مقالات تخصصی معماری

دکوراسیون داخلی خانه‌های اشرافی

دکوراسیون داخلی خانه‌های اشرافی

دکوراسیون داخلی خانه‌های اشرافی
دکوراسیون داخلی خانه‌های اشرافی همواره دارای بهترین و لاکچری‌ترین مبلمان و طراحی بوده است که در ادامه به بررسی مختصر این دکوراسیون می‌پردازیم.

تاریخ: 1399/1/11

یک خانه باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد تا اشرافی به حساب آید؟ خانه‌های اشرافی همیشه دارای دکوراسیون شیک و لاکچری می‌باشند. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص طراحان حرفه‌ای همیشه بهترین‌ها را برای شما رقم خواهد زد.

خانه اشرافی

خانه‌های اشرافی

یک امر واضح در دکوراسیون داخلی خانه‌های اشرافی این است که قطعاً همه لوازم و مبلمان در این نوع از خانه‌ها سلطنتی و لاکچری هستند. دکوراسیون داخلی و سبک چیدمان مبلمان در خانه‌های اشرافی بسیار متفاوت است، زیرا قطعاً متراژ و زیربنا این خانه‌ها بسیار بیشتر از یک خانه عادی است. دیزاین خانه‌های اشرافی متفاوت است و به دلیل تنوع و تعدد مبلمان و لوازمی که در این خانه‌ها به کار برده می‌شود، قطعاً طراح باید با این نوع سبک از طراحی داخلی و دیزاین آشنایی داشته باشد.

دکور اشرافی منزل

در مقاله دکوراسیون لوکس منزل به بررسی این موضوع پرداختیم که در خانه‌های لوکس از چه نوع مبلمان و لوازمی استفاده می‌شود. در ادامه این مقاله به بررسی بخش‌های مختلف در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی خانه‌های اشرافی خواهیم پرداخت. در دکوراسیون داخلی خانه‌های اشرافی همیشه از رنگ‌های لوکس و ترکیب رنگ‌هایی استفاده می‌شود که حس کلاسیک و سلطنتی خانه بودن خانه را حفظ کنند. مبلمان، پرده‌ها، لوازم دکوری و تزیینی در خانه‌های اشرافی دارای طرحی مدرن و لاکچری هستند.

دکوراسیون لوکس منزل

مبلمان خانه‌های اشرافی

در خانه‌های اشرافی همیشه از مبلمان سلطنتی استفاده می‌شود. استفاده از مبلمان سلطنتی باعث می‌شود تا شکوه و جلال خانه بیشتر شود. مبلمان در حالت گرد در فضای پذیرایی و نشیمن چیده می‌شوند تا بتوان از هر زاویه‌ای زیبایی خانه را دید. رنگ این نوع مبلمان نیز معمولاً طلایی، کرمی، قهوه‌ای و یا هر رنگ دیگری است که با دیگر لوازم دکوری خانه هماهنگ باشد و احساس مدرن و لاکچری بودن را در انسان پدید آورد.

دکوراسیون داخلی خانه‌های اشرافی

اتاق پذیرایی شیک و لاکچری

علاوه بر اینکه در دکوراسیون داخلی یک خانه اشرافی به تمام بخش‌های خانه دقت می‌شود، پذیرایی در این میان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا پذیرایی در اصل فضایی است که مهمانان بیشتر وقت خود را در آنجا می‌گذرانند. در سالن پذیرایی یک خانه لوکس و اشرافی باید تمام لوازم را متفاوت و لوکس انتخاب کرد، از لوستر و پرده‌های خانه گرفته تا مبلمان و قاب‌عکس‌های روی دیوار. ترکیب رنگ طلایی و مشکی برای انتخاب اکسسوری خانه بسیار زیبا جلوه می‌کند. در هنگام اجرای دکوراسیون لوکس منزل به این موارد توجه می‌شود.

مبلمان اشرافی

اتاق خواب منحصر بفرد

در خانه‌های اشرافی تمام بخش‌های مختلف خانه به صورت لاکچری و شیک طراحی و اجرا می‌شوند. سرویس خواب، پرده‌ها، چراغ‌ها و میز توالت در اتاق خواب اگر از جنس چوب باشد، بهترین و گران قیمت‌ترین جنس چوب است. رنگ مورد استفاده برای لوازم و اکسسوری اتاق خواب نیز می‌تواند ترکیب سفید و طلایی یا مشکی و طلایی باشد که بسیار شیک و لاکچری به نظر می‌آید. مطالعه مقاله ترفندهایی برای داشتن خانه لوکس به شما در انتخاب لوازم لاکچری برای منزل کمک خواهد کرد.

سرویس خواب سلطنتی

اگر شما هم علاقه دارید تا از ایده‌های مدرن و لاکچری در دکوراسیون داخلی خانه خود استفاده کنید یا سبک دکوراسیون خانه‌های اشرافی از سبک‌های مورد علاقه شماست، پس حتماً مقالات زیر را تا انتها مطالعه بفرمایید.

enlightenedده ترفند ارزان برای لوکس کردن خانه

enlightenedدکوراسیون آشپزخانه فوق لوکس

enlightenedلوکس‌ترین و گران قیمت‌ترین خانه‌های ایران

اتاق خواب سلطنتی

ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با داشتن سابقه‌ای درخشان و طولانی در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز همواره تلاش می‌کند تا شیک‌ترین و بهترین‌ها را برای شما عزیزان به ارمغان آورد. جهت ثبت سفارش اجرای دکور با مشاورین ما در تماس باشید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه