دکوراسیون

مبلمان دفتر کار

مبلمان دفتر کار

مبلمان دفتر کار
قصد تهیه مبلمانی شیک و مناسب برای دفتر کار خود دارید؟ آیا دوست دارید دفتر کار باشکوه و متفاوتی نسبت به سایر رقبا داشته باشید؟ حتما شما هم دوست دارید هم ظاهر دفتر عای باشد و هم احساس راحتی کنید با ما همراه شوید تا نکاتی در خصوص مبلمان دفتر کار را با هم مرور کنیم.

تاریخ مقاله : 1399/01/14

اگر به دفتر کار خود بها می دهید و می خواهید بهترین دکوراسیون دفتر کار شیک و مدرن را اجرا کنید، می توانید با ما در ایرانادکور در تماس باشید. تیم دکوراسیون اداری ما مجری پروژه های بسیاری موفقی در جنوب کشور در همین زمینه بوده است.

مبلمان دفتر کار

اهمیت مبلمان دفتر کار

هنگامی که برای خرید یک سرویس مبلمان اداری اقدام می کنید بایستی چندین نکته را در نظر بگیرید. مهمترین موضوع راحتی مبلمان دفتر کار است. ارتفاع نشینمن از کف و جنس روکش مبل دوفاکتور مهمی است که راحتی را ایجاد می کنند. مسایل ارگونومی و سلامتی بدن هم موضوعی است که بسیار به آن باید بها داد. چراکه شیک ترین مبلمان اداری را وقتینتوان براحتی استفاده کرد، ارزشی هم برای ما نخواهد داشت. ما در این مقاله نکاتی کاربردی برای راحتی و زیبایی مبلمان را مطرح می کنیم تا شما بتوانید به نحوی مناسب از آن بهره ببرید.

مبلمان اداری

اندازه های استاندارد صندلی کار

ارتفاع استاندارد کفی صندلی از زمین برای افراد بزرگسال با قد متوسط باید بین 43 تا 50 سانتی متر باشد. ابعاد صندلی باید طوری باشد که هنگام نشستن و تکیه دادن روی آن حداقل فشار را در قسمت پشت و ناحیه گردن داشته باشیم. همچنین زاویه کف صندلی با قسمت پشتی حدودا باید 100 درجه باشد و ارتفاع پشتی صندلی هم به طور متوسط 64 سانتی متر بایستی در نظر گرفته شود تا شخص احساس راحتی کند زوایای بیشتر باعث احساس خوابیدن و لم دادن می شوند و حالتی رسمی برای نشستن در سر کار نیستند و با زوایای بسته تر هم شما احساس می کنید که یه پشتی صندلی تکیه نداده اید.

مبلمان دفتر کار

مبل اداری

جنس مبلمان اداری

جنس مبلمان اداری هم به دلیل تنوع بالایی که در بازار با آن مواجه می شوید ممکن است شما را گیج کند. ممکن است شما صندلی و یا مبلمان چرم طبیعی، مصنوعی و یا پارچه را برگزینید. دست شما در انتخاب باز است که بر اساس نیاز و سلایق خودتان و سبک دکوراسیون دفترکار یکی را انتخاب کنید. بیشتر مدیران ترجیح می دهند مبل های چرم اداری را انتخاب کنند تا گرد و خاک را به خود نگیرد و تمیز کردن آن ها هم بسیار ساده تر باشد، علاوه بر اینکه چرم ظاهری رسمی و شکیل دارد. پارچه های کتان و خشک هم برای دفاتر کار می توانند مناسب باشند. اگر دفتر کار شما سبکی کلاسیک دارد، چرم و اگر سبک مدرن دارد، پارچه مناسبترین جنس مبل است.

مبل دفتر کار

میز و صندلی اتاق کنفرانس

در اتاق کنفرانس میز و صندلی ها باید طوری انتخاب شوند که با سبک دکوراسیون داخلی فضا و مبلمان اصلی اتاق مدیریت هماهنگ باشند. معمولا بهتر است، صندلی اتاق جلسات سبک، کم جا و به راحتی قابل جابه جایی باشد. صندلی های بزرگ گرچه زیباتر هستند اما امکان چیدن تعداد بیشتری صندلی دور یک میز را کاهش می دهند. رنگ هایی که برای برای اتاق جلسات مناسب هستند معمولا رنگ های روشن و خنثی هستند چراکه در این اتاق ها قرار است فایل هایی به نمایش درآید و نیاز به تمرکز بر روی صفحه نمایش وجود خواهد داشت.

اتاق جلسات

میز اتاق مدیریت

هنگام تهیه مبلمان اتاق مدیریت این نکته را در نظر داشته باشید که میز انتخابی شما باید قابلیت استفاده از تکنولوژی های جدید مثل کیبورد های توکار، مانیتور بزرگ، سیم کشی هایی برای تلفن و شارژر و … را داشته باشند. امروزه میزهای مدیریت و میزهای اداری به گونه ای طراحی می شوند که پیش بینی تمام این جزییات در آن شده است و شما می توانید براحتی و بدون بهم ریختن ظاهر زیبای آن ها از کلیه تجهیزات تکنولوژیک محل کارتان استفاده کنید بدون اینکه در پشت میز شما پر از کابل ها و سیم های بر شکل شود. اگر نوع آماده آن را در بازار نیافتید می توانید با کمک ما میزها و کانترهای اداری مورد نیاز خود را به بهترین وجه طراحی کنید.

میز مدیر

پیشنهاد ما مطالعه مقالات زیر است :

enlightenedدکوراسیون دفتر اداری مدرن

enlightenedبهترین دکوراسیون دفتر کار کوچک

enlightenedاصول نورپردازی دفتر کار

اتاق کنفرانس

سخن پایانی ایرانادکور

انتخاب های بسیاری برای مبلمان دفتر کار پیش روی شماست، اما بهترین انتخاب باید پاسخگوی دو فاکتور باشد: راحتی و زیبایی. اهمیت دادن به جزییات در دفتر کارو محیط کار و برنامه ریزی دقیق و اجرای حرفه ای می تواند کمک شایانی به شما و همکارانتان در ارائه بهتر خدمات کاری کند. برای بهره مندی از اجرای بهترین دکوراسیون اداری در شیراز و جنوب کشور نام ایرانادکور را به یاد داشته باشید. چیدمان دفتر کار خود را به تیم حرفه ای ایرانادکوربسپارید. اعتماد شما افتخار ماست.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

دکوراسیون اداریچیدمان دفتر کارمبلمان اداریمبل چرم اداریچیدمان مبل دفتر کار

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه