مقالات تخصصی معماری

قفسه بندی مغازه شال و روسری

قفسه بندی مغازه شال و روسری

قفسه بندی مغازه شال و روسری
قفسه بندی مغازه شال و روسری باید با دقت و توجه کافی انجام شود. نظم و ترتیب در یک مغازه شال و روسری از اهمیت بسیاری برخوردار است.

تاریخ: 1399/10/11

مغازه شال و روسری یکی از مغازه‌های محبوب و همیشه پر از مشتری در کشور ایران به حساب می‌آید. با توجه به تنوع محصولات و تعداد کالاهای عرضه شده در این مغازه، می‌توان یک دکور خاص و جذاب برای مغازه انتخاب و اجرا کرد. قفسه بندی مغازه شال و روسری یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر مغازه به حساب می‌آید که در هنگام طراحی و اجرای آن باید نهایت دقت و توجه را داشت. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا خدماتی خاص را به شما عزیزان ارائه دهد.

قفسه بندی مغازه شال و روسری

طراحی دکور مغازه شال و روسری

در یک مغازه شال و روسری باید در هنگام چیدمان اجناس و انتخاب نحوه قفسه بندی برای مغازه نهایت دقت را به خرج دهید. قطعاً هیچ شخصی علاقه ندارد که شال یا روسری را از یک سبد به هم ریخته و شلخته انتخاب کرده و در نهایت نیز در میان آشفتگی ایجاد شده در فضا نتواند شال یا روشری مورد علاقه خود را انتخاب کند. یکی از اصول مهمی که در مغازه شال و روسری باید همواره به آن توجه داشت، این موضوع است که اگر مشتری بخواهد یک مدل از شال و روسری‌های موجود در مغازه را انتخاب کند، به راحتی به آن دسترسی دارد و می‌تواند آن را پرو کند؟

قفسه بندی مغازه شال و روسری 6

دیزاین داخلی و حتی ویترین مغازه شال و روسری به نوع محصولات، تنوع آیتم‌های موجود در مغازه و همچنین متراژ و اندازه مغازه نیز بستگی دارد. قطعاً قفسه بندی مغازه شال و روسری باید در مرحله اول با توجه به موارد ذکر شده انتخاب شود. قطعاً اصول طراحی ویترین جلو مغازه شال و روسری با اصول طراحی دکور داخلی مغازه تفاوت‌هایی دارد که باید این تفاوت‌ها را در طراحی اعمال کرد. قطعاً دکوراسیون مغازه و نحوه قفسه بندی و چیدمان کالاها در قفسه‌ها باعث می‌شود تا ظاهر مغازه بسیار تمیز و مرتب به نظر رسیده و مشتری را تشویق به خرید کند.

قفسه بندی مغازه شال و روسری 4

قفسه بندی مغازه شال و روسری

به یاد داشته باشید که فرقی نمی‌کند که مغازه‌دار از گران قیمت‌ترین یا عادی‌ترین مصالح در هنگام طراحی دکور و قفسه بندی مغازه استفاده کند، اگر نحوه چیدمان و مرتب سازی اجناس و کالاها در قفسه‌های مغازه به درستی انجام نشود، قطعاً مشتری ممکن است بعضی از اجناس را ندیده یا اینکه در هنگام انتخاب سردرگم شود. سعی کنید چیدمان شال و روسری را بر اساس فصل یا جنس و رنگ طبقه‌بندی کنید تا مشتری به راحتی بتواند به سراغ قفسه مورد نیاز خود رفته و از بین آن کالاها اقدام به انتخاب نماید. طراحی ویترین مغازه شال و روسری نیز باید با خلاقیت تمام انجام شود.

قفسه بندی مغازه شال و روسری 3

مغازه شال و روسری خود به تنهایی یک مغازه رنگارنگ و زیبا است. بنابراین، در هنگام انتخاب دکور و قفسه بندی مغازه باید توجه داشته باشید که هارمونی رنگ‌های اجناس و کالاها در مغازه نیز پدیدار شود. نیازی نیست تا از رنگ‌های نامتعارف و عجیب در دکور مغازه استفاده کنید. باید تلاش کنید تا از رنگ‌هایی استفاده کنید که باعث می‌شوند تا این کالاهای رنگارنگ زیبایی و جذابیت خود را به روش صحیحی به نمایش می‌گذارند. در ادامه مطالعه مقالات زیر ره شما کمک می‌کند تا اطلاعات دقیقی در این زمینه به دست آورید.

enlightenedساخت ویترین مغازه در شیراز

enlightenedدکوراسیون داخلی مغازه با چوب

enlightenedدکور مغازه پوشاک

قفسه بندی مغازه شال و روسری 1

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی مغازه در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا خدماتی خاص و منحصر به فرد را به شما عزیزان ارائه دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه می‌توانید با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه