دکوراسیون

تم سنگ برای اتاق خواب

تم سنگ برای اتاق خواب

تم سنگ برای اتاق خواب
وقتی در مورد تم سنگی در دکوراسیون داخلی صحبت می کنیم، یاد زمان های قدیم می افتیم که مردم خانه های خود را با سنگ و چوب و مصالح طبیعی می ساختند. اکثر قلعه ها قدیمی در محیط خارجی و داخلی خود از سنگ استفاده می کردند. اما امروز استفاده از سنگ در نمای داخلی خانه بنوعی نشان دهنده تِم و سبک کلاسیک و قدیمی دکوراسیون است. در این مطلب از ایرانادکور می خواهیم به این تم بپردازیم.

تاریخ مقاله : 1399/01/24

ایرانادکور، مرجع تخصصی دکوراسیون داخلی در جنوب کشور، با آگاهی کامل از انواع سبک‌ها در دکوراسیون داخلی با استفاده از انواع مصالح موجود و در نظر گرفتن خواست و سلیقه شما عزیزان، پیشنهادات بهینه خود را ارائه می دهد تا در کمترین زمان ممکن و با صرف حداقل هزینه به فضای دلخواه خود دست یابید.

تم سنگ در دکوراسیون اتاق

دکوراسیون داخلی با سنگ

سنگ طبیعی در برابر تغییرات دما مقاوم است. سنگ در نمای داخلی برای تمام فضاهای ساختمان امکان پذیر است. دکور پشت تلویزیون را از سنگ های طبیعی می تواند کار کرد تا شکوه و زیبایی پذیرایی دو چندان شود. به مار بردن سنگ به صورت کامل در دیوار شومینه، احساس گرمی را در فضا افزایش می دهد. حتی می توان سنگ ها را در آشپزخانه به کار برد. سنگ نمی پوسد، بو نمی گیرد و طول عمر بالاتری از بقیه مصالح دارد. طرح های جالبی را می توانید با سنگ ها ایجاد کنید. کافیست کمی خلاق باشید.

اتاق سنگی

تم سنگ در اتاق خواب

افراد بسیار زیادی در دنیا علاقمند هستند که از متریال های طبیعی در خانه خود بهره ببرند، خصوصا استفاده از سنگ در دیوارها یا کف اتاق ها بسیار پر طرفدار و لوکس است. در طول زمان متریال های طبیعی توانسته اند احساسی گرم و صمیمی را در فضای خانه بوجود آورند و امروزه نیز با وجود مصالح طبیعی و تکنولوژی های جدید می توان به زیباترین شکل ممکن از این گونه مصالح استفاده نمود. از سنگ ها می توان به شکل بسیار متنوع در دکوراسیون اتاق های خانه استفاده کرد، اگر دوست ندارید سالن پذیرایی و یا دیوارهای خانه را سنگ کنید می توانید اتاقی از خانه را انتخاب کرده و با تم زیبای سنگ کار کنید.

اتاق با تم سنگ

حتی شما می توانید فقط یک دیوار یا حتی قسمتی از یک دیوار اتاق را با سنگ های دکوراتیو یا سنگ های آنتیک کار کنید، و باقی دیوارها را به طرح خود باقی بگذارید. ترکیب سنگ و چوب برای جذابیت بیشتر در دکوراسیون منزل بسیار زیبا و شیک خواهد بود. اما دقت کنید که رنگ و طرح ها را به گونه ای انتخاب کنید که با هم یک هارمونی زیبا ایجاد کنند و ضمناً با بقیه وسایل اتاق هم همخوان و هم سبک باشند.

اتاق با تم سنگ

نورپردازی اتاق با دیوار سنگی

سنگ یکی از متریال هایی است که با نورپردازی بسیار جذاب و زیبا می شود. بهترین و مناسب ترین مکان را برای نورپردازی انتخاب کنید تا دید بهتری به سنگ های زیبای کار شده در اتاق داشته باشید. خصوصا وقتی سنگ های تیره تر را به کار می بریم ممکن است فضا تاریک و یا سرد به نظر بیاید که بسیار خوب است که با نورپردازی صحیح این ایراد را بر طرف کنیم. برخی ترفندهای خلاقانه تعادل نوری در فضا را به وجود می آورند. نورپردازی باعث برجسته سازی رگه های طبیعی در سنگ ها می شود و به ویژه در شب به فضا چهره ای بی نظیر می بخشد.

اتاق سنگی

مقالات زیر را برای شما در سایت قرار داده ایم تا با مطالعه آن به اطلاعات خود بیافزایید:

enlightenedکاربرد سنگ آنتیک در دکوراسیون منزل

enlightenedانواع سنگ‌ ها و محل کاربرد آن ها

enlightenedسنگهای ساختمانی و کاربرد آن ها

تم سنگی اتاق

سخن پایان ایرانادکور

اگر در اجرای تم سنگ در اتاق خواب تجربه ای ندارید می توانید از یک حرفه ای کمک بگیرید. گاهی می توانید با استفاده  از برخی لوازم مثل فرش ها و کوسن ها، احساس فضا را تغییر دهید. اما شاید برای تمام این تغییرات بخواهید با متخصصین این رشته مشورت کنید.  برای بهترین اجرای تم سنگی اتاق در شیراز با ما مشورت کنید تا ناب ترین و خلاقانه ترین ایده ها در اختیار شما بگذاریم. اگر می خواهید با مصالح جديد در ساختمان هم آشنا شوید کافیست با شماره های اعلام شده ما در تماس باشید. در کنار شماییم تا در فضایی دلنشین تر زندگی کنید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

اتاق سنگیدیوار سنگی اتاق خوابدکوراسیون اتاق خوابکاربرد سنگ در اتاق

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه