دکوراسیون

کف پوش برای پله در شیراز

کف پوش برای پله در شیراز

کف پوش برای پله در شیراز
شاید برایتان جالب باشد که بدانید تغییرات زیبایی در دکوراسیون پله‌های خانه می توان ایجاد کرد، خصوصا پله‌های داخلی خانه‌های دوبلکس که کانون مرکزی توجه و زیبایی خانه هستند. یکی از این تغییرات زیبا کف پوش پله هاست که اگر به درستی انتخاب و اجرا شود می تواند پله شما را زیبا تر و کاربردی تر نماید. در این نوشتار موضوع کف پوش برای پله را مطرح خواهیم کرد.

تاریخ مقاله : 1399/02/16

ایرانادکور مرجع دکوراسیون داخلی در جنوب کشور، با اجرای پروژه های موفق بسیار در خدمت شما عزیزان برای طراحی خانه مدرن شما خواهد بود تا بهترین، خلاقانه ترین، ارزان ترین و سریع ترین اجرا در اختیار شما قرار گیرد. تا پایان مقاله همراه ما باشید.

کفپوش پله

کف پوش برای پله در شیراز

پله‌های داخلی خانه معمولا از متریال های مختلفی مانند فولاد، چوب، سنگ و شیشه ساخته می شوند. از مهم‌ترین نکات در تغییر دیزاین پله‌های منزل دیزاین نرده‌ها کفپوش راه‌پله است. البته در بازار، پله‌های آماده بسیار زیبایی هم وجود دارند که می‌توانید آن‌ها خریداری کنید و به سادگی نصب و اجرا نمایید. در خانه های دوبلکس، راه‌پله معمولاً اولین چیزی است که پس از ورود به خانه به چشم می آید. دیده می‌شود، بنابراین از اهمیت فوق العاده زیادی برخوردار است. جنس راه‌پله هرچی باشد ترفندهای ساده و کم‌هزینه‌ای دارد که تغییرات شگفت‌آوری را روی پله ها به نمایش می گذارد.

کفپوش پله شیراز

ترفندهای کفپوش کردن پله

بیشتر پله‌های داخلی در منازل قدیمی با موزاییک پوشیده شده بود و بعدها سنگ‌ها جایگزین آن شد. شاید ساده‌ترین روش برای کف پوش کردن و پوشاندن پله های قدیمی، چسباندن موکتی هماهنگ با دیوار ها و دکور وسایلی است که در پایین آن چیده شده است. ایجاد یک منظره زیبا این است که خلاقیت به خرج داده و با کاغذ دیواری، رنگ و برچسب‌ها دیوار کنار راه‌پله را متفاوت کنید. گاهی نیز رنگ کردن خود پلکان خصوصا اگر فلزی باشد از دیگر ایده‌های خوب برای تغییر دکوراسیون پله‌های منزل است که معمولا رنگ سفید و کرم بیشتر مورد پسند عامه مردم قرار می گیرد.

کفپوش راه پله

فرش های راه پله 

پوشش فرش‌های زیبای مخصوص راه‌پله هم ترفند دیگری است. در بازار فرشینه هایی مخصوص پله ها در دسترس است که می توانید از آن ها برای پوشش دادن راه‌پله‌های داخلی منزل با هزینه معقولی بهره ببرید. حال اگر سنگ‌های پله‌های شما زیبا نیستند بهتر است عرض فرش‌ها را طوری در نظر بگیرید که کل پله را بپوشاند و اگر پله ها سنگی مرتب و زیبا دارند می توان عرض را کمتر در نظر گرفت تا سنگ هم مشخص باشد.

کفپوش پله ها

انواع دیگری از کفپوش پله مثل کفپوش چوبی، پلاستیکی، اپوکسی و غیره وجود دارد که می توانید از بین آن ها کفپوش مناسب دکوراسیون خود را انتخاب کنید. ما هم در این راه در کنار شما خواهیم بود تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

کفپوش برای پله

بیشترین انتخاب کفپوش پله چیست؟

کلاسیک‌ترین انتخاب‌، استفاده از موکت‌های قرمزرنگ و پرز بلند روی پله‌ است. که ظاهری نوستالژیک و رسمی به پله می بخشد. رنگ کردن نرده‌ها بارنگ‌های سفید یا مشکی همراه با فرش قرمز بر روی پله  زیبایی خاصی به همراه خواهد داشت. مقالات زیر را برای اطلاع بیشتر شما در سایت قرار داده ایم:

enlightenedانواع راه‌پله و موارد استفاده آن‌ها

enlightenedکفپوش مناسب راه پله

enlightenedطراحی و معماری خانه های دوبلکس

فرش پله

سخن پایانی ایرانادکور

مهمترین موضوع در کفپوش پله ها ایمنی آن است. ثابت کردن فرش یا موکت با استفاده از میخ‌های مخصوص و چسب و استفاده از کفپوش های غیر لیز مهم ترین موردی است که باید به آن فکر کنید. ما در ایرانادکور در کنار شماییم تا بهترین دکوراسیون داخلی در شیراز را برایتان اجرا کنیم. کف پوش برای پله در شیراز و جنوب ایران را از ما بخواهید. پیشتر هم در این سایت در خصوص فرش راه پله صحبت کرده بودیم که می توانید مطالعه کنید.

نویسنده: ص.توکلی / عضو تیم تحریره ایرانادکور

برچسب ها :

دیزاین پلهکف پوش کردن راه پلهانواع فرش پلهپله سنگی

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه