مصالح ساختمانی

کاغذ دیواری جدید 2021

کاغذ دیواری جدید 2021

کاغذ دیواری جدید 2021
امروزه انواع مختلفی از کاغذ دیواری با طرح‌ها و ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد خود در بازار موجود هستند که بهتر است تا هر شخص با بررسی دقیق هر کدام از انواع کاغذ دیواری به انتخاب مناسب‌ترین طرح بپردازد.

یکی از زیبایی‌های هر منزل و یا هر فضای دیگری در اصل توسط دیوارپوش‌های آن فضا مشخص می‌شود. اگر شما به کاغذ دیواری برای فضای داخلی منزل خود علاقه دارید؛ به شما تبریک می‌گوییم. کاغذ دیواری به عنوان یکی از بهترین و متنوع‌ترین دیوارپوش‌ها به حساب می‌آید.

امروزه انواع مختلفی از کاغذ دیواری با طرح‌ها و ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد خود در بازار موجود هستند که بهتر است تا هر شخص با بررسی دقیق هر کدام از انواع کاغذ دیواری به انتخاب مناسب‌ترین طرح بپردازد.

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با داشتن سابقه‌ای درخشان در اجرای انواع کاغذ دیواری در شیراز همواره تلاش می‌کند تا برترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد. انواع کاغذ دیواری جدید 2021 بسیار جذاب هستند.

New wallpaper 2021 - 3

کاغذ دیواری نانوون

نسل جدیدی از کاغذ دیواری وارد بازار شده است که به محیط زیست آسیبی نمی‌رساند و در ساخت آن از مواد اولیه پارچه‌ای استفاده شده است. این کاغذ دیواری را با نام کاغذ دیواری Non-Woven (نان وون) در بازار می‌شناسیم و معنای فارسی کلمه معادل “غیر بافته شده” است.

در ساخت این کاغذ دیواری به هیچ عنوان از مواد پلاستیکی استفاده نشده است. مواد تشکیل دهنده‌ی کاغذ دیواری‌های نان وون در اصل ترکیب الیاف فیبر سلولزی بلند و الیاف نساجی با یکدیگر هست.

در صورت کثیف شدن کاغذ دیواری نانوون، به راحتی می‌توان این کاغذ دیواری را با آب و اسفنج شست و به تمیزی روز اول تبدیل کرد. از آنجایی که در ساخت کاغذ دیواری نان وون از فیبرهای طبیعی و مصنوعی استفاده شده است؛ مراحل تمیز کردن این کاغذ دیواری بسیار ساده است.

این شبکه در کاغذ دیواری نان وون از مواد کاغذی و الیاف تشکیل شده است و به وسیله مواد آکرولیک تقویت می‌شوند و به یکدیگر چسبانده می‌شوند. کاغذ دیواری نانوون به راحتی از سطح دیوار جدا می‌شود و می‌توان این کاغذ دیواری را به صورت سالم از دیوار جدا نمود و در فضای دیگری از آن استفاده نمود.

این کاغذ دیواری‌ها پاره نمی‌شوند و به صورت ورقه‌ای و یکدست از روی دیوار جدا می‌شوند. فقط کافی است تا با نحوه نصب و جداسازی کاغذ دیواری نانوون آشنا شوید.

New wallpaper 2021 - 2

کاغذ دیواری آینه‌ای

مدلی جدید از کاغذ دیواری وجود دارد که دارای طرح بسیار خاصی است. کاغذ دیواری‌های بسیار براق که شبیه به آینه به نظر می‌رسند، در رنگ‌های بسیار روشن مانند: سفید – کرم – یاسی – لیمویی – طلایی – نقره ای  و چندین رنگ روشن دیگر در بازار موجود هستند.

از کاغذ دیواری آینه‌ای معمولاً برای دیوار پشت تلویزیون، دیوارپشت ویترین و یا برخی دیوارهای خاص خانه مورد استفاده می‌کنند. از این نوع کاغذ دیواری در هتل‌ها، رستوران‌های لاکچری و برخی فروشگاه های خاص استفاده می‌گردد. این کاغذ دیواری‌ها زیبایی خاصی را به فضا می‌بخشند.

New wallpaper 2021 - 1

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی یکی از انواع کاغذ دیواری پوستری به حساب می‌آید، با این تفاوت که طرح‌های چاپ شده بر روی کاغذ دیواری سه بعدی همان‌طور که از اسم آن پیدا است، طرح‌های متفاوت و سه بعدی هستند.

امروزه به دلیل رقابت بین تولید کننده‌ها، طرح‌های متنوع و بسیار جذابی از کاغذ دیواری سه بعدی به بازار عرضه شده است. کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون در اصل یک طرح جذاب و زیبا به حساب می‌آید. کاغذ دیواری سه بعدی به دلیل تنوع طرح و رنگ زیادی که دارد، در همه مکان‌های اداری، تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در ادامه نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید.

کاغذ دیواری پوستری

کاغذ دیواری طرح مدرن

فروش کاغذ دیواری در شیراز

5 New wallpaper 2021

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در اجرای کاغذ دیواری منزل در شیراز همواره تلاش می‌کند تا خدماتی شایسته و منحصر به فرد را به شما عزیزان ارائه دهد.

فروش و نصب کاغذ دیواری در شیراز یکی از خدمات تخصصی و حرفه‌ای تیم ایرانادکور است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید. همچنین، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از بخش پروژه‌های اجرا شده توسط تیم حرفه‌ای ایرانادکور نیز بازدید نمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

اجرای کاغذ دیواری در شیرازبهترین کاغذ دیواری در شیرازاجرای کاغذ دیواریکاغذ دیواری نان وون

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه