دکوراسیون

طراحی دیوار پشت تی وی

طراحی دیوار پشت تی وی

طراحی دیوار پشت تی وی
طراحی دیوار پشت تی وی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا تلویزیون و میز تلویزیون از مهم‌ترین بخش‌های دکور یک منزل مسکونی به حساب می‌آیند.

تاریخ: 1399/1/30

تلویزیون در یک سالن پذیرایی مرکز توجه و در معمولاً در بهترین نقطه از سالن جا داده می‌شود، بنابراین طراحی دیوار پشت تی وی دارای اهمیت ویژه‌ای است. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از تیمی متخصص و حرفه‌ای و داشتن سابقه‌ای درخشان در طراحی دکور منزل همواره بهترین‌ها را برای شما عزیزان رقم خواهد زد.

طراحی دیوار پشت تلویزیون

دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون

در طراحی اتاق پذیرایی یا نشیمن معمولاً تلویزیون نقشی اساسی و مهم را ایفا می‌کند. در هنگام طراحی و چیدمان پذیرایی یا نشیمن که قرار است تلویزیون در آن قرار بگیرد، تلویزیونی نقش نقطه مرکزی را برای دیگر مبلمان و لوازم ایفا می‌کند. فرقی نمی‌کند سالن بزرگ باشد یا کوچک، دیگر لوازم دکوری و مبلمان با توجه به تلویزیون و جایگاه آن ساماندهی می‌شوند. حال که به اهمیت تلویزیون و جایگاه آن در دکوراسیون داخلی پی بردیم، متوجه می‌شویم که طراحی دیوار پشت تی وی نیز بسیار حائز اهمیت است.

بهترین طراحی دیوار پشت تی وی

ایده‌های طراحی دیوار پشت تی وی

دیوار پشت تلویزیون را TV Wall می‌نامند و همیشه در طراحی‌ها تلاش شده است تا طراحی و دکور متفاوت و جذابی داشته باشد. شاید شما در خانه‌ای زندگی می‌کنید که متعلق به خودتان نیست یا دارای دکور و تزئینات جالبی مناسب برای یک دیوار پشت تی وی جذاب نیست. اصلاً نگران نباشید، زیرا شما می‌توانید با ایده‌های کوچک و کاربردی دوباره این زیبایی را به فضای خانه خود برگردانید. تزیین دیوار پشت تلویزیون یکی از حساس‌ترین و در عین حال لذت بخش‌ترین مراحل طراحی در خانه به حساب می‌آید. با ما در ادامه این مقاله با ایده‌های جدید همراه باشید.

دیوار پشت تلویزیون

لوازم تزیینی و دکوری

همیشه یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای تغییر دادن دکوراسیون منزل در هر حالتی قطعاً استفاده از لوازم دکوری و تزیینی است. استفاده از شلف‌ها و قفسه‌هایی در کنار تلویزیون که با داشتن طبقاتی مختلف و در اندازه‌های متنوع هستند، می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های هر فرد محسوب شود. در این قفسه‌ها و طبقات می‌توانید لوازم دکوری و تزیینی متناسب با سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی منزل خود قرار دهید. حتی می‌توانید این طرح‌ها را با مدل کاغذ دیواری پشت تلویزیون هماهنگ کنید.

طراحی خلاقانه دیوار پشت تی وی

نورپردازی دیوار پشت تی وی

نور همیشه نقش مهمی را در دکوراسیون داخلی ایفا می‌کند. حتی نورپردازی نمای ساختمان و فضاهای داخلی یک مجتمع تجاری و اداری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بنابراین باید از نور به صورت کاملاً هوشمندانه در دکوراسیون داخلی بهره برد. با استفاده از میز تلویزیون دیواری ام دی اف به راحتی می‌توان نورپردازی زیبا و باشکوهی را در اطراف فضای تی وی و دیوار پشت تلویزیون داشت. استفاده از آباژور، ریسه‌های نور و شمع از روش‌های جالب و خلاقانه برای ایجاد نور در دیوار پشت تی وی است. همچنین استفاده از قاب عکس‌هایی که با نور کار می‌کنند هم می‌تواند بسیار خلاقانه و زیبا باشد.

نورپردازی دیوار پشت تی وی

اگر شما هم به دنبال ایده‌های جدید و متفاوت برای طراحی دیوار پشت تی وی در منزل خود هستید، یا قصد دارید تا با ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی منزل خود به راحتی زیبایی و تنوع را وارد خانه خود کنید، بنابراین حتماً مقالات زیر را که حاوی ایده‌های جدید و منحصر بفرد هستند را کامل مطالعه کنید.

enlightenedانواع شلف و باکس‌های دیواری

enlightenedدکوراسیون دیوار پشت تلویزیون با کناف

enlightenedبهترین ایده‌های دکوراسیون داخلی

ایده های خلاقانه برای طراحی دیوار پشت تی وی

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با داشتن سابقه‌ای درخشان و طولانی در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز همواره تلاش می‌کند تا با ارائه بهترین‌ها به شما در راستای رضایت شما همراهان گرامی گام بردارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خود با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه