مقالات تخصصی معماری

طرح پرده راهرو

طرح پرده راهرو

طرح پرده راهرو
آیا شما هم به دنبال بهترین طرح پرده راهرو هستید؟ آیا برای شما هم انتخاب بهترین پرده در راهرو اهمیت بسیاری دارد؟ پس این مقاله را حتما مطالعه کنید.

تاریخ: 1399/1/10

پرده در تمام خانه‌ها نقشی مهم و اساسی را ایفا می‌کند. قسمتی از زیبایی یک خانه توسط طرح پرده آن مشخص می‌شود. در این میان، طرح پرده راهرو نقش مهم‌تری را ایفا می‌کند. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با داشتن سابقه‌ای درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی همواره بهترین‌ها را برای شما عزیزان رقم می‌زند.

طرح پرده راهرو

راهرو منازل مسکونی

سوال اول در بخش اول این مقاله بدین صورت می‌باشد. آیا منزل مسکونی شما دارای راهرو است؟ فرقی نمی‌کند راهرویی طولانی یا کوتاه! مهم وجود راهرو در منزل است. اگر جواب این سوال مثبت است، پس تا آخر مقاله با ما باشید تا با طرح‌های جدید پرده راهرو آشنا شوید. در اکثر منازل معمولاً به راهرو و انتخاب تزئینات مناسب برای راهرو اهمیتی نمی‌دهند. نهایت تزئین راهرو با یک قالیچه کوچک یا جاکفش باشد! اما این صحیح نیست. راهرو منزل شما می‌تواند بسیار زیباتر باشد.

پرده جذاب کریستالی

کاربرد پرده راهرو

بسیاری از افراد بر این باور هستند که شاید استفاده از پرده در راهرو باعث شلوغ شدن فضا شود و در رفت و آمد نیز مشکل ایجاد کند. اما این موضوع برای پرده‌های راهرو دقیقاً برعکس است. یک پرده زیبا و مناسب با دکوراسیون داخلی منزل که در راهرو نصب شده باشد، می‌تواند زیبایی و حریم داخلی فضا را دو چندان کند. انتخاب زیباترین پرده برای خانه یکی از نیازهای هر خانه است. فقط کافی است تا انتخابی هوشمندانه داشته باشید.

اتواع پرده کریستالی

پرده آویز کریستالی لاکچری

یکی از انواع زیبا و لاکچری طرح پرده راهرو در اصل مدل پرده آویز کریستالی است. پرده آویز کریستالی در طرح و انواع متفاوت ساخته می‌شوند که هر فرد می‌تواند با توجه به سلیقه شخصی خود و بودجه در نظر گرفته شده برای پرده یکی از این طرح‌ها را انتخاب کند. پرده آویز کریستالی در اندازه‌های بلند و کوتاه هستند که با شفافیت خود و عبور دادن نور باعث می‌شوند تا زیبایی فضای خانه شما دو برابر شود.

بهترین پرده کریستالی

پرده ریسه شرشره تصویری

نسل جدیدی از پرده‌های مدرن و زیبا که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کنند. پرده ریسه شرشره تصویری شاید برای خیلی‌ها نامی جدید و ناآشنا باشد. اما زمانی که زیبایی و کاربرد این پرده‌ها را ببینید، حتماً شیفته آن خواهید شد. پرده ریسه شرشره تصویری به این صورت است که طرح و تصویر دلخواه بر روی ریسه‌های با کیفیت یک سانتی چاپ می‌شوند و این ریسه‌ها در کنار هم در نهایت تصویر کامل را به وجود می‌آورند. مدرن‌ترین پرده کرکره‌های افقی و عمودی نیز طرح‌های جالبی هستند.

پرده شرشره تصویری

پرده ریسه شرشره تصویری از جنس مقاوم و با کیفیت بالایی ساخته می‌شود که قابل شستشو و تمیز کردن است. تمام این مزایا در کنار قیمت مناسب و کاربرد گسترده این مدل از پرده در تمام قسمت‌های یک منزل مسکونی از جمله راهروها باعث می‌شود تا این پرده به یک گزینه عالی و با کیفیت برای طرح پرده راهرو تبدیل شود. این نوع از پرده حتی برای جلوی در ورودی و درب مغازه‌ها نیز مناسب و کاربردی می‌باشد.

طرح پرده راهرو جذاب

آیا شما هم به دکوراسیون داخلی منزل خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهید و همیشه علاقه مندید تا با بهترین و شیک‌ترین ایده‌های دکوراسیون داخلی آشنا شده و از آن‌ها استفاده کنید؟ آیا شما هم به پرده خانه خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهید و به دنبال بهترین مدل هستید؟ پس مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید.

enlightenedگالری تصویری پرده‌های سلطنتی

enlightenedپرده‌های باهوش در خانه‌های هوشمند

enlightenedتکنیک‌های ست کردن فرش و مبل

مدل پرده شرشره تصویری

ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از تیمی متخصص و حرفه‌ای در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز همواره بهترین‌ها را برای شما رقم می‌زند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه