مقالات تخصصی معماری

طراحی سرویس بهداشتی مدرن

طراحی سرویس بهداشتی مدرن

طراحی سرویس بهداشتی مدرن
طراحی سرویس بهداشتی مدرن امروزه محبوبیت خاصی پیدا کرده است و افراد تلاش می‌کنند تا با بهترین و بهینه‌ترین استفاده از فضای سرویس بهداشتی در منزل خود یک طراحی سرویس بهداشتی مدرن داشته باشند.

تاریخ: 1399/1/13

سرویس بهداشتی در منازل مسکونی یکی از بخش‌های مهم در طراحی داخلی ساختمان به حساب می‌آید که انتخاب طراحی مدرن سرویس بهداشتی یکی از انتخاب‌های لاکچری در نظر گرفته می‌شود. ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با داشتن سابقه‌ای درخشان در اجرای طراحی داخلی همواره بهترین‌ها را برای شما به ارمغان می‌آورد.

طراحی مدرن سرویس بهداشتی

اصول طراحی سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی یک بخش مهم و اصلی در هنگام طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل در نظر گرفته می‌شود، به همین دلیل دارای قوانین و اصول طراحی ویژه و منحصر بفرد خود است. به دلیل کاربری و استفاده مدام از سرویس بهداشتی در منزل، رعایت نکات و اصول طراحی بسیار مهم‌تر می‌باشد. علاوه بر این موارد، انتخاب لوازم و اکسسوری مناسب و مدرن تاثیر به سزایی در دکوراسیون سرویس بهداشتی دارد. دکوراسیون دستشویی بسیار مهم است.

طراحی سرویس بهداشتی شیک

در ادامه این مطلب به بررسی یک سری از اصول و نکات مهم در طراحی سرویس بهداشتی خواهیم پرداخت. نکته اول در طراحی سرویس بهداشتی این است که همیشه توصیه می‌شود برای مفروش کردن دیوارهای سرویس بهداشتی در منزل خود تا جای ممکن از کاشی‌های بزرگ استفاده کنید. زیرا اجرای کاشی‌های بزرگ ساده‌تر است و قطعاٌ دارای درزهای کمتری هستند. همین امر باعث می‌شود تا درزهای کاشی در طولانی مدت کمتر جرم بگیرد و آسیب کمتری ببینند.

سرویس بهداشتی مدرن

تهویه مطلوب در سرویس بهداشتی

نور و تهویه مطلوب در سرویس بهداشتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. نور و تهویه مناسب از الزام ویژه‌ای برخوردار هستند زیرا تاثیر بسیاری در طراحی سرویس بهداشتی دارند. به دلیل رعایت مسائل بهداشتی، الزاماً باید در توالت از رنگ‌های روشن استفاده شود، زیرا استفاده از رنگ‌های روشن در سرویس بهداشتی باعث می‌شود تا لکه‌های کثیفی خود را بهتر نشان دهند و در نتیجه تمیزکاری سریع‌تر اتفاق می‌افتد. انتخاب سقف کاذب حمام و سرویس بهداشتی نیز بسیار تاثیرگذار است.

سرویس بهداشتی شیک و مدرن

طراحی سرویس بهداشتی مدرن

یکی از نکاتی که در طراحی سرویس بهداشتی مدرن در نظر گرفته می‌شود و برعکس در معماری و طراحی امروز کمتر با آن مواجه هستیم، این است که در طراحی سرویس بهداشتی مدرن، فضای بیشتری را به سرویس بهداشتی اختصاص می‌دهند و دیگر سرویس بهداشتی کوچک نیست. در سرویس بهداشتی‌های مدرن بسیار به طراحی داخلی و استفاده از انواع اکسسوری‌های زیبا اهمیت داده می‌شود. استفاده از گلدان‌های کوچک و تزیینی در این فضا بسیار تاثیرگذار است.

بهترین طراحی سرویس بهداشتی

نورپردازی مناسب و باشکوه از دیگر عواملی است که در طراحی سرویس بهداشتی مدرن به آن توجه می‌شود. نورپردازی سرویس بهداشتی ارتباط مستقیمی با رضایت کاربر بعد از استفاده از فضا دارد. اگر نورپردازی سرویس بهداشتی مناسب و کافی باشد، علاوه بر دو برابر کردن زیبایی فضا، جلوه فضا را نیز بهتر نشان می‌دهد. چگونگی نقاشی ساختمان نیز در انتخاب رنگ و دکور سرویس بهداشتی نیز موثر است. انتخاب اکسسوری در سرویس بهداشتی نیز بسیار تاثیرگذار است.

سروی بهداشتی شیک و لاکچری

انتخاب سبک مدرن برای سرویس بهداشتی و دکوراسیون داخلی آن یک تصمیم مهم و بزرگ است که نیازمند آشنایی با اصول طراحی داخلی مدرن و توجه به دکوراسیون داخلی است. بنابراین، آشنایی با اصول مدرنیته و انتخاب سبک مدرن در طراحی داخلی سرویس بهداشتی به شما کمک خواهد کرد. مطالعه مقالات زیر به شما پیشنهاد می‌شود.

enlightenedسبک معماری داخلی مدرن

enlightenedایده‌های خاص کف سازی متفاوت

enlightenedرنگ‌های تیره و خاص در دکوراسیون داخلی

ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از تیمی متخصص و حرفه‌ای در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز همواره دکوری شیک و لاکچری را برای شما عزیزان به ارمغان خواهد آورد.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه