دکوراسیون

چیدمان دفتر کار

چیدمان دفتر کار

چیدمان دفتر کار
طراحی مناسب و شیک دکوراسیون دفتر کار، نقش بسیار مهمی در روحیه کاری و موفقیت شغلی دارد. معمولا برای طراحی دکوراسیون های اداری به مشخصات فرهنگی مراجعه کنندگان و خدمات ارائه شده شرکت بسیار توجه می شود. در ادامه به نحوه صحیح چیدمان دفتر کار می پردازیم. با ما همراه باشید.

تاریخ مقاله : 1399/01/13

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور،  با اجرای پروژه های بسیاری در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون اداری، ناب ترین ایده ها را در اختیار شما خواهد گذاشت. برای دانستن نکات و مطالبی در این خصوص تا پایان این مقاله با ما همراه باشید .

چیدمان اداری

چیدمان دفتر کار شیک

فضای کار، خانه دوم شما است. آن جا جایی است که برای به دست آوردن فرصت های شغلی بهتر و درآمد بالا تر در تلاشید، حتی اگر کیفیت کارتان عالی باشد، ظاهر عمومی شرکت برای مراجعه کنددگان، بازدیدکنندگان و مشتریان بسیار مهم است. البته پیش از همه و بیش از همه این شمایید که از کار در فضایی ایده آل لذت خواهید برد. قطعاً، شرکت هایی که به دنبال بهره وری بالاترهستند، همیشه دفتر کار خود و کارمندان شرکت را به طریقی چیدمان می کنند که هم راحتی خانه و هم حرفه ای گری محیط کسب و کار را داشته باشد.

چیدمان اداری

هدف از چیدمان صحیح دفتر کار

هدف شما از چیدمان دفتر کار چیست؟ این سوالی است که باید از خود بپرسید تا بتوانید بهترین چیدمان را داشته باشید، گاهی شما هیچ مراجعه کننده ای ندارید و چیدمان صرفاً جهات آرامش و آسایش شما و همکارانتان است و گاهی برعکس، هدف از چیدمان و دکوراسیون دقیقا جلب نظر مشتری و یا بازدید کننده جهت به رخ کشیدن توانایی شرکت و یا قرار دادن او در شرایطی بسیار با شکوه برای توافقات، جلسات و امضا های مهم است.

مبلمان اداری

اولین نقطه ورودی شرکت

ورود به فضای کار، اولین تاثیر را روی شما و مراجعه کنندگانتان می گذارد. خودتان را به جای فردی بگذارید که برای اولین بار شما را در دفتر کارتان ملاقات می کند. پنوع برداشت مراجعه کنندگان بر روی کسب و کار شما تاثیر مستقیم می گذارد. با صرف کمی هزینه و خریدلوازم دکوری و سر و سامان دادن به دیوار پوش و کف پوش ها و گذاشتن گیاهان زینتی، ورودی محل کارتان را دلنشین تر کنید.

چیدمان شرکت

در چیدمان دفتر کار مرکز قدرت کیست؟

اگر خودتان مدیر هستید، شما باید در مرکز قدرت قرار گیرید. میز کار مدیر را در قسمتی از محل کار قرار دهید که تسلط کافی بر محیط  و دیگر کارکنان داشته باشد. هم برای کنترل کردن و هم بالاترین ارتباط با همکاران. بهترین مکانی که می توان برای این منظور در نظر گرفت، جایی روبروی بخش ورودی است. البته برخی از مدیران هم ترجیح می دهند در دسترس نباشند و دوراز همه چیز و همه کس در جای دنجی بنشینند و به دور از هیاهوی کاری خود را نگه دارند، که حالت دوم کم کم منسوخ شده و مدیران جدیدا ترجیح می دهند در دسترس باشند و در جریان امور هم قرار بگیرند.

چیدمان دفتر کار

مقالات زیر هم در باب چیدمان دفتر کار در سایت ایرانادکور قرار گرفته است:

enlightenedبهترین دکوراسیون دفتر کار کوچک

enlightenedدکوراسیون دفتر اداری مدرن

enlightenedطراحی و اجرای دکوراسیون اداری

چیدمان دفتر کار

سخن پایانی ایرانادکور

عوامل بسیاری در چیدمان دفتر کار تاثیر گذارند، هدف شما از چیدمان، مشتریان، تعداد کارکنان، نحوه دید مدیریت به محیط کار و … . ما در ایرانادکور به واسطه اجرای پروژه های بسیار در زمینه دفاتر کار و آگاهی از اصول دکوراسیون اداری مانند اصول نورپردازی دفتر کار، می توانیم همراه شما باشیم تا چیدمان دفتر کارتان را به بهترین وجه انجام دهید. با ما از طریق شماره تلفن های اعلام شده در سایت در تماس باشید تا در خصوص اجرای دکوراسیون در شیراز مشاوره رایگان دریافت نمایید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

چیدمان شرکتچیدمان اداریدکوراسیون اداریدکوراسیون دفتر کاردفتر کار مدرن

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه