مقالات تخصصی معماری

طراحی داخل کمد دیواری اتاق خواب

طراحی داخل کمد دیواری اتاق خواب

طراحی داخل کمد دیواری اتاق خواب
طراحی داخل کمد دیواری اتاق خواب تاثیر به سزایی در دکوراسیون داخلی اتاق خواب و مرتب بودن فضا دارد. یک طراحی داخلی بهینه و کاربردی برای داخل کمد دیواری اتاق خواب می‌تواند زیبایی اتاق را دو چندان کند.

تاریخ: 1399/1/24

کمد دیواری یکی از بخش‌های مهم در هر اتاق خواب به حساب می‌آید. یک کمد دیواری باید علاوه بر زیبایی، دارای طراحی داخلی مناسب و منحصر بفرد باشد تا بتواند فضایی کاربردی را برای ذخیره لوازم در اختیار کاربران خود قرار دهد. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی با ایده‌های ناب و متفاوت همواره بهترین‌ها را برای شما به ارمغان می‌آورد.

enlightenedشما می توانید با مراجعه به مقاله جامع صفر تا صد اجرای کمد دیواری در شیراز با اصول و استاندارد طراحی و اجرای کمد دیواری آشنا شوید ، مطالبی که در آن مقاله ارائه شده است را با دقت مرور کنید تا اطلاعاتتان در این زمنیه به روز و تکمیل شود.

کمد دیواری اتاق خواب

کمد دیواری

کمد دیواری یکی از کاربردی‌ترین و مهم‌ترین بخش هر خانه محسوب می‌شود. کمد دیواری دارای انواع مختلفی است و علاوه بر اتاق خواب در بخش‌های دیگر خانه مانند سالن پذیرایی و راهرو نیز ممکن است مورد استفاده قرار بگیرد. اینکه قرار است در کمد دیواری چه لوازم و وسایلی جا داده شود، معمولاً امری متغیر است و هر خانواده ممکن است از کمد دیواری برای جا دادن لوازم متفاوتی استفاده کند. اما نکته‌ای که همیشه در طراحی هر نوع کمد دیواری یکسان است این موضوع است که کمد دیواری باید تقسیمات داخلی مناسبی داشته باشد.

طرح جدید داخل کمد دیواری

کمد دیواری اتاق خواب

یکی از مهم‌ترین کاربردهای کمد دیواری در اتاق خواب برای این است که هر فرد بتواند لوازم مورد نیاز یا دیگر لوازمی را که شاید مدت طولانی‌تری به آن‌ها احتیاج ندارد را در کمد دیواری جا دهد. به همین منظور باید کمد دیواری اتاق خواب به نحوی طراحی شود و قفسه‌های داخلی و تقسیم‌بندی آن کاربردی باشد تا بتواند مفید واقع شود. طراحی داخلی کمد دیواری در میزان استفاده از آن بسیار تاثیرگذار است. با قرار دادن لوازم اضافی در کمد دیواری، می‌توان فضای اتاق را بزرگتر جلوه داد.

طرح داخل کمد دیواری اتاق خواب

طراحی داخل کمد دیواری اتاق خواب

سوالی که برای بیشتر افراد ممکن است پیش آید این است که یک کمد دیواری خوب و کاربردی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ یک کمد دیواری خوب و کاربردی علاوه بر داشتن ظاهری زیبا و مدرن باید طراحی داخلی خوب و شیکی نیز داشته باشد. این امر بدان معنا است که در داخل کمد دیواری باید طبقات مختلفی در نظر گرفت. برای مثال قرار نیست کفش‌های مجلسی با بوت‌های بلند و چکمه‌ها در یک قسمت نگهداری شوند. ایده‌های خلاقانه طراحی کمد لباس به شما در طراحی کمک خواهد کرد.

طراحی داخلی کمد دیواری اتاق خواب

اگر قرار است تا کمد دیواری بدون درب در اتاق خواب خود داشته باشید، باید بیشتر از هر زمان دیگری به طراحی داخل کمد دیواری اهمیت بدهید، زیرا در این حالت دیگر قرار نیست تا درب کمد دیواری مانع از دید به داخل آن شود. در هنگام طراحی داخل کمد دیواری باید علاوه بر قسمتی که برای آویز کردن لباس‌ها در نظر گرفته می‌شود، تعدای کشو برای قرار دادن لباس‌های کوچکتر، طبقاتی برای قرار دادن کفش‌های مجلسی، قسمتی برای نگهداری بوت و کفش‌های بلند و همچنین قسمتی هم برای قرار دادن کیف‌ها در نظر گرفته شود.

بهترین طرح داخلی کمد دیواری

رنگ کمد دیواری اتاق خواب

رنگ و طرح درب‌های کمد دیواری بسیار به سلیقه شخصی و بودجه شما بستگی دارد. امروزه کمدهای دیواری در طرح و رنگ متفاوت و متنوعی به بازار عرضه می‌شوند. به منظور داشتن کمد دیواری با رح خاص در اتاق خواب خود می‌توانید از درب‌های ریلی استفاده کنید. همچنین قرار دادن یک درب کمد دیواری از جنس آینه نیز می‌تواند زیبایی خاصی را به فضای اتاق خواب شما ببخشد. طرح‌های جدید کمد دیواری بسیار گسترده و متنوع هستند.

طراحی داخلی کمد دیواری

طراحی کمد دیواری اتاق خواب

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز همواره تلاش می‌کند تا خدماتی متفاوت و شایسته را به شما همراهان گرامی عرضه دارد.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه