مقالات تخصصی معماری

کرکره برقی پارکینگ

کرکره برقی پارکینگ

کرکره برقی پارکینگ
آیا به دنبال انتخاب یک درب مناسب برای پارکینگ خود هستید؟ تا چه اندازه با انواع درب‌های پارکینگ آشنایی دارید؟ انتخاب شما کرکره برقی پارکینگ نیست؟

تاریخ: 1399/5/29

امروزه شاید به دلایل متفاوتی استفاده از کرکره برقی پارکینگ محبوبیت زیادی در میان انسان‌ها پیدا کرده است. کرکره برقی پارکینگ با داشتن مزایای منحصر به فرد خود به یکی از انتخاب‌ها برای درب پارکینگ تبدیل شده است. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور قصد دارد تا در این مقاله به بررسی این موضوع بپردازد.

مدل کرکره برقی برای پارکینگ

معرفی کرکره برقی پارکینگ

پارکینگ یکی از بخش‌های مهم هر خانه و آپارتمانی به حساب می‌آید که تامین امنیت آن همیشه حرف اول را می‌زند. در این میان، کرکره برقی پارکینگ یکی از انواع کرکره‌های اتوماتیک پارکینگی می‌باشد که به دلیل داشتن مزایای بسیار، مورد توجه همگان قرار گرفته است. این مزایا عبارتند از: بالا بودن ضریب امنیت کرکره‌های برقی پارکینگ، عملکرد و کارآیی طولانی مدت و همچنین اشغال کردن فضای اندک. کرکره‌های برقی پارکینگ به دلیل اینکه در هنگام جمع شدن بر زیر سقف جمع می‌شوند، فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند. درب پارکینگ ریلی نیز یک انتخاب خوب به شمار می‌آید.

کرکره برقی پارکینگ جذاب

نکات انتخاب کرکره برقی پارکینگ

در هنگام انتخاب کرکره برقی پارکینگ باید به یک سری از نکات همیشه توجه داشت. برای مثال باید توجه داشت که اگر از کرکره برقی برای پارکینگ یک آپارتمان استفاده می‌شود، حتماً باید از موتوری برای کرکره برقی استفاده کرد که پاسخگوی تعداد دفعات خروج و ورود بالای ماشین‌های ساختمان باشد. همچنین به دلیل اینکه در یک ساختمان مسکونی آرامش و سکوت از اهمیت بسیاری برخوردار است، باید به این نکته توجه داشت که کرکره برقی صدای زیاد و گوشخراشی نداشته باشد. همچنین انتخاب بهترین رنگ برای درب پارکینگ نیز بسیار موثر است.

انواع طرح کرکره برقی پارکینگ

کرکره برقی پارکینگ دارای تیغه‌ها موتورهای مختلفی می‌باشد که هر کدام به نوبه خود کارآیی و قیمت ویژه خود را دارند. تیغه‌ها که ظاهر اصلی درب پارکینگ را تشکیل می‌دهند دارای سه نوع مختلف می‌باشند و هر شخص می‌تواند با توجه به بودجه در نظر گرفته شده برای خرید درب پارکینگ و مدل مورد نظر خود به انتخاب یکی از انواع این مدل‌ها بپردازد. این تیغه‌ها عبارتند از: تیغه آلومینیوم کرکره برقی پارکینگی، تیغه آلومینیوم و شفاف به صورت ترکیبی و تیغه کرکره پلی کربنات شفاف. اگر شما به درب‌های فرفوژه نیز علاقه‌مندید، مطالعه مقاله معرفی درب‌هاب فرفوژه به شما پیشنهاد می‌شود.

انواع مدل کرکره برقی پارکینگ

طراحی پارکینگ خانه در شیراز همواره از اهمیت بسیاری برخوردار بوده است. قطعاً شما نیز به فضای پارکینگ منزل خود اهمیت می‌دهید و قصد دارید تا با کسب اطلاعات دقیق در زمینه انواع درب‌های پارکینگ و کارآیی آن‌ها در نهایت یک انتخاب مناسب و منحصر به فرد را داشته باشید. در همین راستا، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با مطالعه مقالات زیر به این خواسته خود دست یابید و همواره بهترین و منحصر به فردترین انتخاب را داشته باشید.

enlightenedمعرفی درب‌های فرفوژه

enlightenedکارآیی درب تاشو

enlightenedنصب درب آکاردئونی در شیراز

بهترین کرکره برقی پارکینگ

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا با قرار دادن اطلاعات صحیح و کافی در تمامی زمینه‌های انتخاب درب مناسب برای پارکینگ و همچنین کرکره برقی پارکینگ به شما عزیزان در انتخاب مناسب کمک کند. طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل از مهم‌ترین تخصص تیم ایرانادکور به حساب می‌آید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه