دکوراسیون

کاغذ دیواری مناسب دفتر کار

کاغذ دیواری مناسب دفتر کار

کاغذ دیواری مناسب دفتر کار
گاهی محیط کار به حدی کسل کننده، تکراری و یا فرسوده می شود که تحمل ماندن به مدت طولانی در آن بر اعصاب و یا عملکرد ما و همکارانمان تاثیر منفی می گذارد. تصمیم میگیریم محیط کار را تازه کنیم و دست به انتخاب هایی برای هرچه بهتر شدن محیط می زنیم. دیوارها یکی از مهم ترین و وسیع ترین المان ها در دکوراسیون اداری هستند. در ادامه موضوع را بیشتر بررسی می کنیم.

تاریخ مقاله : 1399/01/15

اگر به دفتر کار خود اهمیت می دهید و می خواهید بهترین دکوراسیون دفتر کار شیک و مدرن را اجرا کنید، می توانید با ما در ایرانادکور در تماس باشید. تیم دکوراسیون اداری ما مجری پروژه های بسیاری موفقی در جنوب کشور در همین زمینه بوده است.

کاغذ دیواری اداری

انتخاب کاغذ دیواری مناسب دفترکار

قرار است در خصوص انتخاب بهترین کاغذ دیواری مناسب برای اتاق کار و کلا محیز های کاری تصمیم بگیریم این تصمیمی نیست که براحتی بتوان پس از مدتی آن را تغییر داد بنابراین خوب است حساسیت ویژه ای به خرج دهیم. اولین مسئله ای که باید در نظر بگیریم، رسمی بودن فضای کار است. خرید کاغذ دیواری مناسب برای اتاق کار باید بتواند شخصیتی کاری به فضا بدهد. بر تمرکز کارکنان تاثیر مثبت داشته باشد و موجب پرت شدن حواس آنها نشود. ضمن اینکه باید با سبک مبلمان اداری هماهنگ باشد. چه از نظر رنگ و چه از نظر طرح.

کاغذ دیواری دفتر کار

چه طرحی از کاغذ دیواری مناسب فضای کار هستند؟

کاغذ دیواری هایی که انتخاب می شوند باید از طرح های ساده و یا با طرح های رسمی مثل راه راه و یا اشکال هندسی ظریف در نظر گرفته شوند. کاغذ های گل دار و شلوغ با طرح گل و پروانه قطعا مناسب فضای کار نیستند. طرح هایی که پیچیدگی زیادی در آن ها به کار رفته باشد باعث جلب توجه و حواس پرتی کارمندان خواهند شد. طرح های تند و زننده انتخاب های مناسبی نیستند. معمولا کاغذ هایی که از خود بافت و یا طرح دارند و بصورت سایه روشن طرح آن ها دیده می شود مناسب تر هستند. طرح های مدرن کاغذ دیواری با راه ها و اشکال هندسی را می توان برای یکی از دیوارها، مثلا دیوار پشت سر مدیر استفاده نمود.

کاغذ دیواری دفتر کار

کاغذ دیواری های سه بعدی و پوستری

امروزه کاغذ دیواری های خاصی با طرح های سه بعدی و یا پوستری در بازار وجود دارند. حتی می توانید بسته به نوع فعالیت کاری تان طرحی خاص را طراحی و به صورت پوستر چاپ کرده و استفاده نمایید. هر تصویری که مد نظر دارید را بر روی این مدل از کاغذ دیواری می توانید استفاده کنید. برخی از کاغذ دیواری های سه بعدی بسیار زیبا و خاص هستند و میتوانید براحتی از آن ها برای دیوار های محیط کاری استفاده نمایید. کاغذ دیواری هایی که شبیه به سنگ و چوب هستند هم برای راهرو ها و حتی دیوار های اصلی دفتر کار مناسب هستند.

کاغذ دیواری سه بعدی

جنس کاغذ دیواری محیط کار

توجه به نکات و مشخصات  فنی کاغذ دیواری بسیار مهم است، ممکن است ما کاغذ دیواری زیبایی برای سالن منزل انتخاب کنیم که جنس متوسط و یا ضعیفی داشته باشد اما سال های سال بدون حتی یک لکه دوام بیاورد. اما قطعا محیط کار اینگونه نیست، رفت آمد بالا، عدم حساسیت کارکنان در نگهداری از وسایل محیط کار، وجود دستگاه ها و تجهیزاتی که ممکن است هر لحظه با دیوارها برخورد کنند، وجود آلودگی های بیشتر در فضاهای کاری و بسیاری موارد دیگر ما را برآن میدارد که به کیفیت کاغذ دیواری مجیط کار بسیار اهمیت دهیم.

کاغذ دیواری سه بعدی

ماندگاری و دوام کاغذ دیواری محیط کار بسیار مهم است.از جمله مهمترین نکات فنی، که با در نظر گرفتن انها بهترین انتخاب را خواهید داشت شامل: ثبات رنگ، مقاومت در برابر نور، و قابلیت شستشو است. کاغذ دیواری های بسیار با کیفیت و ضخیمی در بازار هستند که قابل اجرا در اغلب اماکن، اداری، تجاری، مسکونی، و حتی مجموعه های فرهنگی و ورزشی هستند. به یاد داشته باشید بهرچقدر بیشتر در این زمینه هزینه کنید در دراز مدت به سود مجموعه کاری شما خواهد بود. کاغذ دیواری های وینیلی پرایم والز برای محیط های اداری گزینه مناسبی می باشند، زیرا ضد لک و قابل شست و شو هستند.

کاغذ دیواری مناسب دفتر کار

مقالات زیر را هم برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه کنید:

enlightenedتزئین دیوار دفتر کار

enlightenedدکوراسیون دفتر اداری مدرن

enlightenedکاغذ دیواری سه بعدی چیست

کاغذ دیواری اداری

سخن پایانی ایرانادکور

تلاش کردیم در نوشتار کوتاه بالا، نکاتی در خصوص انتخاب طرح و رنگ و جنس کاغذ دیواری دفتر کار بیان کنیم که برایتان کاربردی باشند. به یاد داشته باشید برای انتخاب کاغذ دیواری علاوه بر زیبایی، نحوه نصب نیز بسیار مهم است. ممکن است بهترین کاغذ دیواری با نصبی بی کیفیت، دوام و عمر خود را از دست بدهد و البته بسیاری نکات حرفه ای دیگر که ممکن است به ذهن شما نرسد. اما یک کارشناس دکوراسیون داخلی می تواند شما را همراهی نماید.

ما در ایرانادکور در کنار شماییم تا بهترین اجرای دکوراسیون اداری – تجاری در شیراز و جنوب کشور را در دفتر کار خود شاهد باشید. برای دریافت مشاوره رایگان از طریق شماره های اعلام شده در سایت با ما تماس بگیرید. طراحی و اجرای دکوراسیون اداری جزء وظایف تیم ماست. صفحه اینستاگرام ما هم حاوی نکات به روز در زمینه دکوراسیون داخلی است. @iranadecor را دنبال کنید.

نویسنده : ص.توکلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

کاغذ دیواری اداریبهترین کاغذ دیواری دفتر کاردکوراسیون اداریدکوراسیون داخلی دفتر کار

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه