آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

مدل گچبری سقف آشپزخانه

مدل گچبری سقف آشپزخانه

مدل گچبری سقف آشپزخانه
گچ به خاطر خاصیت شکل‌پذیری، چسبندگی، رنگ مطلوب، کاربرد راحت و ارزانی، کاربرد زیادی در صنعت ساختمان دارد. در این نوشتار می خواهیم در خصوص مدل های گچبری سقف آشپزخانه سخن بگوییم و تصاویری از بهترین طرح ها را برای شما به نمایش درآوریم. همراه ما باشید.

تاریخ مقاله: 1399/01/03

ایرانادکور، مجری تخصصی طراحی و اجرای سقف های گچکاری و گچبری در شیراز با بهره‌گیری از تخصص طراحان حرفه‌ای همواره آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است. انواع مدل های مختلف سقف کاذب را با بهترین کیفیت و قیمت به شما عزیزان ارائه خواهیم داد.

گچبری سقف

اهمیت طراحی سقف آشپزخانه

از زمان اوپن شدن آشپزخانه، توجه به تمام نکات آن روز به روز افزایش یافت یکی از بزرگترین سطوحی که در دست هر معمار و دکوراتیو قرار دارد، سقف است. امروزه علاوه بر اینکه آشپزخانه ها اکثرا از محل نشیمن مهمان کاملا به چشم می آید، این نکته هم مد نظر است که بانوی خانه بخش زیادی از زمان خود را در داخل فضای آشپزخانه سپری می کند، طراحی زیبا، جذاب و بدور از یکنواختی می تواند در روحیه خانم خانواده و به دنبال آن کل اعضا تاثیر به سزایی داشته باشد. گچکاری از صد ها سال قبل خصوصا در بین ایرانیان در تزئینات ساختمانی در بناها وجود داشته و که با گذشت زمان مانند تمام عناصر تزئینی تکامل و تغییر شکل پیدا کرده است.

گچبری

گچکاری سقف

انتخاب نسبت اختلاط گچ و آب از نظر گچکاران متفاوت است. گچ کاران حرفه ای میزان صحیح ترکیب گچ و آب را می دانند. چراکه در صورت استفاده از آب بیش از حد، ترک های ناشی از تبخیر آب در سطح دیوار ایجاد می شود. که زیبایی آن را خدشه دار می کند. همچنین اگر این ترکیب دارای آب بیشتر باشد گرچه کار کردن با آن راحت تر است اما زیبایی خود را بخاطر ترک های بعدی از دست خواهد داد. خمیر سفت نیز خاصیت شکل پذیری و انعطاف خوبی ندارد. پس تجربه در این کار حرف اول را می زند.

گچبری آَپزخانه

ایراد اصلی گچ، ضعف شدید در برخورد با آب است. اگر لوله های آب نشتی کند، گچکاری به سرعت طبله کرده و پوسته پوسته می شود و آنگاه برای رفع این مشکل باید ناحیه مشکل دار را تخریب و دوباره گچ کاری کرد. ضمن اینکه باید ترمیم با دقت صورت بپذیرد تا بعداً فاصله گچبری قدیمی و جدید هم ترک نخورد. برای امروز تعدادی عکس از تزئینات گچبری سقف آشپزخانه آماده کرده ایم که شما کاربران عزیز ایرانادکور از این تصاویر در اجرای تزئینات گچ کاری آشپزخانه ایده بگیرید. مقالات زیر هم جهت مطالعه بیشتر شما در سایت قرار گرفته است :

enlightenedاجرا سقف کاذب گچی

enlightenedنقش کناف در سقف آشپزخانه مدرن

enlightenedایده های جذاب برای بستن اوپن آشپزخانه

گچبری سقف

گچبری

گچبری

گچبری سشقف

گچبری سقف

گچبری سقف آشپزخانه

گچبری سقف آشپزخانه

گچبری سقف آشپزخانه

گچبری سقف آشپزخانه

گچبری سقف آشپزخانه

گچبری آشپزخانه سقف

سخن پایانی

حتما شما هم تمایل داریدکه گچبری سقف آشپزخانه تان متفاوت و شیک به نظر برسد، برای این کار بسیار بهتر است نور پردازی های متفاوتی را برای گچبری طراحی کنید. تا به این وسیله طرح گچبری بسیار متفاوت تر به نظر آید و جلوه بی نظیری هم به آشپزخانه و خانه شما بدهد. ما نیز در تیم دکوراسیون داخلی ایرانادکور در کنار شماییم تا بهترین و مدرن ترین طراحی و اجرای دکوراسیون منزل ایرانی را به شما ارائه دهیم. تیم ما بی شک جزو بهترین شرکت های دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب ایران است.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه