دکوراسیون

اجرا سقف کاذب گچی

اجرا سقف کاذب گچی

اجرا سقف کاذب گچی
از برجسته ترین های سقف کاذب دکوراتیو تایل گچی است. از مزایای سقف کاذب گچی میتوان به راحتی نصب آن، سرعت بالا به هنگام نصب، دسترسی ساده به فضای تاسیساتی بلافاصله بعد ازنصب و امکان جلوگیری از خروج صدا از محیط اشاره کرد. تایل های گچی دارای تنوع رنگ و پوشش های مختلف هستند. ادامه این بحث را با ما همراه باشید.

تاریخ مقاله : 1398/12/26

ایرانادکور، مجری تخصصی طراحی و اجرای سقف کاذب در شیراز با بهره‌گیری از تخصص طراحان حرفه‌ای همواره آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است. انواع مدل های مختلف سقف کاذب را با بهترین کیفیت و قیمت برای منازل، مکان های تجاری و اداری در کمترین زمان به شما عزیزان ارائه خواهیم داد.

سقف کاذب گچی

سقف کاذب چیست؟

سقف کاذب نوعی از سقف است که پایین‌تر از سقف‌های اصلی ساختمان به کار می‌رود و توسط یک فریم مناسب به سقف اصلی و دیوارهای جانبی‌اش متصل می‌شود و از متریال‌های مختلفی مانند گچ، چوب، پی‌وی‌سی و… ساخته می‌شود. البته با توجه به اینکه بار اصلی سازه بر روی سقف اصلی و دیوارهای کناری‌اش تحمل می‌شود پس هیچ‌گونه بار و فشاری بر روی سقف کاذب اعمال نمی‌شود.

سقف‌ کاذب معمولا در دو مدل ساده و طرح‌دار ساخته می‌شود که استفاده از آن‌ها در دکوراسیون داخلی بسیار اهمیت و کاربرد دارد. همچنین سقف کاذب از قابلیت نورپردازی برخوردار است به همین جهت طراحان سقف کاذب قادرند نورپردازی را در سقف منازل طراحی کنند و چهره‌ای زیبا به دکوراسیون منازل شما ببخشند.

سقف کاذب گچی

مزایای استفاده از سقف کاذب

انتخاب سقف کاذب در مصالح ساختمانی  به عوامل مختلفی مانند قیمت و شرایط اَب و هوایی بستگی دارد. سقف‌های کاذب به نسبت سقف معمولی سبک‌تر هستند و از قابلیت جابجایی و برداشت سقف نیز برخوردار هستند.

از دیگر مزایای سقف کاذب اقتصادی بودن آن است. ضمناً سقف‌های کاذب قابلیت عایق صوتی بودن را دارند. همچنین اگر اجرای سقف کاذب به‌صورت اصولی و صحیح اجرا شود، باعث کاهش مصرف سوخت و انتقال حرارت نیز می‌شود.

سقف کاذب گچی

مطالعه مقالات زیر هم به شما کمک خواهد کرد :

enlightenedقیمت انواع سقف کاذب در شیراز

enlightenedکارایی سقف کاذب چیست ؟

enlightenedمدل سقف کاذب کناف

سقف گچی

انواع سقف کاذب گچی

این نوع سقف کاذب معمولا برای مکان های اداری و تجاری استفاده می شود و زیبایی خاصی برای دکوراسیون داخلی منزل ندارد. مزایای سقف کاذب گچی: نصب آسان و سریع؛ وزن سبک؛ قابلیت رنگ کردن .

سقف کاذب گچی ساده: به صورت ساده و تنها از گچ تولید شده؛ ارزان ترین نوع سقف کاذب است؛ برای استفاده در مناطق مرطوب و در تماس با آب محدودیت دارد.

سقف کاذب گچی با پشت آلومینیوم و روکش پی وی سی: در پشت این نوع سقف از آلومینیوم استفاده شده؛ سقف گچی که دارای یک روکش پی وی سی است. به صورت ساده و پانچی مربعی و دایره ای منظم و نامنظم در بازار وجود دارد. سقف گچی دارای خاصیت آکوستیک نیز می باشد و در آموزشگاه های موسیقی کاربرد دارد. در مقابل آب و رطوبت از مقاومت بالایی برخودار میباشد. قیمت اقتصادی ؛ گران تر از سقف کاذب گچی ساده است.

سقف گچی با روکش پی وی سی: همین سقف گچی با یک روکش پی وی سی است. به صورت ساده و پانچی مربعی و دایره ای منظم و نامنظم موجود است. این نوع از سقف گچی هم دارای خاصیت آکوستیک بوده و در مقابل آب و رطوبت از مقاومت بالایی برخودار میباشد.

تایل های گچی طرحدار: دارای طرح های متفاوتی مانند حصیری ، تخم مرغی ، لوزی و طرح هایی با تنوع بیشتر است. فقط جنبه ی تزئینی داشته و می تواند محیط را یکنواختی خارج کند.

اما شاید انتخاب بهترین نوع از این تایل ها بسته به کاربردیکه شما توقع دارید پیچیده باشد. برای انتخاب بهتر و اجرای حرفه ای ما در ایرانادکور در کنار شماییم تا برترین اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز را برایتان به ارمغان بیاوریم. اجرا سقف کاذب گچی در شیراز را به ما بسپارید چراکه از اجرای سقف کاذب حمام گرفته تا سقف کاذب در فضاهای اداری، را در اسرع وقت برای شما اجرا خواهیم کرد. با ما در تماس باشید.

نویسنده : ص.توکلی/عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

سقف کاذبسقف کاذب تایل گچیمزایای سقف کاذباجرای سقف کاذب در شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه