دکوراسیون

بهترین رنگ در دکور مغازه

بهترین رنگ در دکور مغازه

بهترین رنگ در دکور مغازه
ثابت شده که 85 درصد دلیل خرید یک محصول براساس رنگ آن است، رنگ در زندگی بسیار مهم و تاثیر گذار است. خریداران هم بیشتر چیزهایی می خرند که رنگ را بپسندند. برای انتخاب رنگ کالاها تاثیر رنگ دکوراسیون مغازه بر رنگ کالا و در نتیجه بر رفتار خریدار بسیار موثر است. در ادامه این موضوع را بیشتر بررسی می کنیم.

ایرانادکور، اولین طراح دکوراسیون فروشگاهی در شیراز و جنوب کشور، بهترین و موفق ترین پروژه های دکوراسیون فروشگاه ها و مراکز تجاری را در جنوب کشور ارائه می دهد. اصول بازسازی مغازه را از ما بخواهید.

enlightened در مقاله دیگری در همین سایت می توانید طراحی دکور مغازه در شیراز را بخوانید که در آن با اصول کامل طراحی دکور انواع مغازه ها ، نورپردازی ، سیرکولاسیون ، انتخاب بهترین چیدمان و بسیاری موارد جذاب دیگر آشنا می شوید.

انتخاب بهترین رنگ در دکور مغازه

رنگ در دکوراسیون مغازه می تواند احساسات مختلفی را در بیننده و خریدار ایجاد کند. انتخاب رنگ دکور مغازه ربط مستقیم به نوع کالایی که می فروشید دارد، انتخاب رنگ دکوراسیون قرمز و نارنجی برای یک مغازه فست فودی مناسب اما برای مغازه کت و شلوار مردانه نا مناسب است. پس در اولین مرحله سلیقه خود را تقریبا کنار بگذارید و به اصول دکوراسیون داخلی توجه کنید. این تنها جایی است که از شما می خواهیم سلیقه را وارد نکنید. بعد که رنگ انتخاب شد می توانید با سلیقه زیبای خود چیدمان و بقیه المان ها را طراحی و دکور کنید.

رنگ دکور مغازه

استفاده از رنگ های طبیعت در دکوراسیون داخلی

می توان از رنگ های محیط و طبیعت استفاده کنید. رنگ های دریا و تم ساحلی میتواند مثال خوبی باشد، رنگ شن و ماسه، آب و نور، آبی و زرد ملایم و کرمی روشن در کنار هم بسیار زیباست. خریداران با ورود به مغازه ناخود آگاه وارد محیطی آرامش بخش و از پیش آشنا می شوند و تمایل دارند زمان بیشتری در آن جا بمانند و این دقیقا یعنی خرید بیشتر. مثال دیگر رنگ های گرم مثل نارنجی و قهوه ای است که بسیار برای مشتریان اطمینان بخش و گیرا است. نارنجی و هلویی باعث شادی افراد هستند و افراد محیط های شاد را بهتر می پسندند.

رنگ ساحلی مغازه

رنگ زرد و قرمز در دکور مغازه

بکار گیری رنگ های روشن مثل زرد و قرمز باعث می شوند تا افراد به ناگاه گام های خود را آهسته کنند با جذب رنگ ها شوند. رنگ زرد اولین رنگی است که توسط شبکیه چشم تشخیص داده می شود ترکیب این رنگ با قرمز که سال هاست برای توقف در چراغ راهنمایی، آمبولانس و علایم خیابان ها استفاده می شود بصورت یک دفعه ای و ناخواسته چشم را متوقف و متمرکز می کند. مگر همین را نمی خواستید؟ در یک تحقیق علمی ثابت شده که مردم از مغازه هایی با دکوراسیون قرمز بیشتر خرید می کنند. به شرطی که در استفاده از آن زیاده روی نکنید که افراد را دلزده کند. با یک عدد می توانیم به شما درک بهتری دهیم. 20 درصد دکور را قرمز کنید!

رنگ قرمز مغازه

رنگ آبی و سبز در دکور فروشگاه

رنگ سورمه ای رسمی ترین رنگ دنیاست. در مراسم های رسمی کت و شلوار سورمه ای مردانه رسمی ترین رنگ است. زمانی که می‌خواهید به‌عنوان یک فرد یا برند قابل‌اعتماد و رسمی شناخته شوید، خانواده رنگ‌های آبی می تواند انتخاب شما باشد. سبز، رنگی همه‌کاره و گرم است و حسی فوق‌العاده خوب و عالی از طبیعت به مشتریان منتقل می‌کند. سبز همیشه مرتبط با صحت و سلامتی، خوش خلقی و حالت اعتدال است. بسیار از پول های جهان سبز رنگ هستند، سبز حس ثروتنمدی را القا می کند پس شما هم این حس را به مشتریانتان بدهید، تا در مغازه شما احساس پولداری کنند و خساست را کنار بگذارند!

رنگ آبی مغازه

رنگ سبز دکور مغازه

رنگ دکور مغازه

سخن پایانی ایرانادکور

ما در ایرانادکور تیمی خاص برای دکور فروشگاهی در اختیار داریم و تجارب ارزشمندی در این راستا به وابسته اجرای پروژه های موفق فروشگاهی و علم به روز کارشناسانمان کسب کرده ایم، اگر برای انتخاب رنگ دکور مغازه تردید دارید، ما می توانیم طراحی دکور مغازه شما را با کمترین قیمت و کمترین زمان ممکن ارائه دهیم. کافیست با شماره های اعلام شده در سایت در تماس باشید و پس از دریافت مشاوره رایگان، بهترین اجرای دکوراسیون فروشگاهی در شیراز و جنوب ایران را در اختیار بگیرید.

enlightened توصیه می کنیم مقاله دکوراسیون فروشگاهی در شیراز از طراحی تا اجرا را نیز بخوانید و نکات و اطلاعات بسیار مهم و جالبی در این زمینه را کسب کنید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

اجرای دکور مغازه شیرازدکوراسیون داخلی مغازه شیرازدکوراسیون فروشگاهیدکوراسیون سوپرمارکتطراحی داخلی مغازه

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه