مصالح ساختمانی

اجرای کفپوش ارزان در شیراز

اجرای کفپوش ارزان در شیراز

اجرای کفپوش ارزان در شیراز
شاید وقت آن رسیده که شما هم با کمترین قیمت تغییری در دکوراسیون منزل خود انجام دهید، گاهی با تصور غلط گران بودن تغییر دکوراسیون یا بازسازی سال ها از انجام آن خودداری می کنیم و خود و خانواده را از داشتن فضایی زیباتر، تمیز تر و کاربردی تر محروم می کنیم. ما در این نوشتار اجرای کف پوش ارزان در شیراز و جنوب ایران را بررسی می کنیم.

تاریخ مقاله : 1399/01/23

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با داشتن سابقه‌ای درخشان در اجرای دکوراسیون داخلی بهترین‌ها را برای شما به ارمغان می‌آورد. اگر به بهترین کفپوش برای خانه فکر می کنید و هنوز به نتیجه نرسیده اید ما می توانیم در این راه یاریگر شما باشیم تا اجرای کفپوش ارزان در شیراز و جنوب ایران را برایتان به بهترین شکل ارائه دهیم.

کفپوش خانه

اجرای ارزان کف پوش

می توان خرید کفپوش خود به ارزان ترین حالت ممکن رساند و زیبایی را برای محیط داخلی منزل و دکوراسیون داخلی منزل ایجاد کرد. یکی از تغییراتی که حال و هوای خانه را به کل تغییر می دهد و تفاوتی چشم گیر ایجاد می کند تغییر کفپوش است. که می تواند بسیار ارزان تر از چیزی که تصور می کنید و با کمترین قیمت پیاده سازی و اجرا گردد.

کفپوش ارزان

در این قسمت سعی داریم کف پوش ها را از گران ترین تا ارزان ترین به شما معرفی نماییم. گرچه قیمت کفپوش بستگی زیادی به کیفیت دارد و ممکن است یک سنگ بی کیفیت ارزان تر از لمینت تمام شود. ما در اینجا قیمت های متوسط را در نظر می گیریم.

قیمت کفپوش سنگ و سرامیک

در میان کفپوش ها، کفپوش سنگی لوکس ترین و گران قیمت ترین نوع به شمار می آید. پس اگر به دنبال کفپوش ارزان قیمت و مناسب هستید، کفپوش سنگ را از گزینه ها حذف کنید. خصوصا اینکه هرچه یکپارچگی سنگ ها بیشتر باشد، قیمت آنها گران تر خواهد بود. همچنین رگه ها و نقوش روی سطوح سنگ نقش به سزایی در قیمت آن دارد. مرمر و گرانیت، به ترتیب گران ترین و ارزان ترین نوع سنگ هستند. سرامیک از رایج ترین انواع کفپوش ها است که به دو دسته لعاب دار و بی لعاب تقسیم شده است. سرامیک با توجه به درجه سختی و کیفیت قیمت گذاری شده و نامرغوب ترین نوع آن سرامیک چینی است که قیمت کمتری هم دارد.

کف پوش سنگ

موکت کفپوشی فراموش شده

موکت این روز ها دیگر تقریبا حیات خود را از دست داده برخی تولیدکنندگان سخت در تلاشند تا با طرح ها و مدل های جدید هنوز بازار آن را زنده نگه دارند. اما عده هم هستند که دوست دارند روی کفپوشی گرم و نرم راه بروند خصوصا آنکه طرح های شیک و جذابی در بازار وجود دارد. کسانی که مبتلا به بیماری روماتیسم هستند، ترجیح می دهند کف خانه شان را با موکت بپوشانند تا مفاصل خود را از سردی و درد دور نگه دارند. همچنین عده ای دوست دارند اتاق هایشان را با موکت فرش کنند که ایده خوبی است.

موکت

پارکت و لمینت گران یا ارزان ؟

کفپوش های چوبی چه آن ها که از جنس چوب طبیعی هستند مانند پارکت و چه آن ها که کارخانه ای هستند مثل لمینت هم طرفداران بسیاری دارند. پارکت به وسیله چسب و سیمان نصب می شود و گران است اما لمینت  به وسیله قفل و گره زدن نصب می شود و بسیار ارزان تر از پارکت است. پس اگر طرح چوبی را برای کف خانه خود می پسندید می توانید با انتخاب لمینت قیمت کمتری پرداخت کنید. برای اجرای لمینت کف خانه کافیست با ما در تماس باشید.

پارکت و لمینت

کفپوش PVC، ارزان ترین و پرفروش ترین کفپوش

کفپوش های وینیل، پلاستیکی و یا به اصطلاح PVC نوعی پلیمر پلاستیکی است که به عنوان کفپوش مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع، کفپوش های پی وی سی از ارزان ترین نوع کفپوش ها محسوب می شوند و اتفاقا دوام خوبی هم دارند و تنوع طرح بالای آن هم تقریبا تمام سلایق را پوشش می دهد. مقالات زیر را هم برای آگاهی بیشتر مطالعه کنید، قطعا کمک شایانی به شما خواهد کرد :

enlightenedجدیدترین کف پوش پذیرایی

enlightenedاجرای انواع کفپوش در خانه

enlightenedکفپوش اتاق کودک

پی وی یس

سخن پایانی ایرانادکور

تصمیم گیرنده نهایی شمایید ما هم به شما یاری می رسانیم تا بهترین کیفیت را انتخاب کنید. شاید برخی از شما مزایا و معایب هر یک از کفپوش ها را ندانید. در این زمینه اگر ابهامی داشتید حتما با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید. ضمنا صفحه اینستاگرام ما به آدرس @iranadecor  هم حاوی اطلاعات به روز و نکات آموزشی دکوراسیون داخلی است. اجرای بهترین و ارزان ترین کفپوش در شیراز را از ما بخواهید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

کفپوش ارزاناجرای ارزان ترین کف پوشتغییر کفپوش خانهکفپوش در شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه