دکوراسیون

چیدمان میز ناهارخوری در پذیرایی

چیدمان میز ناهارخوری در پذیرایی

چیدمان میز ناهارخوری در پذیرایی
در سالن‌های پذیرایی معمولا مبلمان و میز ناهارخوری دیده می‌شود. نحوه چیدمان میز ناهارخوری در پذیرایی و در کنار مبلمان در اصل مشخص کننده دکوراسیون داخلی منزل شما می‌باشد.

تاریخ: 1399/9/17

امروزه میز ناهارخوری به بخشی جدانشدنی و ضروری در دکوراسیون داخلی منزل تبدیل شده است. به همان اندازه که انتخاب یک ست کامل و زیبای میز ناهارخوری حائز اهمیت است، انتخاب بهترین نحوه چیدمان میز و صندلی ناهارخوری نیز در دکوراسیون منزل بسیار تاثیرگذار می‌باشد. قطعاً چیدمان میز ناهارخوری در سالن پذیرایی در مرحله اول به سلیقه و ذوق شخصی افراد بستگی دارد، ولی توجه به یک سری نکات به شما در انتخاب بهترین چیدمان کمک خواهد کرد. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز در این مقاله به بررسی این موضوع می‌پردازد.

چیدمان میز ناهارخوری در پذیرایی 5

بهترین چیدمان میز ناهارخوری

اولین نکته مهم و تاثیرگذار در انتخاب میز ناهارخوری برای منزل توجه به متراژ فضای سالن پذیرایی است. اگر قصد دارید تا میز ناهارخوری را در سالن پذیرایی قرار دهید، باید تعداد صندلی‌های میز را با توجه به متراژ فضا انتخاب کنید. میزهای دو نفره، چهار نفره، شش نفره و 12 نفره در طرح‌ها و مدل‌های متفاوت در بازار وجود دارند که هر شخص می‌تواند با توجه به سلیقه و علاقه شخصی خود به انتخاب بهترین طرح بپردازد. اما پس از انتخاب بهترین طرح میز ناهارخوری، به سراغ مهم‌ترین موضوع می‌رسیم. نحوه چیدمان میز ناهارخوری در سالن پذیرایی!

چیدمان میز ناهارخوری در پذیرایی 4

توجه داشته باشید که عوامل بسیاری در انتخاب مدل مناسب میز ناهارخوری مناسب برای منزل تاثیرگذار هستند. اگر متراژ فضای منزل شما کم است، به هیچ عنوان سراغ میزهای بزرگ و صندلی زیاد نروید. همچنین مدل سالن پذیرایی منزل شما از مهم‌ترین عواملی است که نحوه چیدمان میز ناهارخوری را مشخص می‌کند. به منظور جدا کردن فضای ناهارخوری از فضای مبلمان و پذیرایی در سالن پذیرایی بهتر است تا از دو فرش متفاوت و با اندازه مناسب برای هر کدام از فضاها اقدام کنید. فرش زیر میز ناهارخوری را با توجه به تعداد صندلی‌های میز انتخاب کنید. همچنین اگر متراژ سالن پذیرایی کم است، استفاده از میزهای ناهارخوری مناسب خانه‌های کوچک می‌تواند از بهترین ایده‌ها به حساب آید.

چیدمان میز ناهارخوری در پذیرایی 3

بهترین مکان میز ناهارخوری در پذیرایی

بهترین مکان برای قرار گیری میز ناهارخوری در سالن پذیرایی در اصل فضایی نزدیک به آشپزخانه می‌باشد. زیرا در هنگام آماده کردن غذا برای پذیرایی و سرو ناهار یا شام، میزبان نباید کل طول خانه را با ظروف غذا طی کند تا به میز ناهارخوری برسد. همچنین بعد از اتمام غذا نیز روند جمع‌آوری ظروف و انتقال آن‌ها به آشپزخانه نیز ساده‌تر است. علاوه بر این، میز ناهارخوری نباید در بین مسیر رفت و آمد قرار بگیرد و ایجاد مشکل و سردرگمی برای افراد نماید. قرار دادن میز ناهارخوری در یک گوشه معمولاً بهترین حالت است. میز ناهارخوری دو نفره معمولا برای خانه‌های کوچک مناسب است.

چیدمان میز ناهارخوری در پذیرایی 2

یکی دیگر از نکاتی که باید در هنگام چیدمان میز ناهارخوری در پذیرایی به آن توجه داشته باشید این موضوع است که پشت یکی از مبل‌ها باید حتماً به میز ناهارخوری باشد، زیرا فقط در این حالت تفکیک فضای ناهارخوری و پذیرایی اتفاق می‌افتد. در بهترین حالت باید مبلمان در سالن پذیرایی به شکل L یا U چیده شوند. در این حالت در فضای سالن پذیرایی بهترین چیدمان را خواهید داشت. در ادامه نیز مطالعه مقالات زیر به شما کمک می‌کند تا بتوانید با اطلاعات کامل و صحیح دست به انتخاب میز ناهارخوری بزنید.

enlightenedمیز و صندلی چوبی چهار نفره تاشو

enlightenedانتخاب میز و صندلی ناهارخوری

enlightenedچیدمان میز ناهارخوری

چیدمان میز ناهارخوری در پذیرایی 1

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا برترین و خاص‌ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد. دکوراسیون داخلی منزل همیشه تاثیر به سزایی در آرامش و احساس خوب اعضای خانواده دارد. بنابراین از این امر مهم غافل نشوید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

چیدمان میز ناهارخوری در پذیراییبهترین چیدمان میز ناهارخوریاصول چیدمان میز ناهارخوری در پذیرایی

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه