مقالات تخصصی معماری

پارتیشن بندی دفتر کار

پارتیشن بندی دفتر کار

پارتیشن بندی دفتر کار
پارتیشن بندی دفتر کار یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین روش‌های تقسیم فضای اداری و دفتر کار است که با دارا بودن مزایای بسیار به شما در دکوراسیون داخلی بسیار کمک خواهد کرد.

تاریخ: 1399/1/18

یک محیط اداری و دفتر کار ممکن است با تقسیم شدن به چند فضای متعدد، دکوراسیونی بهتر و کاربردی‌تر را ارائه دهد. بهترین گزینه برای انجام این کار استفاده از پارتیشن می‌باشد. ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با داشتن سابقه‌ای درخشان در طراحی و اجرای محیط اداری و دفتر کار همواره بهترین‌ها را برای شما رقم می‌زند.

پارتیشن شیشه‌ای دفتر کار

پارتیشن بندی

اصل کلمه پارتیشن از زبان انگلیسی وارد شده است و کلمه انگلیسی آن نیز به همین نام خوانده می‌شود (Partition). پارتیشن دارای انواع و طرح‌های متفاوتی است که کاربردهای متفاوت نیز دارد. بستگی به مدل، طرح و سایز پارتیشن می‌توان از آن در دفاتر اداری و محیط کاری یا در منازل و اتاق خواب‌ها استفاده کرد. وظیفه پارتیشن بسیار واضح و کاربردی است. از پارتیشن برای تقسیم فضای مورد نظر به بخش‌های دلخواه و متنوع استفاده می‌شود که به راحتی نیز در صورت تمایل قابلیت تغییر و جابه جایی نیز دارد.

پارتیشن بندی دفتر کار

پارتیشن بندی دفتر کار

در یک محیط اداری و مخصوصاً دفتر کار، بسیار معمول است که در یک دفتر کوچک علاوه بر دو کارمند و میزهای اداری آن‌ها، احتیاج به فضایی در کنار کتابخانه یا دیگر لوازم اداری برای قراردادن پرونده‌ها باشد. همچنین ممکن است طراحی اتاق لازم باشد به نحوی صورت بگیرد که این دو کارمند علاوه بر اینکه در یک اتاق هستند، دارای حریم خصوصی و جدا از یکدیگر نیز باشند! این کار به سادگی توس پارتیشن بندی دفترکار قابل انجام می‌باشد. انتخاب صحیح مبلمان دفتر کار نیز به شما در فراهم‌سازی این امر کمک خواهد کرد.

پارتیشن اداری

مزایای پارتیشن بندی دفتر کار

اولین و مهم‌ترین کاربری استفاده از یک پارتیشن در فضای اداری و دفتر کار در اصل تقسیم فضای دفتر به دو یا چند بخش است. این تقسیم فضا باعث می‌شود تا هم فضای اتاق بزرگتر به نظر برسد و هم از فضا استفاده بهینه‌تری شود. صرفه اقتصادی یکی از مزایای دیگری است که همراه با استفاده از پارتیشن در فضای اداری به وجود می‌آید. در دکوراسیون دفتر اداری مدرن معمولاً همیشه از پارتیشن و انواع مختلف آن استفاده می‌شود. واضح است که استفاده از پارتیشن برای تقسیم فضای دفتر کار بسیار به صرفه‌تر از دیوار کشیدن می‌باشد.

بهترین پارتیشن دفتر کار

از دیگر مزایای استفاده از پارتیشن این است که به دلیل ساختار سبک و انعطاف پذیر خود به راحتی می‌توان آن را در محیط کار جا به جا کرد یا از اتاقی به اتاق دیگر انتقال داد. در این صورت دیگر برای تغییر دکوراسیون اتاق مشکل زیادی نخواهید داشت. همچنین یکی از دغدغه‌های هر فردی این است که تلاش کند تا محیط دفتر و فضای اداری خود را شیک و مدرن جلوه دهد. پارتیشن در تحقق این امر به شما کمک خواهد کرد. بهترین دکوراسیون دفتر کار کوچک معمولاً توسط پارتیشن صورت می‌گیرد.

انواع پارتیشن دفتر کار

پارتیشن همواره به عنوان یک انتخاب شیک و مدرن برای دفاتر کار به حساب می‌آید. اگر شما هم تمایل دارید تا بهترین دکوراسیون داخلی را در دفتر کار خود داشته باشید و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین و شیک‌ترین ایده‌های دکوراسیون دفتر کار همواره یک انتخاب عالی و شایسته داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مقالات زیر را مطالعه بفرمایید.

enlightenedطراحی اتاق و میز مدیر

enlightenedطراحی دکوراسیون اداری لاکچری

enlightenedاجرای کانتر و میز منشی ادارات

اجرای پارتیشن دفتر کار

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از تیمی متخصص و حرفه‌ای در اجرای دکوراسیون اداری و دفتر کار همواره تلاش دارد تا بهترین دیزاین را برای شما عزیزان به ارمغان آورد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خود با مشاورین ما در ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه