دکوراسیون

چیدمان وسایل اتاق خواب

چیدمان وسایل اتاق خواب

چیدمان وسایل اتاق خواب
اتاق خواب جایی است برای آرامش جسم و روح ، مکانی دور از چشم مهمان ها فقط برای خودمان. دکوراسیون اتاق خواب هم به همین دلیل اهمیت بسیار دارد. پس اگر اتاق دنجی می خواهید که اصول چیدمان وسایل اتاق خواب در آن به بهترین شکل رعایت شده باشد این مطلب را با ما مرور نمایید.

تاریخ مقاله : 1398/12/23

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی با رعایت مهمترین اصل که همان سلیقه مشتری است، بهترین ایده ها و خلاقانه ترین روش ها را به شما ارائه خواهد داد. ما در کمترین زمان ممکن و صرف حداقل هزینه، فضای اطراف شما را متحول خواهیم نمود. طراحی بخش‌های مختلف واحد مسکونی خود را به ما بسپارید.

چیدمان اتاق خواب

چگونگی چیدمان وسایل اتاق خواب

داشتن فضای کافی در طراحی دکور اتاق خواب، خصوصا وقتی فضا کم است بسیار اهمیت دارد. اگر اتاق خواب شما کوچک است می توانید با چیدمان مناسب، بهترین دکوراسیون را برای اتاق خواب خود انتخاب کنید و مکانی دنج و رویایی برای خود بسازید. سؤالي كه ممكن است پيش بيايد اين است كه چطور می توان اين كار را به درستی انجام داد؟

 نکاتی برای چیدمان صحیح اتاق خواب

اتاق خواب شما دارای پنجره های بزرگی است؟ با استفاده از پرده مناسب، چیدمان وسایل را به گونه ای انجام دهید که تخت خواب شما در نقطه کانونی نورپردازی پنجره در طول روز قرار گیرد.

اگر چیدمان اتاق خواب به گونه ای باشد که به فرد احساس اضطراب و پریشانی بدهد از هدف دور شده ایم. چیدمان نامناسب وسایل و شلوغی و بی نظمی هارمونیک در اتاق خواب موجب برهم خوردن تمرکز می شود. پس نظم و خلوتی اتاق را حفظ کنید.

به مقیاس یا اسکیل توجه کنید. در اتاق خواب کوچک به جای خرید تخت خواب های چوبی بزرگ می توان از تخت خواب های فلزی کوچک استفاده کرد. تخت هایی که سرتخت بزرگی دارند فضای زیادی از اتاق خواب را اشغال می کنند و به هیچ وجه مناسب اتاق های نقلی و آپارتمانی نیستند.

دکوراسیون اتاق خواب

وسایل چند منظوره در اتاق خواب

امروزه برای چیدمان وسایل اتاق خواب، تخت ها و وسایل چند منظوره ای در بازار عرضه شده اند که به نام مبلمان تاشو شناخته می شوند. وسایل چند منظوره معمولا قابلیت جمع شدن و تغییر شکل جهت تغییر کاربرد دارند مثلا پس از پایان زمان استراحت می توان تخت را به کاناپه تبدیل یا آن را به سمت دیوار جمع کرد.

قفسه و شلف در اتاق خواب

دیوارها یا قفسه های کوتاه و کم عرض برای قرار دادن وسایل شخصی می تواند استفاده شود. با میزهای آرایش یا دراورهای بزرگ فضای اتاقتان را کوچک و تنگ نکنید، وسایل خود را تا جایی که امکان دارد در قفسه، شلف و کمد بچینید و از چیدن آن بر روی میز در معرض دید و یا دور تا دور اتاق خود داری کنید.

اصول چدمان اتاق خواب

گل های طبیعی در اتاق

استفاده از گل نیز می تواند راهی بسیار عالی برای زيباتر كردن اتاق خواب باشد؛ حتی بعضی از افراد طرفدار گل های خشک هستند، پس می توانند بوسیله همان گل های خشک زیباترین دکور را خلق کنند. بعضی ديگر هم طرفدار گل های طبیعی هستند كه می توانند با توجه به سليقه و علاقه به انوع گلدان های آپارتمانی گلدان هایی از گل های زیبا را به اتاق خود دعوت نمایند.

پیشنهادات ما برای مطالعه بیشتر :

enlightenedاتاقی به سبک جوانی

enlightenedایده‌های دکوراسیون اتاق خواب 2019

enlightenedدکوراسیون اتاق دو تخته خوابه

دکور اتاق

سخن آخر ایرانادکور

آینه ها، تابلو ها، قاب عکس ها، آباژور و دیگر المان های دکوراتیو همه در اختیار شماست تا با سلیقه خودتان و کمی خلاقیت اتاقی با شکوه بسازید. به یاد داشته باشید معیار انتخاب در چیدمان وسایل اتاق خواب، سلیقه شماست. تلاش کنید چیزی را بر آن ترجیح ندهید چرا که در دراز مدت پشیمان خواهید شد. پس سلیقه خود را فدای مد روز و یا تقلید از دیگران نکنید.

ما نیز در ایرانادکور کنار شماییم تا برترین دکوراسیون اتاق خواب را برایتان رقم بزنیم. کافیست با شماره های ما تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان ایده های ناب طراحی داخلی را تجربه کنید. بهترین دکوراسیون داخلی در شیراز را با ما تجربه کنید.

نویسنده : ص.توکلی/عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

چیدمان اتاق خواباصول چیدن وسایل در اتاق خوابدیزاین اتاق خواببهترین دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه