مقالات تخصصی معماری

تزئین دیوار دفتر کار

تزئین دیوار دفتر کار

تزئین دیوار دفتر کار
انتخاب یک تزئین مناسب برای دیوار دفتر کار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا باعث تغییر روحیه شما و دیگر کارکنان می‌شود.

تاریخ: 1399/1/14

تزئین و طراحی داخلی دیوارهای دفتر کار یکی از بخش‌های مهم در اجرای دکوراسیون داخلی دفترهای اداری و کار به حساب می‌آید. ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با داشتن سابقه‌ای درخشان در طراحی دکوراسیون دفتر کار آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می‌باشد.

بهترین طراحی دفتر کار

دکوراسیون دفتر کار

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که باید در طراحی دکوراسیون دفتر کار در نظر داشت، این است که هر انسانی تقریباً نیمی از زمان خود را روزانه در دفتر کار خود و با کار کردن می‌گذراند. بنابراین، داشتن یک دکوراسیون عالی و لذت بخش در محیط کار از الزامات می‌باشد. در این میان، دیوارها و بدنه دفتر کار نقش بزرگی را در دکوراسیون داخلی دفتر کار به عهده دارد و بسیار تاثیرگذار می‌باشد. طراحی و اجرای دکوراسیون اداری و دفتر کار نیازمند دانش و تخصص در این زمینه می‌باشد.

تزیین دیوار دفتر کار

تزیین دیوار دفتر کار

دیوارهای دفتر کار یکی از بهترین المان‌ها برای در نظر گرفتن تزیینات و اجرای ایده‌های جذاب در دفتر کار است. دیوارهای دفتر کار می‌تواند بر خلاف یک روتین همیشگی، ساده و بی‌روح نباشند. استفاده از ایده‌های جذاب و تزیینات متفاوت باعث می‌شود تا روحیه شما و دیگر کارمندان بهتر شود. یکی از بهترین ایده‌ها برای دیوار دفتر کار این است که در مصالح دیوار تنوع به وجود آورید و جنس مصالح روبروی میز کار یا کتابخانه خود را تغییر دهید.

دیزاین دفتر کار

ایده‌های خلاقانه تزیین دیوار دفتر کار

بهتر است که شما هم خود را به چارچوب ساده و قدیمی محدود نکنید و جسارت داشته باشید و از ایده‌های جدید استفاده کنید. امروزه انواع کاغذ دیواری‌ها در بازار موجود است. سعی کنید یک کاغذ دیواری متفاوت و با طرح سفارشی مرتبط با حوزه کار خود برای یکی از بزرگترین دیوارهای دفتر کار خود انتخاب کنید. حتی می‌توانید از جمله‌های انگیزشی و کوتاه بر روی دیوار دفتر کار استفاده کنید که بر روحیه‌ی کارمندان نیز تاثیرگذار است.

طراحی خلاقانه دفتر کار

لوازم و اکسسوری خلاقانه

این طرز تفکر معمول است که برای داشتن دفتر اداری شیک و با کلاس حتماً باید از وسایل و اکسسوری گران قیمت استفاده شود. در طراحی دفتر کار کلاسیک قطعاً اینچنین می‌باشد. اما شما می‌توانید با استفاده از ایده‌های خلاقانه، دفتر کار خاص و متفاوتی داشته باشید. برای مثال به جای اینکه از کتابخانه‌های معمولی و در ابعاد بزرگ و کوچک استفاده کنید، می‌توانید از کتابخانه خلاقانه استفاده کنید. برای چسباندن عکس‌های متفاوت به دیوار نیز احتیاجی به قاب عکس نیست! کمی خلاق باشید و متفاوت فکر کنید.

طراحی دیوار دفتر کار

در مرحله آخر ولی مرحله‌ای که به اندازه دیگر مراحل مهم و تاثیرگذار است، مرحله رنگ دیوارها است. قطعاً امری واضح و مشخص است که رنگ دیوارها تاثیر بسزایی در بزرگتر نشان داده شدن فضا، روحیه و تمرکز شما و دیگر افراد دارد. با انتخاب رنگ مناسب و استفاده از تنوع رنگی متناسب و هماهنگ با دفتر کار و دکوراسیون داخلی، بهترین‌ها را برای خود رقم بزنید.

طراحی متفاوت دیوار دفتر کار

اگر شما هم قصد دارید تا دکوری متفاوت و خاص در دفتر کار خود داشته باشید یا به تازگی قصد دارید تا دفتر کار اداری خود را طراحی و اجرا کنید، در مرحله اول بهترین کار این است که طراحی و اجرای دفتر کار را به یک گروه متخصص بسپارید. بعد از آن، مطالعه مقالات زیر به شما اطلاعات بسیار مفیدی را خواهد داد.

enlightenedنورپردازی مکان‌های اداری و عمومی

enlightenedدکوراسیون دفتر کار کوچک

enlightenedبهترین دکوراسیون دفتر کار کوچک

ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با داشتن سابقه‌ای درخشان و تیمی متخصص در اجرای دکوراسیون دفتر کار در شیراز همواره بهترین‌ها را برای شما به ارمغان می‌آورد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خود با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

تزئین دیوار دفتر کاربهترین تزیین دیوار دفتر کارانواع تزئین دیوار دفتر کارطراحی و اجرای دکوراسیون اداری

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه