دکوراسیون

دیزاین خانه نقلی

دیزاین خانه نقلی

دیزاین خانه نقلی
در دنیای امروزه که تمام خانه‌های ویلایی جای خود را به خانه‌های کوچک و نقلی داده‌اند، آشنایی با اصول طراحی و دیزاین خانه نقلی ضروری است.

تاریخ: 1399/1/16

دیزاین خانه نقلی و انتخاب یک سبک مناسب دکوراسیون داخلی برای آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا در خانه‌های نقلی به دلیل کمبود فضا، هر بخش از خانه حکم طلا را به دست می‌آورد. ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی با داشتن ایده‌های جذاب و کاربردی همواره دکوری خاص و شیک را برای شما عزیزان به ارمغان می‌آورد.

طراحی دکوراسیون خانه کوچک

دکوراسیون داخلی خانه نقلی

تفکر عمومی مردم این چنین است که زندگی در خانه‌های کوچک و نقلی ممکن است خیلی سخت و دشوار باشد، اما حقیقت ماجرا این است که داشتن یک خانه نقلی و کوچک در اکثر اوقات باعث شکل گرفتن ایده‌های جذاب و خلاقانه می‌شود و پس از اجرای اید ایده‌های منحصر بفرد، فضای منزل به محیطی گرم و دوست‌داشتنی بدل می‌شود. ابتکار عمل در خانه‌های نقلی همیشه باعث جذابیت بیشتر می‌شود. طراحی داخلی دکوراسیون فضاهای کوچک معمولاً دارای رمز و رازهای مختص خود است.

دکوراسیون خانه نقلی و کوچک

آشپزخانه و کابینت آشپزخانه

همیشه یکی از بخش‌های مهم در خانه آشپزخانه بوده است. آشپزخانه همیشه به عنوان قلب خانه در نظر گرفته می‌شود و چیدمان آن تاثیر به سزایی در دکوراسیون داخلی منزل دارد. نکته اول در آشپزخانه خانه‌های نقلی این است که سعی کنید تا جای ممکن کابینت‌های کمتری را در آشپزخانه در نظر بگیرید. کابینت‌های کمتر اما با کارآیی بیشتر! به جای استفاده از کابینت فقط با دو طبقه، از کابینت‌های ریلی قفسه‌ای استفاده کنید. در این حالت فضای بیشتری برای جا دادن لوازم خواهید داشت.

دکور خانه نقلی و کوچک

فرش یا قالیچه

نکته بعد در هنگام اجرای دیزاین خانه نقلی انتخاب یک فرش یا قالیچه مناسب برای فضای پذیرایی است. سعی کنید تا از انتخاب فرش‌های بزرگ که کل فضای سالن را می‌پوشاند دوری کنید. در خانه‌های نقلی بهترین انتخاب برای کفس الن استفاده از قالیچه‌های کوچک با طرح‌های فانتزی و هماهنگ با دکوراسیون منزل شما است. آشنایی با اصولی‌ترین روش انتخاب فرش برای خانه به شما در تصمیم گیری و انتخاب بسیار کمک خواهد کرد.

دکور خانه نقلی

رنگ و نورپردازی خانه‌های نقلی

رنگ و نورپردازی دو عامل مکمل یکدیگر در دکوراسیون داخلی هستند. این دو عامل در خانه‌های نقلی اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند. آشنایی با روانشناسی رنگ‌ها در زندگی و استفاده از آن در تمام مراحل دکوراسیون داخلی و دیزاین اهمیت بسیاری دارد. در خانه‌های نقلی باید از رنگ‌های روشن و شاد برای بدنه و دیوارها استفاده کرد. رنگ روشن باعث بزرگتر به نظر رسیدن فضا شده و با بازتاب نور روشن شدن فضای داخلی را امکان پذیر می‌سازد.

بهترین دیزاین خانه نقلی

در کنار انتخاب رنگ مناسب برای دیوارها باید به نورپردازی صحیح و اصولی فضا نیز دقت کرد. طراحی ساختمان باشد به نحوی باشد که از نور آفتاب حداکثر استفاده را ببرد و در کنار استفاده از نور طبیعی، نورپردازی مصنوعی نیز برای شب بسیار مهم است. انواع نورپردازی در ساختمان باید همواره با رعایت نکات طراحی و در نظر گرفتن زیبایی و کاربرد آن باشد.

بهترین طراحی خانه نقلی

آیا شما هم یک خانه نقلی و صمیمانه دارید و به دنبال ایده‌های جذاب و منحصر بفرد دکوراسیون داخلی هستید تا بتوانید از فضای خانه خود حداکثر استفاده ممکن را ببرید؟ آیا شما هم تمایل دارید تا با بهترین و کاربردی‌ترین ایده‌های دیزاین خانه نقلی و کوچک آشنا شوید؟ بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که مقالات زیر را با دقت مطالعه کنید.

enlightenedمیزهای ناهارخوری مناسب خانه‌های کوچک

enlightenedایده‌های کاربردی در آشپزخانه کوچک

enlightenedخانه‌های کوچک را این طور بچینید

دکوراسیون خانه نقلی

ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی خانه نقلی همواره بهترین‌ها را برای شما همراهان گرامی به ارمغان می‌آورد. کافی است تا همین الان با مشاورین ما در دفتر ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

دیزاین خانه نقلیبهترین دیزاین خانه نقلیطراحی و اجرای دکور منزلاجرای دکور خانه نقلی

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه