق خواب

اجرای کمد دیواری ریلی

اجرای کمد دیواری اتاق خواب ریلی

اجرای حرفه‌ای کمد دیواری ریلی

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور تلاش می‌کند تا بهترین‌ها را مطابق با سلیقه شما همراهان گرامی برایتان رقم بزند.

برچسب ها :

اجرای کمد دیواری ریلیبهترین کمد دیواری ریلیانواع کمد دیواری ریلیطراحی و اجرای کمد دیواری اتاق خوابکمد دیواری ریلی اتاق خواب

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه