مقالات تخصصی معماری

تابلو برای دفتر کار

تابلو برای دفتر کار

تابلو برای دفتر کار
طراحی و دیزاین دفتر کار همواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا دیزاین دفتر کار می‌تواند در روحیه و انرژی کارمندان و ارباب رجوع تاثیر بگذارد.

تاریخ: 1399/1/25

انتخاب تزیینات و دکور مناسب برای دفتر کار از الزامات به حساب می‌آید. دکور مناسب یک دفتر کار می‌تواند در نگاه اول حس اطمینان و اعتماد را به وجود آورد. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی با تخصص خود در طراحی و اجرای دکوراسیون دفتر کار همواره بهترین‌ها را به ارمغان می‌آورد.

تابلو برای دفتر کار

دیزاین دفتر کار

یکی از متداول‌ترین و در عین حال تاثیرگذارترین روش برای زیبا سازی فضای داخلی یک دفتر کار استفاده از لوازم دکوری و تزیینی است. این لوازم با توجه به اینکه قرار است در چه نوع دفتر اداری و با چه نوع خدماتی استفاده شود، دارای انواع و طرح‌های متفاوتی هستند. یک انتخاب هوشمندانه از این لوازم برای دفتر کار می‌تواند تاثیر به سزایی در کوراسیون داخلی دفتر کار داشته باشد. مبلمان دفتر کار نیز می‌تواند در انتخاب این لوازم تاثیرگذار باشد و به فرد کمک کند تا بهترین انتخاب را داشته باشد.

تابلو دفتر کار

آثار هنری در دکوراسیون دفتر کار

همان طور که در مقالات قبلی شرح دادیم، قطعاً در دیزاین دفتر اداری عوامل تاثیرگذار متعددی وجود دارند که عبارتند از: دیوار دفتر کار، چیدمان، کاغذ دیواری و غیره. تغییر دکوراسیون دفتر کار یا زیبا سازی دفتر کار با تغییر دادن هر کدام از این عوامل ممکن است شامل هزینه و زمان زیادی باشد. اما چیزی که به راحتی قابل تغییر است و در دکوراسیون دفتر کار نیز بسیار تاثیرگذار است، تابلو برای دفتر کار می‌باشد. تابلو و آثار هنری در دفتر کار می‌تواند به راحتی حس و حال فضا و مراجعین را تغییر دهد.

تابلو در دفتر کار

اصول انتخاب تابلو برای دفتر کار

ممکن است در نگاه اول انتخاب تابلو برای دفتر کار بسیار ساده به نظر برسد، اما در اصل اینچنین نمی‌باشد. عوامل بسیاری در انتخاب تابلو موثر هستند. اگر تابلو به درستی و با دقت انتخاب نشود، حتی می‌تواند در دیزاین دفتر کار نتیجه معکوس را به همراه داشته باشد. اولین عامل موثر در انتخاب تابلو، موضوع و تصویر تابلو است. قطعاً هر شخص باید با توجه به زمینه کاری و فعالیت خود و همچنین در نظر گرفتن آزادی‌ها و محدودیت‌های انتخاب تصویر در آن زمینه به انتخاب یک تابلو مناسب برای دفتر کار خود اقدام کند. چیدمان دفتر کار نیز در دکوراسیون بسیار تاثیرگذار است.

طرح تابلو در دفتر کار

تناسب رنگ و هماهنگی طرح‌ها در دفتر کار نیز از عوامل تاثیرگذار دیگر به حساب می‌آید. بعد از انتخاب طرح تابلو با توجه به نکات ذکر شده، حال باید به هارمونی رنگ و هماهنگی تابلو با دیگر مبلمان و اکسسوری‌های موجود در دفتر توجه کنید. در دکوراسیون دفتر کار به این دلیل که رفت و آمد ارباب رجوع صورت می‌پذیرد و کارمندان زیادی ممکن است در آنجا فعالیت داشته باشند، بهتر است که اصلاً سراغ رنگ‌های جیغ و زننده نروید. علاقه به این رنگ‌ها کاملاً سلیقه‌ای و فردی است و ممکن است افراد زیادی از این رنگ‌ها لذت نبرند.

انواع تابلو در دفتر کار

سعی کنید همیشه هوشمندانه انتخاب کنید. همچنین نحوه قرارگیری تابلو در دفتر و محل آویز کردن تابلو نیز بسیار موثر است. از آویز کردن تابلو در راهروهای کوچک ورودی و در کنار پنجره و در پرهیز کنید. بالای مبل‌ها و میزهای اداری در اصل بهترین محل برای آویز کردن تابلو است. تزئین دیوار دفتر کار با تابلو یکی از زیباترین و موثرترین دیزاین‌ها می‌باشد.

آیا شما هم قصد دارید تا به زودی دفتر کار شخصی خود را راه‌اندازی کنید و به دنبال بهترین دکوراسیون و دیزاین برای آن هستید؟ در مرحله اول، کسب اطلاعات و افزایش دانش شما در این زمینه می‌تواند کمک شایانی به شما در انتخاب بهترین دیزاین داشته باشد. بنابراین، مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید.

enlightenedدکوراسیون دفتر کار شیک و مدرن

enlightenedدکوراسیون دفتر اداری مدرن

enlightenedپارتیشن بندی دفتر کار

تابلو مدرن برای دفتر کار

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص طراحان حرفه‌ای و متخصص و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون دفتر کار همواره تلاش می‌کند تا بهترین و خاص‌ترین خدمات را به شما همراهان گرامی عرضه دارد.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور 

برچسب ها :

تابلو برای دفتر کاربهترین تابلو در دفتر کارانواع تابلو در دفتر کاراصول انتخاب تابلو دفتر کارطراحی و اجرای دکوراسیون اداری

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه