دکوراسیون

مدل کاغذ دیواری پشت تلویزیون

مدل کاغذ دیواری پشت تلویزیون

مدل کاغذ دیواری پشت تلویزیون
مدل کاغذ دیواری پشت تلویزیون در دکوراسیون داخلی می تواند نقشی بسیار موثر در زیبایی خانه ایفا کند. تلویزیون معمولا در جایی وسط فضای پذیرایی و یا نشیمن را دارد که می تواند یک کانون مرکزی در خانه به حساب آید. در این نوشتار قصد داریم این موضوع را بررسی نماییم. همراه ما در ایرانادکور باشید.

تاریخ مقاله : 1398/12/25

ایرانادکور، انتخابی هوشمندانه برای برنامه ریزی، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، مفتخر است با سالها تجربه و انجام پروژه های ریز و درشت موفق در کنار شما عزیزان باشد. کارشناسان ما همواره آماده پرسش و پاسخ های طراحی داخلی و در خدمت شما خواهند بود.

دیوار پشت ال سی دی

انواع مدل کاغذ دیواری پشت تلویزیون

در کنار هم جمع شدن خانواده ها گاهی به دور تلویزیون انجام می گیرد. معمولا همه ما تلویزیون را در جایی می گذاریم که تعداد بیشتری از افراد، بهترین دید برای تماشای برنامه ها را داشته باشند. حتی دوست داریم خانم خانه هم بتواند هنگام کار در آشپزخانه برنامه را به همراه سایر اعضا دنبال نماید. پس این موضوع می تواند بسیار مهم باشد.

با ورود تلویزیون های فوق مدرن و جذاب به خانه ها، خود تلویزیون به عنوان یکی از زیبایی ها و المان های دکوری خانه در آمده و ما دوست داریم حتی دیوار پشت آن را تزیین و دکور کنیم.

یکی از بهترین انتخاب ها برای دیوار پشت تلویزیون، کاغذ دیواری است. انواع مدل کاغذ دیواری پشت تلویزیون و مخصوص این کار در بازار موجود است. که می تواند جلوه ای با شکوه به سالن پذیرایی یا نشیمن شما بدهد.

کاغذ دیواری پشت تلویزیون

بهترین کاغذ دیواری برای پشت تلویزیون

کاغذ دیواری می تواند سادگی دیوار پشت تلویزیون را با طرح ها و نقش های زیبای خود بپوشاند این طرح ها و نقش ها حتما با سبک بقیه وسایل خانه هماهنگ است.

به یاد داشته باشید که تلویزیون روشن همیشه در حال نمایش تصاویر متحرک و با نور و رنگ های درخشان است پس اگر از طرح های شلوغ و پرکار استفاده کنید چشم شما خسته تر از حالت طبیعی خواهد شد. پس سعی کنید کاغذی ساده اما دارای جلوه و زیبایی انتخاب کنید.

پس بهتر است هر طرحی از کاغذ دیواری که برای پشت تلویزیون انتخاب می کنید، طوری باشد که تضاد زیادی در زمینه و گل آن به چشم نخورد تا هنگام تماشای تلویزیون چشم بیننده را خسته و ذهنش را آشفته نکند.

کاغذ دیواری سنگی

سبک کلاسیک و مدرن در انتخاب کاغذ دیواری پشت ال سی دی

برای علاقمندان به طرح سنگ های آنتیک و مصنوعی و چوب، این مدل کاغذ دیواری عالی به نظر می رسد. چرا که نیاز به پرداخت هزینه های  گزاف سنگ و زمان زیاد نصب چوب را نخواهید داشت. این نوع از کاغذ ها جلوه شیک و اصیلی نیز به پس زمینه تلویزیون و دیوار پشت آن خواهند داد. این طرح ها مناسب هر دو سبک مدرن و کلاسیک هستند.

کاغذ دیواری های راه راه و دارای طرح های زاویه دار و هندسی که مناسب سبک مدرن هستند هم این روزها بسیار مورد توجه جوانان قرار گرفته است.

مدل کاغذ دیواری پشت تلویزیون، می تواند گل و برگ باشد که بیشتر مناسب سبک کلاسیک است. اما باز هم توجه کنید که تفاوت رنگ گل و برگ کاغذ دیواری با زمینه زیاد نباشد زیرا منظره خوشایندی را نخواهید داشت.

از انواع دیگر کاغذ دیواری، انواع پوستری هستند. پوسترهای دیواری زیادی در بازار موجود هستند که همانند تابلو بزرگ زیبایی حتی به صورت سه بعدی برای نصب دیوار پشت تلویزیون عالی هستند.

کاغذ دیواری پوستری

مقالات زیر را حتما به شما کمک خواهند کرد :

enlightenedدکوراسیون دیوار پشت تلویزیون با کناف

enlightenedطراحی دیوار پشت ال سی دی با ام دی اف

enlightenedکاغذ دیواری سه بعدی چیست؟

کاغذ دیواری مدرن

ما نیز در ایرانادکور دوشادوش شماییم تا بهترین اجرای دکوراسیون در شیراز و جنوب کشور را ارائه دهیم. اگر می خواهید بهترین مدل کاغذ دیواری پشت تلویزیون را انتخاب کنید و تردید دارید می توانید با شماره های ما تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید. حتی اگر در چگونگی محاسبه تعداد رول کاغذ دیواری ابهامی دارید می توانید با کارشناسان ما در این خصوص صحبت کنید.

نویسنده : ص.توکلی /عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

کاغذ دیواری پشت ال سی دیبهترین کاغذ دیواری پشت تی ویکاغذ دیواری پشت تلویزیونانتخاب کاغذ دیواری

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه