دکوراسیون

مدل کمد دیواری ریلی اتاق خواب

مدل کمد دیواری ریلی اتاق خواب

مدل کمد دیواری ریلی اتاق خواب
امروزه با توجه به هزینه های بالای اجاره و همچنین خرید مسکن و همراه با کوچک شدن متراژ آپارتمان ها، استفاده از کمد ریلی نسبت به قبل افزایش یافته است؛ در این نوشتار از ایرانادکور پس از ارائه توضیحاتی مختصر به سراغ 15 عکس از مدل کمد دیواری ریلی اتاق خواب می رویم تا شما را با ایده های خوبی در این زمینه یاری رسانیم. با ما باشید.

تاریخ مقاله : 1399/01/04

ایرانادکور شناخته شده ترین نام در جنوب کشور در زمینه دکوراسیون داخلی، با در اختیار داشتن معماران خلاق آماده ارائه مشاوره، طراحی و اجرای انواع کمدهای مورد نیاز شماست. دیزاین کمد لباس بی نقص و ایده های طراحی کمد لباس از وظایف ماست.

enlightenedشما می توانید با مراجعه به مقاله جامع صفر تا صد اجرای کمد دیواری در شیراز با اصول و استاندارد طراحی و اجرای کمد دیواری آشنا شوید ، مطالبی که در آن مقاله ارائه شده است را با دقت مرور کنید تا اطلاعاتتان در این زمنیه به روز و تکمیل شود.

کمد ریلی

انواع کمد ریلی

با کوچک شدن خانه ها افراد فضای کمتری برای نگهداشتن وسایل خود دارند، کمد با درب ریلی دارای فضایی است که امکان جای گیری انواع لباس، وسایل شخصی، کیف، کفش، لوازم آرایشی – بهداشتی و حتی گاو صندوق های خاص را بدون نیاز به دربی که فضای باز شو بخواهد را فراهم کرده است. کمد های ریلی همانطور که گفتیم با توجه به اینکه فضای کمتری در اتاق ها و هر جای دیگری اشغال می نماید، امروزه به شدت مورد توجه خریداران قرار دارند.

کمد ریلی اتاق

انواع کمد ریلی

کمد ریلی چوبی و روکش چوب (شیک و با دوام)

کمد نئوپان (هزینه ی کم و بسیار کاربردی)

ام دی اف و روکش چوب (بسیار کم هزینه، با دوام)

مدل کمد دیواری ریلی شیشه ای (خاص و درخشان)

کمد های آینه ای (جدید و مدرن)

کمد ریلی اتاق خواب

مزایای کمد های ریلی

هزینه پایین نصب کمد های ریلی

مقاومت بالای درب ریلی

قابلیت سفارشی سازی

استفاده چندگانه

اشغال فضای بسیار کم

مدل کمد

اجرای کمد ریلی

اجرای کمد ریلی

اجرای کمد ریلی

کمد ریلی اتاق

کمد ریلی اتاق

کمد ریلی اتاق

کمد ریلی اتاق

کمد ریلی اتاق خواب مدرن

کمد ریلی اتاق خواب مدرن

کمد ریلی اتاق خواب مدرن

کمد ریلی اتاق خواب مدرن

سخن پایانی: نکاتی که هنگام خرید کمد ریلی باید توجه نماییم.

در موقع خریدن و یا سفارش دادن کمد دیواری های ریلی اتاق خواب باید به نکاتی توجه کنیم، جنس کمد ارتباط مستقیم به ریل ها دارد، تلاش کنید از بهترین نوع یراق و ریل موجود در بازار در ساخت کمد استفاده شده باشد و یا اگر می خواهید سفارش دهید با پرداخت بیشتر حتما از سازنده بخواهید بهترین ریل و یراق را بکار ببرد. بسیاری از سازندگان کمد دیواری ریلی با هدف کاهش هزینه های ساخت از ریل های ارزان قیمت که همان ریل های 40 کیلوگرمی هستند استفاده می کنند، در صورتیکه بهتر است از ریل های 80 کیلوگرمی استفاده شود، رعایت این نکته باعث طول عمر بیشتر درب ها و کاهش استهلاک آنها می شود و همچنین خرابی های ناشی از حمل را به حداقل می رساند.

ضمنا هنگام انتخاب رنگ و طرح و حتی طراحی داخلی کمد دیواری حتما به رنگ درب اتاق و همچنین رنگ سرویس های خواب و طرح سایر لوازم اتاق توجه نمایید. ما نیز با تیمی تخصصی و با تجربه در کنار شماییم تا بهترین کمد های ریلی در شیراز و جنوب کشور را با خلاقیت و ظرافت به شما ارائه دهیم. برای دریافت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

نویسنده : ص.توکلی / سرپرست تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

کمد ریلیکمد ریلی شیشه ایکمد ریلی آینه ایکمد ریلی ام دی افجدید ترین کمد های ریلی

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه