دکوراسیون

دکوراسیون آتلیه عکس حرفه ای

دکوراسیون آتلیه عکس حرفه ای

دکوراسیون آتلیه عکس حرفه ای
طراحی دکوراسیون آتلیه برای این شغل از اهمیت زیادی برخوردار است و هر چقدر دکوراسیون به کار برده شده جذاب تر و زیباتر طراحی شود توجه مشتریان زیادی به سمت آتلیه شما جلب می شود و این یعنی سود بیشتر. در ادامه، این مطلب را بیشتر مورد بحث قرار خواهیم داد.

ایرانادکور، اولین طراح دکوراسیون فروشگاهی در شیراز و جنوب کشور، با در اختیار داشتن نیروهای متخصص در زمینه، معماری، طراحی و دکوراسیون داخلی همراه شما خواهد بود. طراحی دکور مغازه را از ما بخواهید.

enlightened در مقاله دیگری در همین سایت می توانید طراحی دکور مغازه در شیراز را بخوانید که در آن با اصول کامل طراحی دکور انواع مغازه ها ، نورپردازی ، سیرکولاسیون ، انتخاب بهترین چیدمان و بسیاری موارد جذاب دیگر آشنا می شوید.

دکوراسیون آتلیه عکاسی

طراحی داخلی آتلیه حرفه ای

برای داشتن یک آتلیه حرفه ای بعد از تهیه وسایل حرفه ای و آموزش دیدن هنر عکاسی و فیلم برداری بایدست محیطی مناسب برای این کسب و کار فراهم کرد. بسیار خوب است که یک تم هنری برای آتلیه در نظر بگیریم زیرا عکاسی یک هنر است و باید محیط آن هم هنرمندانه در نظر گرفته شود. در هنگام طراحی دکوراسیون آتلیه عکاسی باید در انتخاب رنگ بندی محیط و نورپردازی فضای داخلی آتلیه حساسیت لازم را به خرج دهید.

با توجه به متراژ فضایی که در اختیار دارید و تعداد مشتریان می توانید فضا ها را تقسیم بندی کنید. اگر فضای داخلی آتلیه کوچک است بهتر است از رنگ های روشن و طیفی از نورهای زیاد برای دلباز و روشن نشان دادن آتلیه استفاده کنیم اما ترکیب رنگ های روشن و تیره همیشه بهترین انتخاب هستند.

دکوراسیون آتلیه عکاسی

تقسیم بندی فضای آتلیه حرفه ای

باید بتوانید فضای داخلی آتلیه را بسته به نوع کاربرد به چند قسمت تقسیم نمایید. معلوم است که در قسمت اصلی، عکس برداری از مشتریان انجام می شود و شما می توانید برای دکوراسیون داخلی آتیله در این قسمت باید از انواع تم های زیبا و جدید استفاده نمایید. هر آتلیه هم بخشی برای فضای اداری دارد که باید برای این قسمت هم مبلمان و میز و سیستم های کامپیوتری مناسبی را تهیه کنید. قسمت دیگر هم بخش انتظار است برای همراهان کسی که برای عکاسی مراجعه کرده که آن هم در صورت وجود فضای بزرگ می تواند با مبلمان تکمیل شود. فضایی هرچند کوچک هم برای آینه و تعویض لباس اختصاص دهید.

دکوراسیون آتلیه عکاسی

تزیین آتلیه عکاسی مدرن

از تابلوهای هنری برای تزیین دیوارهای آتلیه عکاسی استفاده می شود برخی هم به روش سنتی ترجیح می دهند عکس هایی که از مشتریان گرفته اند و یا از مناظر طبیعی و یا هر سوژه دیگری گرفته اند را بر دیوارها نصب کنند که مزیت آن این است که مشتریان جدید می توانند با عکس برداری و سبک کار شما آشنا شوند و یا ایده های بهتری بگیرند. تزیین آتلیه بستگی بسیار به نوع عکاسی شما دارد. اگر عکاسی عروس می کنید و یا بیشتر به عکاسی کودکان شهره اید می توانید تزیینات آتلیه را بر این اساس انتخاب کنید.

قطعا برای آتلیه عروس وسایل و دکوری لازم دارید که با عکاسی تخصصی کودک متفاوت خواهد بود. میز و صندلی ها و رنگ هایی که برای عکاسی عروس لازم است، گل ها و تم ها باید ملیح و روشن و لاکچری و عروسانه باشد اما برای کودکان رنگ های شاد و تم های بازی بیشتر مطلوب است. از تم های دیگری که ممکن است شما انتخاب کنید، تم اسپورت است که بیشتر مورد پسند دختران و پسران جوان است.

تزیین آتلیه عکاسی

دکور عکاسی

سخن پایان ایرانادکور

توجه به دکوراسیون آتلیه عکاسی به صورت حرفه ای ذوق و هنر خاصی نیاز دارد که شما قطعا آن را در اختیار دارید ما هم در کنار شماییم تا ایده هایی خلاقانه که در بهترین عکاسی های دنیا اجرا شده است را به شما پیشنهاد دهیم. برای ارتباط با ما و دریافت مشاوره رایگان در زمینه دکوراسیون تجاری و فروشگاهی و همچنین طراحی دکوراسیون ارزان قیمت مغازه با شماره تلفن های ما در سایت در تماس باشید. اعتماد شما، سرمایه ماست. بنابراین بهترین اجرای دکوراسیون فروشگاهی در شیراز و جنوب ایران را به شما ارائه خواهیم کرد.

enlightened توصیه می کنیم مقاله دکوراسیون فروشگاهی در شیراز از طراحی تا اجرا را نیز بخوانید و نکات و اطلاعات بسیار مهم و جالبی در این زمینه را کسب کنید.

نویسنده: ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

اجرای دکور مغازه شیرازدکوراسیون داخلی مغازه شیرازدکوراسیون فروشگاهیدکوراسیون سوپرمارکتطراحی داخلی مغازه

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه