مقالات تخصصی معماری

دکوراسیون مغازه عطاری

دکوراسیون مغازه عطاری

دکوراسیون مغازه عطاری
دکوراسیون مغازه تا چه اندازه در جذب مشتری و افزایش فروش موثر است؟ از چه روش‌هایی می‌توان بهترین دیزاین را در مغازه عطاری داشت؟ با ما همراه باشید تا این اطلاعات و بسیاری اطلاعات دیگر را در این مقاله کسب کنید.

به نظر شما دکوراسیون یک مغازه عطاری تا چه اندازه در میزان فروش و درآمد آن موثر است؟ آیا ما جذب مغازه‌هایی می‌شویم که دکوراسیون بهتر و شیک‌تری دارند؟ ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی همواره تلاش می‌کند تا بهترین و خاص‌ترین دکورها را برای شما همراهان گرامی به ارمغان آورد.

enlightened اگر می خواهید شخصاً طراحی فروشگاه یا واحد تجاری خود را به عهده بگیرید و تمام مراحل را با اصول و استانداردهای دکوراسیون داخلی پیش ببرید ، توصیه می کنیم مقاله  طراحی دکور مغازه در شیراز را بخوانید و مطالب جالب و مفیدی را دریافت کنید.

دیزاین فروشگاه عطاری

مغازه عطاری

مغازه عطاری یکی از مغازه‌های اصیل و قدیمی در ایران به شمار می‌آید که همگی ما حداقل یکبار وارد این نوع مغازه‌ها شده‌ایم. عطر انواع گیاهان دارویی و خوراکی که در فضا پخش شده است، باعث می‌شود تا همیشه خاطره ورود به مغازه عطاری در ذهن ما ماندگار شود. برخی افراد ممکن است بر این باور باشند که مغازه عطاری احتیاجی به دیزاین و دکوراسیون داخلی ندارد، اما این تفکر صحیح نمی‌باشد. اگر دکوراسیون یک مغازه عطاری ما را به خود جذب کند، قطعاً ترجیح میدهیم همیشه برای خرید تحت هر شرایطی به همان مغازه برویم، زیرا به ما حس اعتماد و اطمینان می‌دهد.

چیدمان قفسه در مغازه عطاری

تم رنگی در دکوراسیون مغازه عطاری

انتخاب بهترین رنگ در دکور مغازه همیشه از دغدغه‌های طراحان و صاحبان مغازه به حساب می‌آید. در مغازه عطاری قرار است تا گیاهان دارویی، ادویه‌جات و مواد خوراکی از هزاران رنگ و شکل به فروش برسد. به همین دلیل زحمت نیمی از دکوراسیون و دیزاین مغازه را گیاهان برای شما انجام می‌دهند. بنابراین، بهتر است تا در انتخاب تم رنگی مناسب برای دیوارها، قفسه‌ها و کف از یک رنگ خنثی یا ملایم استفاده کنید. در این حالت زیبایی مغازه بیشتر به چشم می‌آید و افراد را به خود جذب می‌کند.

دکوراسیون مغازه عطاری

چیدمان قفسه‌ها در فروشگاه عطاری

نحوه چیدمان قفسه‌ها در مغازه عطاری و بعد از آن همچنین نحوه چیدمان گیاهان در این قفسه‌ها اهمیت خاصی دارد. تلاش کنید تا تمام محصولات مغازه را در دسته‌بندی‌های مشخص و با یک برچسب انجام دهید تا افراد زمان ورود به مغازه شما به راحتی بتوانند مسیر حرکت خود را پیدا کنند و از میان دسته‌بندی‌های مرتب و منظم محصولات خود را بیابند. طراحی مغازه خشکبار و آجیل فروشی شاید دارای اصول یکسانی با مغازه عطاری باشد. استفاده از قفسه‌های عمودی نیز در دکوراسیون مغازه بسیار تاثیرگذار است.

دکور مغازه عطاری

اگرمغازه شما کوچک است، سعی کنید تا بیشتر از هر زمان دیگری از ویترین مغازه خود استفاده کنید. ویترین هر مغازه مانند شناسنامه مغازه است که باعث می‌شود تا دیگران به راحتی آن مغازه را از دیگر مغازه‌ها تشخیص دهند. طراحی چیدمان ویترین مغازه اولین بخش از مغازه است که در معرض دید قرار دارد و مشتری می‌تواند تنها با نگاه کردن به ویترین تصمیم بگیرد که وارد مغازه شود یا خیر.  در انتخاب سبک چیدمان و دکور مغازه فرقی نمی‌کند که سبک مدرن را انتخاب می‌کنید یا سنتی. هر دو سبک نتیجه دلخواه را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

ویترین مغازه عطاری

هر فروشنده قصد دارد تا در مغازه خود دکور و دیزاینی داشته باشد که همواره مشتریان بیشتری را به خود جذب کند. هر خریدار نیز همیشه بر این باور است که باید از مغازه‌هایی خرید کند که به او احساس خاص بودن را القا کند!

اجرای دکوراسیون مغازه عطاری

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص طراحان متخصص و تیمی حرفه‌ای در اجرا همواره تلاش می‌کند تا احساس خاص بودن را به شما عزیزان القا کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه می‌توانید با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

enlightened در پایان پیشنهاد می کنیم مقاله دکوراسیون فروشگاهی در شیراز از طراحی تا اجرا را نیز بخوانید و اطلاعات خود در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی فروشگاهی را به روز کنید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه