مصالح ساختمانی

سقف کاذب حمام و سرویس بهداشتی

سقف کاذب حمام و سرویس بهداشتی

سقف کاذب حمام و سرویس بهداشتی
سقف کاذب حمام و سرویس بهداشتی از زیباترین و کاربردی‌ترین سقف کاذب‌ها در یک خانه محسوب می‌شوند که کاربردهای بسیاری نیز دارد.

تاریخ: 1399/1/2

امروزه سقف کاذب یکی از بخش‌های اصلی هر ساختمان به حساب می‌آید. زیرا کاربردهای سقف کاذب بسیار متنوع می‌باشد. ایرانادکور، مجری تخصصی طراحی و اجرای سقف کاذب در جنوب کشور با داشتن سابقه‌ای درخشان و طولانی همواره آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می‌باشد.

سقف کاذب حمام و دستشویی

سقف کاذب

امروزه سقف کاذب در تمام بخش‌های مختلف یک ساختمان مسکونی دیده می‌شود و کاربردهای بسیاری نیز دارد. همان طور که در مقاله کارایی سقف کاذب چیست به بررسی و ذکر کارایی و مزایای سقف کاذب پرداختیم، قابل به ذکر است که سقف کاذب می‌تواند از جنس چوبی، گچی، فلزات، پی وی سی، شیشه‌ای، کامپوزیت و دیگر مصالح کاربردی نیز باشد. همچنین سقف کاذب در اندازه‌ها و مدل‌های متفاوتی ساخته و اجرا می‌شود.

سقف کاذب حمام 1

دلایل استفاده از سقف کاذب

سقف کاذب را به دلایل بسیاری استفاده می‌کنند و کاربردهای آن بسیار گسترده است که در ادامه به ذکر این دلایل می‌پردازیم.

* استفاده از سقف کاذب به منظور پوشش سازه و تاسیسات زیر سقف اصلی

* استفاده از سقف کاذب باعث آکوستیک شدن فضا در ساختمان‌های بزرگ و دفاتر می‌شود

* با استفاده از سقف کاذب می‌توان حجم‌های زیبا و دکوراتیو بر روی سقف اصلی ایجاد کرد

* اجرای باکس نور مخفی در سقف

* در فضاهای مرطوب مانند حمام و سرویس بهداشتی استفاده از سقف کاذب باعث جلوگیری از رطوبت و نم به سقف اصلی می‌شود

سقف کاذب آسمان مجازی

نکات انتخاب سقف کاذب سرویس بهداشتی و حمام

در انتخاب سقف کاذب سرویس بهداشتی و حمام باید به نکات مهمی توجه داشت که شاید در دیگر قسمت‌های خانه این نکات در نظر گرفته نشود. سقف کاذب سرویس بهداشتی و حمام باید ضد آب باشد و در مقابل رطوبت و نم مقاومت بالایی داشته باشد، زیرا این محیط‌ها معمولاً همیشه مرطوب هستند.

ضد آب بودن سقف کاذب این مناطق باعث می‌شود تا در طول زمان دچار پوسیدگی نشوند و از انتقال روبت و نم به سقف اصلی جلوگیری شود. سقف کاذب حمام به عنوان یکی از ضروریات در ساخت و اجرا به حساب می‌آید. همچنین سقف کاذب حمام و سرویس بهداشتی نیز علاوه بر کاربردی بودن دارای زیبایی‌های منحصر بفرد خود نیز هستند. برا ی مثال می‌توان با اجرای نورپردازی مناسب در سقف کاذب حمام و سرویس بهداشتی فضای متفاوتی را پدید آورد.

بهترین سقف کاذب حمام

سقف کاذب پی وی سی

سقف کاذب پی وی سی به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اجرای سقف کاذب حمام و سرویس بهداشتی در نظر گرفته می‌شود. سقف پی وی سی به دلیل خاصیت ضد آب بودن برای محیط‌های مرطوب بسیار مناسب است. PVC که نوعی پلیمر ترمو پلاستیک است در برابر نم، رطوبت، ضربه و شکستگی بسیار مقاوم می‌باشد و دلیل این امر نیز جنس پی وی سی است که پلاستیک فشرده است.

انواع سقف کاذب 2

سقف کاذب پلکسی گلاس

سقف کاذب پلکسی گلاس نیز یکی از سقف کاذب مناسب است که دارای ظاهری شفاف می‌باشد و با عبو دادن نور زیبایی بی‌نظیری را به وجود می‎‌آورد. این ورق‌های پلکسی گلاس دارای اندازه و طرح‌های متفاوت می‌باشد که اندازه‌های یک متر و بیست سانتی‌متر و یک متر و هشتاد سانتی متر معمول‌ترین آن‌ها هستند و دارای ضخامت‌های متفاوت نیز می‌باشد.

اجرای سقف کاذب حمام

اگر شما هم به دنبال سقف کاذب مناسب برای حمام و سرویس بهداشتی یا دیگر قسمت‌های منزل مسکونی خود مانند پذیرایی هستید، به شما توصیه می‌کنیم تا با افزایش دانش و اطلاعات خود در مورد سقف کاذب بهترین انتخاب را داشته باشید.

enlightenedاجرای سقف CNC در شیراز

enlightenedمزایا سقف PVC

enlightenedمدل‌های مختلف سقف کاذب

ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای با داشتن سابقه‌ای درخشان در اجرای تخصصی تعمیرات و بازسازی منزل همواره آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه