مصالح ساختمانی

سقف کاذب حمام

سقف کاذب حمام

سقف کاذب حمام
سقف کاذب به عنوان یکی از ضروریات در اجرای ساختمان و بخش‌های مختلف منزل مسکونی به حساب می‌آید. سقف کاذب حمام دارای مزایای بسیاری است و در طرح‌های مختلفی نیز اجرا می‌شود.

تاریخ: 1398/12/25

تا به حال به سقف کاذب حمام منزل خود توجه کرده‌اید؟ آیا ترجیح می‌دادید که سقف کاذب حمام خود را تغییر دهید یا به همین شکل باقی بگذارید؟ ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از تیمی متخصص و داشتن سابقه‌ای درخشان در طراحی و اجرای سقف کاذب همواره آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می‌باشد.

سقف کاذب حمام و سرویس بهداشتی

سقف کاذب چیست؟

همان‌طور که در مقاله کارایی سقف کاذب چیست به این مطلب اشاره شد که سقف کاذب انواع مختلفی دارد و دارای مزایای بسیاری است. سقف کاذب به تنهایی کاربردی ندارد و باید به سازه اصلی ساختمان و سقف متصل باشد. هنگام نصب سقف کاذب و اتصال آن به سقف اصلی، فاصله کمی بین دو سقف ایجاد می‌شود.

همین فاصله کم ایجاد شده بین دو سقف بهترین شرایط را برای اجرای تاسیسات مورد نیاز، اجرای نورپردازی و پوشاندن عیوب و قسمت‌های ناسالم سقف اصلی ایجاد می‌کند. حال قابل به ذکر است که سقف کاذب نه تنها در سالن پذیرایی و پارکینگ کاربرد دارد، بلکه یک انتخاب بسیار عالی برای بخش‌های مرطوب مانند حمام و سرویس بهداشتی به حساب می‌آید.

انواع سقف کاذب 1

سقف کاذب حمام

امروزه سقف کاذب در حمام و دستشویی تقریباً بخشی جدا نشدنی از ساختمان به حساب می‌آید. سقف کاذب در حمام کاربردهای بسیاری دارد. سقف کاذب حمام علاوه بر اینکه از انتقال نم و رطوبت به سقف اصلی جلوگیری می‌کند، به عنوان یک سازه مناسب فضای خوبی را برای نورپردازی فراهم می‌کند. اجرای سقف کاذب کناف باید حتماً توسط یک تیم متخصص صورت بگیرد.

انواع کاربردهای کناف در ساختمان بسیار گسترده هستند و علاوه بر سقف کاذب به عنوان دیوارهای جداکننده نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. از مزیت‌های سقف کاذب کناف می‌توان به مواردی از جمله انعاف پذیری بالا در طراحی و اجرای آن اشاره کرد. همین امر باعث می‌شود تا سقف کاذب کناف در دیگر بخش‌های ساختمان و دفاتر تجاری و اداری نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

سقف کاذب آسمان مجازی

مزایا سقف کاذب حمام

سقف کاذب از نظر اجرا به دو دسته یکپارچه و مشبک تقسیم می‌شود و همین امر استفاده از طرح‌های مختلف و اجرای سقف کاذب در مکان‌های مختلف را آسان‌تر می‌کند.

سقف کاذب دارای انواع مختلفی مانند: سقف کاذب آسمان مجازی، سقف کاذب پی وی سی، سقف کاذب طلقی، سقف کاذب پلکسی گلاس و سقف کاذب تایل می‌باشد. این تنوع گسترده سقف کاذب و کاربردهای مختلف آن باعث می‌شود تا هر فرد با در نظر گرفتن بودجه و شرایط منزل مسکونی خود یکی از آن‌ها را انتخاب کند. سقف کاذب در حمام باعث جلوگیری از رطوبت‌زدگی سقف اصلی می‌شود هزینه‌های گران تعمیر و بازسازی سقف اصلی را بسیار کاهش می‌دهد.

اجرای سقف کاذب در شیراز

در هنگام انتخاب طرح و مدل سقف کاذب برای حمام بهتر است تا به دیگر شیرآلات و لوازم بهداشتی داخل حمام دقت کنید تا بتوانید طرح و رنگی را برای سقف کاذب خود انتخاب کنید که با دکور حمام شما همخوانی داشته باشد. رنگ کاشی‌های بدنه و کف هم می‌تواند در انتخاب رنگ مناسب برای مدل سقف کاذب حمام در نظر گرفته شود.

آیا شما هم به دنبال یک تیم متخصص برای اجرای سقف کاذب ساختمان خود هستید؟ یا هنوز در مراحل اولیه تصمیم‌گیری و انتخاب بین انوع مختلف سقف کاذب هستید؟ مطالعه مقالات زیر در حوزه سقف کاذب و انواع آن به شما در تصمیم‌گیری قطعاً کمک بزرگی خواهد کرد.

enlightenedاجرای سقف کاذب در شیراز

enlightenedقیمت انواع سقف کاذب در شیراز

enlightenedاجرای سقف کاذب کناف

اجرای سقف کاذب حمام

ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص تیمی حرفه‌ای و طراحان توانا و همچنین با داشتن سابقه‌ای طولانی در اجرای سقف کاذب و نورپردازی در شیراز همواره آماده ارائه بهترین خدمات به شما همراهان گرامی می‌باشد.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه