دکوراسیون

دکورمغازه قهوه فروشی

دکورمغازه قهوه فروشی

دکورمغازه قهوه فروشی
در این نوشتار قصد داریم نگاهی به یک فروشگاه شکلات، قهوه و طراحی داخلی آن بیاندازیم. هر چه می گذرد مصرف قهوه در ایران بیشتر می شود. و در هر محله فروشگاهی برای فروش قهوه افتتاح می شود که دکوراسیون خاص آن دقیقا بر روی فروش تاثیر دارد. در این نوشتار دکور مغازه قهوه فروشی را بررسی می کنیم. با ما همراه باشید.

تاریخ مقاله : 1399/02/05

ایرانادکور، با آگاهی از اصول طراحی دکور مغازه، و اجرای پروژه های موفق تجاری در ارائه بهترین دیزاین کسب و کار به شما کمک خواهد نمود . اعتماد شما در این سال ها ارزشمند ترین پشتنوانه ما است.

enlightened در مقاله دیگری در همین سایت می توانید طراحی دکور مغازه در شیراز را بخوانید که در آن با اصول کامل طراحی دکور انواع مغازه ها ، نورپردازی ، سیرکولاسیون ، انتخاب بهترین چیدمان و بسیاری موارد جذاب دیگر آشنا می شوید.

دکور قهوه فروشی

فروشگاه قهوه فروشی

فروشگاه های قهوه را با بوی خوش قهوه می شناسیم. علاوه بر بوی خاص قهوه، می توان مغازه قهوه فروشی را به نحوی دکور نمود که ارتباط معنوی با محصول هم فراهم شود. باید بتوان از دیزاین فروشگاه حس کرد که اینجا یک مغازه قهوه فروشی است و هر رهگذری را بتوان جذب بوی خوش و دکوراسیون فروشگاه کرد.  در طراحی داخلی مغازه، صرف نظر از محصولی که به فروش می رساند، ارتباط میان دکوراسیون داخلی و محصول، بسیار کلیدی و پر اهمیت است و این وظیفه ی طراح و معمار است که با طرح خود این ارتباط را برقرار نماید. رنگ هایی که استفاده می شود قطعا باید از تم خود قهوه و نسکافه گرفته شوند. کرم، شیری، قهوه ای، نسکافه ای، دودی، بژ، طلایی و … رنگ های مناسب این دکوراسیون هستند.

دکوراسیون قهوه

کافی شاپ و قهوه فروشی در کنار هم

مغازه قهوه فروشی معمولا علاوه بر فروش قهوه، یک کافی شاپ کوچک نیز دارد. ارتباط معنوی بسیار خوبی را باید بین دیزاین فروشگاه و محصول خود یعنی قهوه برقرار کنید. استفاده از چوب، برای دکور فروشگاه قهوه مناسب و زیبا است. از آنجا که قهوه یک محصول طبیعی است با المان ها و مصالح طبیعی مثل چرم و چوب همخوانی بیشتری دارد و از نظر رنگ و جنس قرابت معنایی با المان های طبیعی پیدا می کند.

دکوراسیون قهوه

تزیین قهوه فروشی

صاحبان کافی شاپ ها باید با دقت تمام بروی آرامش بخش بودن محیط، نوع تزیین و جلوه دکوراسیون کار کنند تا از ایجاد یک تجربه لذیذ و خاطره انگیز در ذهن مشتریان مطمئن باشند. باید بتوانید سرو یک قهوه اعلا در کنار دیزاین و طراحی کاربردی و زیبا را به بهترین شکل ممکن عملی کنید. کافی شاپ های بسیار زیادی در سطح شهرها وجود دارند اما فقط تعداد اندکی هستند که چنین ویژگی هایی را در خود دارند. نور پردازی قهوه فروشی هم باید به گونه ای باشد که افراد بتوانند در سایه روشنی از نورها و در خلوتی بینظیر قهوه خود را تهیه و یا میل کنند.

کافی شاپ ها و قهوه فروشی ها مکانی جذاب برای جوانترها هستند طراحی و البته دکوراسیون کافی شاپ می تواند کمی هیجان انگیز تر و عجیب تر و بروزتر باشد تا شوق حضور اینگونه افراد در اینگونه فضاها را افزایش دهد؛ استفاده از لامپ سقفی جدید و جذاب، استفاده از لوستر جدید و بروز، به کار بردن برترین و زیباترین کانترها، داشتن یک ورودی و خروجی جذاب در کافی شاپ مواردی ست که می توان در کنار طرح و مدل میز و صندلی ها و دیوار کافی شاپ بر روی آنها نیز با وسواس و جدیت فراوان کار کرد.

دکوراسیون قهوه

دکور قهوه فروشی

سخن پایان ایرانادکور

در یک قهوه فروشی نکات ریزی وجود دارد که در دیزاین آن باید رعایت کنید. ما در ایرانادکور در کنار شماییم تا بهترین دکور مغازه قهوه فروشی را در کنار شما اجرا کنیم. با ما در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید. بهترین دکوراسیون فروشگاهی در شیراز و جنوب ایران را با ما تجربه کنید. برای آگاهی از بهترین رنگ در دکور مغازه مقالات سایت را مرور کنید.

enlightened توصیه می کنیم مقاله دکوراسیون فروشگاهی در شیراز از طراحی تا اجرا را نیز بخوانید و نکات و اطلاعات بسیار مهم و جالبی در این زمینه را کسب کنید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

اجرای دکور مغازه شیرازدکوراسیون داخلی مغازه شیرازدکوراسیون فروشگاهیدکوراسیون سوپرمارکتطراحی داخلی مغازه

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه